Op de juiste manier zorg uit handen genomen

Richard weet je juiste toon te raken bij de mensen die een dierbare hebben verloren. Hij verstaat zijn vak. Waar Richard voor zou kunnen waken is al te veel hooi op zijn vork nemen.

Zeer fijn, oprecht en professioneel!

Zeer goede begeleiding van overlijden tot en met uitvaart. Erg fijn. Goede uitleg eerlijk en oprecht en zeer professionele afhandeling

Goeie dienstverlening.

Wij zijn heel erg goed geholpen en alle wensen die wij hadden zijn allemaal uitgevoerd. Dikke 10 voor Richard en zijn team. Raad Monuta zeker aan.

Een team dat staat voor hun vak

Vanaf het eerste contact tot na de uitvaart was er zeer prettig contact. Richard en zijn team staan met raad en daad voor je klaar. Ze zijn vriendelijk, empatisch, flexibel, meedenkend en vooral zeer respectvol. We zijn blij dat we voor Richard gekozen hebben. Hij was er voor ons in deze moeilijke tijd.

Empatische, respectvolle en persoonlijke begeleiding.

Afgelopen maand (feb 2021) overleed onze vader. In 2016, na het overlijden van onze moeder hebben we contact opgenomen met uitvaartondernemer Richard Ensing (Monuta) in Goes. Destijds waren we al meer dan tevreden met zijn advies en begeleiding, hij loodst je door alle stappen heen, is empatisch en hij en zijn medewerkers gaan met het grootste respect om met de overledene. Ook nu belden we Richard, die direct alle noodzakelijke stappen in werking heeft gezet. De uitvaart werd door coronabesmetting binnen de familie door heel weinig mensen bijgewoond. En toch werden alle afwezigen er tijdens de plechtigheid via de Lifestream volledig bij betrokken. Eerlijk is eerlijk, met uitvaartondernemers heb je graag zo min mogelijk te maken, maar als je er toch voor komt te staan, dan graag met Richard!

zeer professionele begeleiding bij de voorbereiding en uitvoering van de uitvaart

Aangezien het regelen en begeleiden van een uitvaart voor de meeste mensen, en zo ook voor mij, iets is waar men zelf weinig of geen ervaring mee heeft, is het heel erg fijn, dat je hiervoor kunt aankloppen bij de vakmensen van Monuta. Van het eerste telefoontje, midden in de nacht, tot en met het laatste contact na de uitvaart, hebben wij dit geheel als zeer fijn en onmisbaar ervaren. Een haast ondragelijke tijd wordt draagbaar en geruststellend gemaakt door uw uitvaartverzorgers. Wij zijn hier zeer dankbaar voor.

Als familie waren wij zeer tevreden over de begeleiding bij het afscheid. Vooral het betoonde medeleven en meedenken alsmede de aangeboden diensten en mogelijkheden hebben wij als zeer positief ervaren. Geen moeite was teveel om ons tegemoet te komen

Vriendelijk, emphatisch, flexibel, sfeervol, behulpzaam

Zie hierboven Mijn ingevulde monuta enquete had betrekking op Monuta Richard Ensing uiteraard.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.