Zeer goed professioneel.heel rustig niks gehaast ...duidelijk uitgelegd .erg meedenkend .kortom erg tevreden .

Een hele uitstekende begeleiding gehad

De uitvaartverzorger was uitstekend heeft ons goed bijgestaan dat deed ons goed

Warm, betrokken met een bepaalde nuchterheid.

Monuta Schoonderbeek heeft in 2,5 jaar tijd de uitvaarten verzorgd van mijn vader, mijn broer en tot slot mijn moeder. Ze was steeds betrokken, meelevend, maar had ook een bepaalde nuchterheid, die ik erg prettig vond. Ze heeft fijn meegedacht met wat wij wilden en de uitvaart zelf ook begeleid. Ik ben 100% positief en tevreden over Monuta Schoonderbeek!

Geweldig geregeld

Martha Schoonderbeek is geboren voor dit vak. In alle opzichten, perfecte omgang met ons de kinderen en een luisterend oor voor de kleinkinderen. Het is voor ons een mooi afscheid geweest, waar we met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

Alles tot in de puntjes verzorgd

Van begin tot eind een perfecte begeleiding, het uit handen nemen van de zorgen rondom de uitvaart, het op een juiste manier managen van de verwachtingen.

Goed, vriendelijk en correct.

Heb een goede ervaring gehad, zijn vriendelijk en zeer correct. Word goed uitgelegd wat er gaat gebeuren en wat er nog gedaan moet worden. Goede zorg voor en na de uitvaart.

Een fijne zorgeloze uitvaart en ook dat geeft troost.

In tijd van verdriet en een periode waarin veel geregeld moet worden. Is het heel fijn, geeft het rust, om in goed vertrouwen begleid te worden, tijdens rauwproces en alle bijkomstigheden daarom heen. Zorgvuldigheid, zorgen voor, denken aan, ondersteunen bij.......... Dank jullie wel, voor een mooie afsluiting en dankdienst voor het leven van mijn dierbare Tante'tje!

Martha Schoonderbeek heeft ons geweldig bijgestaan

Op alle fronte hebben wij veel steun van haar gekregen.

een perfekt verzorgde uitvaart

verschillende uitvaart ondernemers benaderd met onze wensen en prijsopgaaf gevraagd. Bij Monuta werd hier goed mee om gegaan. Resultaat: een prima verzorgde uitvaart, alles klopte. Alle afspraken zijn 100% nagekomen. We mogen terugkijken op een hele mooie dag. In het bijzonder onze dank aan Martha, heel betrokken, inlevend, behulpzaam.

uitstekend

De wensen die wij hadden en de ervaring van de uitvaartverzorger maakte dat wij een fijne afscheidsdienst hadden. Afscheid nemen van een dierbare is iets wat je nooit meer over kunt doen. Het was voor ons prettig zoals het afscheid is gedaan zeker ook door de uitvaartverzorger Martha en voelde erg warm.

Persoon die haar vak verstaat

Door de persoonlijke benadering en het geven van een goed advies is het uitstekend afgewikkeld.

Alles, na tevredenheid!

Goede, begeleiding bij regelen van afscheidsdienst, attenderen op diverse dingen en rouwproces. Een afscheid naar wens!

Behulpzaam, respectvol en hartelijk

Ik ben uitstekend geholpen door Martha, zowel vóór, tijdens en na de uitvaart. Mijn dank daarvoor

allemaal prima geregeld

de uitvaart van mijn dochter was heel mooi de uitvaart verzorgster martha had het uitstekend geregeld echt munuta schoonebeek is een aanbeveling m.v.g. de hr a,vrieze

Betrouwbaar en een goed inlevingsvermogen naar de wensen van de familie.

Ik ben zeer te spreken iver haar flexibele instelling en inlevingsvermogen. Ze neemt de tijd en luistert en geeft goede adviezen.

Vol lof over de begeleiding en nazorg.

De rust en de uitleg, die Martha ons gaf was ronduit perfect.

Liefdevol

Martha is een zeer betrokken, lieve en zorgzame dame. Na onze 1e ontmoeting een paar jaar geleden hadden we meteen een bijzondere klik. Toen mijn vriend overleed wist ik meteen dat Martha de enige was die mij zou kunnen helpen en ondersteunen in dit proces. Martha denkt mee, is open en eerlijk en heeft mede daardoor gezorgd dat het een hele mooie dag werd. De uitvaart heeft een diepe indruk achtergelaten bij onze familie en vrienden. Lieve Martha, daar ben ik je heel dankbaar voor. Namaste Liefs Annette