Alles, na tevredenheid!

Goede, begeleiding bij regelen van afscheidsdienst, attenderen op diverse dingen en rouwproces. Een afscheid naar wens!

Behulpzaam, respectvol en hartelijk

Ik ben uitstekend geholpen door Martha, zowel vóór, tijdens en na de uitvaart. Mijn dank daarvoor

allemaal prima geregeld

de uitvaart van mijn dochter was heel mooi de uitvaart verzorgster martha had het uitstekend geregeld echt munuta schoonebeek is een aanbeveling m.v.g. de hr a,vrieze

Betrouwbaar en een goed inlevingsvermogen naar de wensen van de familie.

Ik ben zeer te spreken iver haar flexibele instelling en inlevingsvermogen. Ze neemt de tijd en luistert en geeft goede adviezen.

Vol lof over de begeleiding en nazorg.

De rust en de uitleg, die Martha ons gaf was ronduit perfect.

Liefdevol

Martha is een zeer betrokken, lieve en zorgzame dame. Na onze 1e ontmoeting een paar jaar geleden hadden we meteen een bijzondere klik. Toen mijn vriend overleed wist ik meteen dat Martha de enige was die mij zou kunnen helpen en ondersteunen in dit proces. Martha denkt mee, is open en eerlijk en heeft mede daardoor gezorgd dat het een hele mooie dag werd. De uitvaart heeft een diepe indruk achtergelaten bij onze familie en vrienden. Lieve Martha, daar ben ik je heel dankbaar voor. Namaste Liefs Annette

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.