De verzorg van de overleden was zeer goed En werd goed uitgelegd, omdat je zelf in een proces zet waar je aan sommige dingen niet denkt. En de uitleg en zorg was erg goed Bedankt hier voor

Heel goed.

Wij hebben op een mooie manier afscheid kunnen nemen van ons ma door de manier waarop Ellen en Tannee ons hebben begeleid en geadviseerd.

Het is jullie gelukt om van zon droevige dag een mooie herinnering van te maken.

Alles was met veel liefde en respect gedaan, geregeld,mijn groot liefde was niet alleen maar nog een werk dag voor Monuta en zeker niet alleen nog een de overleden is. Thanee Aerts van Monuta en Koen Van Der Heijden van Cordatis, ik bedanken jullie vanuit mijn hart. dank jullie wel.

Ik heb de zorg als zeer prettig ervaren en heb veel steun gehad bij het verloop van de crematie

Beter kan niet

Super lieve en meedenkende mevrouw en zeer correct Is aan iedereen aan te bevelen

Zeer positief.

Een steun, vraagbaken en actieve ondersteuning in een droevige tijd

Mijn moeder heeft een mooi, en fijn afscheid gehad, tanx Ellen Kok

Mijn moeder heeft een mooi afscheid gehad, Wij zijn zeer tevreden over Monuta

Zeer fijn

Rustige professionele deskundige begeleiding waarbij niets over het hoofd wordt gezien en niets aan het toeval wordt overgelaten Alles is voorzien en voorbereid. Je wordt door heel het proces meegenomen. Nu voor de tweede keer meegemaakt dat we door Ellen Kok worden begeleid en hebben er allemaal weer een zeer goed gevoel aan over gehouden.

Zoals wij wilden

De uitvaart van mijn man was bijzonder. Hij heeft altijd op de achtergrond gewerkt en is bij zijn uitvaart echt in het zonnetje gezet. We hebben afscheid kunnen nemen zoals wij wilden.

Respectvol

Van begin tot het eind is alles tot in de puntjes verzorgd. Er is goed naar onze wensen geluisterd.

Super slecht

Onduidelijk, slecht advies! Gaan letterlijk over lijken! Commerciële bende!

De uitvaart is heel goed verzorgd door Monuta

Er wordt goed rekening gehouden met de wensen van de klant.

Een goede, zeer vriendelijke ondersteuning.

In een tijd van diepe rouw en onmacht heeft men ons gezin goed ondersteund. Er werd goed geholpen. Ook in de dagen van opbaring van de overledene , kregen wij steun. De crematie is mede door jullie goed en ‘warm’ verlopen. Wij kijken als gezin hier nu goed op terug. Zijn dankbaar hoe alles mede dus verzorgd is . Met vriendelijke groeten, Thea Rombouts-van de Horst ( dochter van overleden vader)

Bijzonder warm afscheid

Het begeleiden, ondersteunen en verzorgen van de crematiedienst van mijn echtgenoot heeft voor ons het afscheid warm en dragelijk gemaakt. Met name de kennis en kunde van uw uitvaartverzorgster mevr. Ellen Kok was meer dan bijzonder te noemen.

Zeer respectvol en fijn.

Mijn ervaring met Ellen Kok was heel fijn, heel respectvol, en ze nam ons gevoel over en ging daarmee verder. Ik kon gewoon mezelf zijn, en we konden Wesley's wensen goed bespreken. Een hele lieve vrouw was het, en zo ook de medewerkster bij het uitvaartcentrum.

Van t begin tot t einde goed geregeld!

Met een gerust hart afscheid nemen.

Mijn ervaring met Ellen Kok van Monuta is precies wat ik ervan verwachtte. Zij is de rust zelve en dat is het fijnste wat je kunt hebben bij het regelen van de uitvaart van een familielid. Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd, alles is bespreekbaar en kan geregeld worden. Voor mij persoonlijk heb ik hierdoor een hele fijne herinnering aan het afscheid van mijn moeder.

Perfect, respectvol, geduld

Mevrouw Kok kwam heel respectvol over bij mij en de kinderen. Heel vriendelijk en geduldig, ook bij meerdere vragen en veranderingen. Zeer behulpzaam bij keiuzes maken waarbij ze toch de keuze aan jezelf liet. Begrijpelijke taal. In één woord geweldig en zeker een 10 waard. Ook bij de nazorg.

Zeer tevreden goed verzorgd

Zal ik zeker aanbevelen

Warm en betrokken

Monuta heeft de uitvaart van mijn vader geregeld en onlangs in januari het afscheid van mijn moeder. Als gezin zijn wij zeer te spreken over de betrokkenheid vanuit Monuta, met raad en daad staat men naast je. De warme, persoonlijke aandacht waarmee wij omringd werden door Thaneé wordt gewaardeerd.

persoonlijk en betrokken

het verlies van een dierbare - ons lieve broertje huup - brengt je plotseling in een nieuw universum. van ontroostbaar verdriet en van pijn. maar ook verplichtingen, waarmee je ineens te maken hebt. gelukkig heeft mw thanée aerts van monuta-kok uit oudenbosch ons per dag terzijde gestaan. soms formeel als het nodig was. maar altijd zeer betrokken bij onze beleving en de vele keuzes, die urgentie vereisten. we zijn uiterst tevreden over haar liefdevolle aanpak. en die geldt zeker ook haar collega’s tijdens de uitvaartceremonie! al willen we graag voor lange tijd geen beroep hoeven doen op deze voortreffelijke dienstverlening.

Ze staan voor je klaar en nemen alle tijd voor je.

Ellen en haar collega's stralen rust en personaliteit uit. Weten een sfeer te creëren waarbij je voelt dat het personeel er helemaal voor jouw is. Dat alleen wij en de overledene in het gebouw zijn, dat gevoel kreeg ik. Als we mijn moeder bezochten dan voelt dat of ze altijd in die kamer opgebaart lag. Zo mooi elke keer dat we haar bezochten, alle bloemen op de zelfde plaats. Wat mij erg is bijgebleven is dat Thaneé zei dat ze tegen mijn moeder praat. Dat ontroerd mij als ik eraan terug denk. Zo mooi, dat ze aan mijn moeder verteld dat ze mooie bloemen heeft. Dat zegt, dat ze passie heeft voor dit werk.

Ik ben zeer tevreden over de uitvaartverzorging door Monuta.

De uitvaartverzorger biedt een luisterend oor en zorgt er voor dat zij samen met de nabestaanden rustig alle zaken , die onderdeel uitmaken van de uitvaart, doorneemt. Ze laat je uitvoerig weten op welke manier je de uitvaart vorm kunt geven en laat je uiteindelijk volledig vrij om zelf de betreffende keuzes te maken.

fijne ondersteuning in een moeilijke tijd

flexibel, to the point, meelevend, zonder overdrevenheid.

Over Monuta Uitvaart