Voortreffelijk

Het heeft mij en de kinderen geholpen

Persoonlijk en ondersteunend

Het contact met medewerker Monuta was heel persoonlijk en ondersteunend. Dat hadden we ook nodig in deze moeilijke tijd.

Zeer goede uitvaartverzorging

Zeer correcte en vriendelijke bejegening door de uitvaartverzorger. Goed en correct vormgegeven uitvaart. Gemaakte afspraken werden uitstekend nagekomen.

Vriendelijk medelevend en begipvol

Erik Rappel is een man die bij het eerste contact begripvol menselijk en vriendelijk Is Tijdens het bespreken van de uitvaart worden bovenstaande karaktereigenschappen bevestigd Wij hebben ondanks het verdriet veel gehad aan de bijdrage van Erik De uitvaart was top geregeld ! Onze dank hiervoor

Vanaf het begin tot aan het einde alles uitstekend geregeld

Erik Rappel was onze uitvaartbegeleider bij het overlijden van mijn vader. Wat is Erik een lieve, behulpzame en geduldige man. Heel fijn dat zulke mensen er zijn in moeilijke tijden!!!

Betrokkenheid

Vanaf begin tot einde uitvaart zeer betrokken tijdens het gehele proces.

Als dhr, E Rappel de uitvaart van u naasten verzorgd, heeft u garantie op een zorgeloze uitvaart!

Meneer E. Rappel heeft de uitvaart van mijn moeder geregeld. Wat wij als zeer prettig hebben ervaren is dat meneer Rappel meedacht in het structureren van het verloop van de crematie van mijn moeder. Ook informeerde hij naar wensen en koppelde dit ook snel terug. De kaart checkte hij meermaals en vroeg om akkoord ( dit is bij ons nogal eens fout gegaan). Mijn persoonlijke ervaring met meneer E. Rappel is dat ik zijn geduld en groot empathisch vermogen zeer waardeerde. Ook wanneer mijn hoofd op hol sloeg en meneer 's nachts nog een mail stuurde, werd er begripvol op gereageerd.

zeer tevreden!

Een goede en vakkundige verzorging. Rustgevende en mooi verzorgde ruimtes om afscheid te nemen. Vriendelijk en bekwaam personeel.

Goed en prettig verzorgd

Als je dierbare overlijd staat je hoofd bij zoveel zaken niet stil. Wij hebben de steun maar ook de hulp van Erik als zeer goed ervaren. Met name het stap voor stap met geduld doornemen van de zaken. Als wij even niet meer wisten of we zaken goed zouden doen was hij de oplosser en adviseur. Ook in de dagen voor de uitvaart veel contact gehad en ons gerust gestelt. Zo was de uitvaart goed georganiseerd en was het een waardig afscheid.

Een fijne warme samenwerking

Na het overlijden van mijn vader kwam Erik in beeld hij stelde ons gerust en we konden altijd op hem rekening de uitvaart tot en met in de puntjes verzorgd. We werden steeks goed op de hoogte gehouden. Mvg Familie Huisman

Erik Rappel, een man die zijn vak verstaat!

Tijdens de moeilijkste week van ons bestaan zijn we heel goed ondersteund door Erik Rappel. Kan niet bestond niet en voor veel kon een oplossing worden gevonden. Dit hebben wij heel erg kunnen waarderen. Door de zorg, die Erik ons uit handen nam, hebben wij rustig naar het definitieve afscheid toe kunnen leven. Afscheid nemen blijft moeilijk maar doordat we op dat moment door iemand werden bijgestaan, die zijn vak verstaat, werden ons de zorgen uit handen genomen. Dank, dank, dank daarvoor!!! Erik, jij verstaat je vak!

Helemaal top

Alles was tot in de puntjes geregeld. Een echte aanrader.

Betrokken en goede communicatie

Ik heb de periode van overlijden tot aan de crematie als zeer prettig ervaren.

Prima geregeld en alles verlopen volgens “ afspraak is afspraak”

Zeer prettige samenwerking en alle voorstellen op “maat” voorgesteld en uitgevoerd. Kijken er met grote voldoening op terug.

Zeer tevreden, en vriendelijkheid ten top

De uitvaart van mijn vader.. was zo goed geregeld in 1 woord top.. zeer vriendelijk en meelevend was Bas van monuta...

Wij zijn uitstekend geholpen door monuta

Wij hebben goede ervaringen met monuta en zijn goed daar bij begeil met de uitvaart door de uitvaart verzorgers van monuta

Wij hebben een zeer prettige ervaring met Eric Rappel

Eric heeft op een zeer professionele wijze de uitvaart van mijn vader begeleid. Hij is praktisch, secuur, oplossingsgericht en daarbij heel inlevend en vriendelijk. Dank zij zijn professionele optreden hebben wij op een mooie manier afscheid van mijn vader kunnen nemen. Eric is iemand die zijn vak met hart en ziel uitoefent en ik zou hem zeker aanbevelen bij anderen.

Onze uitvaartverzorger alle lof!

-Professioneel -Persoonlijk -Meeleven -Meedenken -Altijd bereikbaar -Luisterend oor Eigenlijk was het heel erg fijn om Erik Rappel naast ons te hebben staan in de moeilijkste periode van ons leven.

Positief

Voor een 2e keer hier een uitvaart geregeld . Juist omdat er naar je geluisterd wordt en met je meegedacht wordt .

Super fijne ervaring.

Waar we tegenop zaten werd opgelost en waar wij nooit aan hadden gedacht werd geregeld. Wij zijn heel erg tevreden en dat is zo fijn in een moeilijke tijd! Erik Rappel heeft erg veel voor ons gedaan en betekend!

Perfect!

Heel betrokken, denkt mee en is echt een steun in deze tijd

Een respectvolle behandeling en ondersteuning. De complimenten voor Erik Rappel.

Over Monuta Uitvaart