Vriendelijk meelevend professioneel

Alle hulp, en meer dan dat, om de uitvaart zo mooi mogelijk plaats te laten vinden. Geweldig mijn dank!

Richard is betrokken, attent, praktisch en heeft een geweldige persoonlijkheid en menselijke kant.

Als je binnen een uur plotseling moet zoeken naar een uitvaartonderneming en je op de gok voor iemand kiest dan kun je je niemand beter wensen dan Richard Ensing. Zowel mijn broer als schoonzus hebben na de inspannende week tot aan de crematie nog vaak gezegd hoe we het getroffen hadden. Richard heeft ons met respect behandeld, goede adviezen gegeven en de hele dienst is precies zo gelopen als bedoeld. Onder de zeer trieste omstandigheden was Richard een rots in de branding. Echt geweldige service.

Goed contact, netjes geregeld

Richard is zeer meeleven en behulpzaam voor het regelen en verzorgen van een uitvaart. Ook persoonlijk een fijne man om alles te bespreken

prima geregeld

top team

Goede samenwerking naar een mooi afscheid !!!

We zijn heel tevreden over hoe we zijn benaderd door de medewerkers van Monuta, Zeker met de samenwerking met Richard, hij heeft ons heel goed begeleid,want voor ons was dit de eerste keer dat we een afscheidsdienst moesten regelen dus is het heel fijn als alles duidelijk en goed word uitgelegd en wat alle mogelijkheden zijn. Heel fijn contact gehad met Richard, nogmaals bedankt!!

In een woord geweldig

Mijn ervaring is zeer goed !een hele goede begeleiding van het begin tot aan de begrafenis !met onze wensen werd heel goed rekening gehouden !maar ook werd er ons ideeën verteld waar wij gebruik van gemaakt hebben ! Al bij al een hele goede samenwerking !

Een mooie en gedenkwaardige uitvaart

Prima en nette begeleiding met een zekere ongedwongenheid

Waardig en respectvol

Ik ben Richard niet alleen dankbaar voor wat hij en zijn team allemaal gedaan heeft voor mij en familie maar ben dankbaar hoe hij alles gedaan heeft. Zo waardig en respectvol.

Buitengewoon

Richard is enorm professioneel en attent. Hij zorgde voor een hartverwarmend onthaal en steun in een moeilijke periode van rouw. Naast zijn warme persoonlijkheid, werden we ontvangen in een sfeervolle ruimte waar we ons mochten thuis voelen. Via deze weg willen wij Richard en zijn team nogmaals bedanken.

Grandioos

In 1 woord fantastisch ,hij luistert heel goed en komt dan met de juiste dingen aanzetten , wat had ik zonder hem moeten beginnen.

Goed geregeld

mooi en rustig .

Heel meelevend en attent.

Wij zijn vanaf het overlijden van onze vader/man tot en met de crematie heel fijn begeleid, waardoor we er met een goed gevoel op terug kunnen kijken. Ook over de afwikkeling van de financiële en administratieve zaken erna is veel aandacht en een map vol tips als ondersteuning.

Uitstekende begeleiding

Wij waren heel erg blij met Richard en zijn team. Richard is heel professioneel, altijd vriendelijk, meedenkend, uiterst behulpzaam en hij voelt dingen goed aan.

prima geregeld

super team staan altijd voor je klaar Top

Op de juiste manier zorg uit handen genomen

Richard weet je juiste toon te raken bij de mensen die een dierbare hebben verloren. Hij verstaat zijn vak. Waar Richard voor zou kunnen waken is al te veel hooi op zijn vork nemen.

Zeer fijn, oprecht en professioneel!

Zeer goede begeleiding van overlijden tot en met uitvaart. Erg fijn. Goede uitleg eerlijk en oprecht en zeer professionele afhandeling

Goeie dienstverlening.

Wij zijn heel erg goed geholpen en alle wensen die wij hadden zijn allemaal uitgevoerd. Dikke 10 voor Richard en zijn team. Raad Monuta zeker aan.

Een team dat staat voor hun vak

Vanaf het eerste contact tot na de uitvaart was er zeer prettig contact. Richard en zijn team staan met raad en daad voor je klaar. Ze zijn vriendelijk, empatisch, flexibel, meedenkend en vooral zeer respectvol. We zijn blij dat we voor Richard gekozen hebben. Hij was er voor ons in deze moeilijke tijd.

Empatische, respectvolle en persoonlijke begeleiding.

Afgelopen maand (feb 2021) overleed onze vader. In 2016, na het overlijden van onze moeder hebben we contact opgenomen met uitvaartondernemer Richard Ensing (Monuta) in Goes. Destijds waren we al meer dan tevreden met zijn advies en begeleiding, hij loodst je door alle stappen heen, is empatisch en hij en zijn medewerkers gaan met het grootste respect om met de overledene. Ook nu belden we Richard, die direct alle noodzakelijke stappen in werking heeft gezet. De uitvaart werd door coronabesmetting binnen de familie door heel weinig mensen bijgewoond. En toch werden alle afwezigen er tijdens de plechtigheid via de Lifestream volledig bij betrokken. Eerlijk is eerlijk, met uitvaartondernemers heb je graag zo min mogelijk te maken, maar als je er toch voor komt te staan, dan graag met Richard!

zeer professionele begeleiding bij de voorbereiding en uitvoering van de uitvaart

Aangezien het regelen en begeleiden van een uitvaart voor de meeste mensen, en zo ook voor mij, iets is waar men zelf weinig of geen ervaring mee heeft, is het heel erg fijn, dat je hiervoor kunt aankloppen bij de vakmensen van Monuta. Van het eerste telefoontje, midden in de nacht, tot en met het laatste contact na de uitvaart, hebben wij dit geheel als zeer fijn en onmisbaar ervaren. Een haast ondragelijke tijd wordt draagbaar en geruststellend gemaakt door uw uitvaartverzorgers. Wij zijn hier zeer dankbaar voor.

Als familie waren wij zeer tevreden over de begeleiding bij het afscheid. Vooral het betoonde medeleven en meedenken alsmede de aangeboden diensten en mogelijkheden hebben wij als zeer positief ervaren. Geen moeite was teveel om ons tegemoet te komen

Vriendelijk, emphatisch, flexibel, sfeervol, behulpzaam

Zie hierboven Mijn ingevulde monuta enquete had betrekking op Monuta Richard Ensing uiteraard.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.