Respect en liefdevol

In een moeilijke periode is het erg fijn dat je op iemand kan rekenen en met je meedenkt over alles wat op je afkomt. Marja heeft met heel veel respect en warmte en duidelijkheid geholpen om een zo mooi en eervol afscheid te regelen.. Bedankt !!

Geweldig.

Marja en ik kenden elkaar niet, maar het klikte meteen. Ze begreep wat ik wilde en dacht echt mee.

Professioneel, betrokken, effectief persoon. Zeer mensgericht op overledene en op familie!

Op Kerstmiddag was Marja van der Wal bereid de uitvaart voor mijn zus te regelen (ook al was de afstand naar ons toe zeker 50 kilometer). De samenwerking was echt heel goed: heldere uitleg, betrokken op mijn overleden zus en op ons als familie. Heeft alles super goed geregeld. En kwam om de dag om te controleren of het thuis opbaren nog goed ging. Professioneel, betrokken en warme persoon! Zal haar graag aanbevelen in voorkomende gevallen.

Topwijf

HEEL BETROKKEN,denk mee zonder te oordelen

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.