Een mooie en gedenkwaardige uitvaart

Prima en nette begeleiding met een zekere ongedwongenheid

Waardig en respectvol

Ik ben Monuta niet alleen dankbaar voor wat ze allemaal gedaan hebben voor mij en familie maar ben dankbaar hoe ze alles gedaan hebben. Zo waardig en respectvol.

Buitengewoon

Monuta is enorm professioneel en attent. Monuta zorgde voor een hartverwarmend onthaal en steun in een moeilijke periode van rouw. Naast hun warme persoonlijkheid, werden we ontvangen in een sfeervolle ruimte waar we ons mochten thuis voelen. Via deze weg willen wij Monuta nogmaals bedanken.

Grandioos

In 1 woord fantastisch ,hij luistert heel goed en komt dan met de juiste dingen aanzetten , wat had ik zonder hem moeten beginnen.

Goed geregeld

mooi en rustig .

Heel meelevend en attent.

Wij zijn vanaf het overlijden van onze vader/man tot en met de crematie heel fijn begeleid, waardoor we er met een goed gevoel op terug kunnen kijken. Ook over de afwikkeling van de financiële en administratieve zaken erna is veel aandacht en een map vol tips als ondersteuning.

Uitstekende begeleiding

Wij waren heel erg blij met Monuta. Monuta is heel professioneel, altijd vriendelijk, meedenkend, uiterst behulpzaam en hij voelt dingen goed aan.

prima geregeld

super team staan altijd voor je klaar Top

Op de juiste manier zorg uit handen genomen

Monuta weet je juiste toon te raken bij de mensen die een dierbare hebben verloren. Hij verstaat zijn vak. Waar de medewerker voor zou kunnen waken is al te veel hooi op zijn vork nemen.

Zeer fijn, oprecht en professioneel!

Zeer goede begeleiding van overlijden tot en met uitvaart. Erg fijn. Goede uitleg eerlijk en oprecht en zeer professionele afhandeling

Goeie dienstverlening.

Wij zijn heel erg goed geholpen en alle wensen die wij hadden zijn allemaal uitgevoerd. Dikke 10 voor Monuta. Raad Monuta zeker aan.

Een team dat staat voor hun vak

Vanaf het eerste contact tot na de uitvaart was er zeer prettig contact. Monuta staat met raad en daad voor je klaar. Ze zijn vriendelijk, empatisch, flexibel, meedenkend en vooral zeer respectvol. We zijn blij dat we voor Monuta gekozen hebben. Hij was er voor ons in deze moeilijke tijd.

Empatische, respectvolle en persoonlijke begeleiding.

Afgelopen maand (feb 2021) overleed onze vader. In 2016, na het overlijden van onze moeder hebben we contact opgenomen met uitvaartondernemer (Monuta) in Goes. Destijds waren we al meer dan tevreden met zijn advies en begeleiding, hij loodst je door alle stappen heen, is empatisch en hij en zijn medewerkers gaan met het grootste respect om met de overledene. Ook nu belden we Monuta, die direct alle noodzakelijke stappen in werking heeft gezet. De uitvaart werd door coronabesmetting binnen de familie door heel weinig mensen bijgewoond. En toch werden alle afwezigen er tijdens de plechtigheid via de Lifestream volledig bij betrokken. Eerlijk is eerlijk, met uitvaartondernemers heb je graag zo min mogelijk te maken, maar als je er toch voor komt te staan, dan graag met Monuta!

zeer professionele begeleiding bij de voorbereiding en uitvoering van de uitvaart

Aangezien het regelen en begeleiden van een uitvaart voor de meeste mensen, en zo ook voor mij, iets is waar men zelf weinig of geen ervaring mee heeft, is het heel erg fijn, dat je hiervoor kunt aankloppen bij de vakmensen van Monuta. Van het eerste telefoontje, midden in de nacht, tot en met het laatste contact na de uitvaart, hebben wij dit geheel als zeer fijn en onmisbaar ervaren. Een haast ondragelijke tijd wordt draagbaar en geruststellend gemaakt door uw uitvaartverzorgers. Wij zijn hier zeer dankbaar voor.

Als familie waren wij zeer tevreden over de begeleiding bij het afscheid. Vooral het betoonde medeleven en meedenken alsmede de aangeboden diensten en mogelijkheden hebben wij als zeer positief ervaren. Geen moeite was teveel om ons tegemoet te komen

Vriendelijk, emphatisch, flexibel, sfeervol, behulpzaam

Zie hierboven Mijn ingevulde monuta enquete had betrekking op Monuta uiteraard.

Scottweg 1 4461 GS Goes

Over Monuta Wouter Groenleer