Heel goed geregeld

Mijn ervaring met Monuta Isabelle Braem is zeer goed. Je wordt heel goed geinformeerd, en ze zijn zeer betrokken. Ten allertijden kan je ze bereiken en er terecht met eventuele vragen.

Geweldige ondersteuning en persoonlijk maatwerk

Ik ben Isabelle en Thamar ontzettend dankbaar voor alle hulp en steun die ze ons hebben gegeven bij het afscheid van onze vriendin. Ze hebben er alles aan gedaan haar een waardig einde te geven. Ze waren persoonlijk betrokken en wisten precies waar ze moesten ondersteunen of wanneer er ruimte was voor humor. Dankzij hun keiharde werk heb ik afscheid kunnen nemen en kijk ik terug op een hele bijzondere dag die waardig is aan het mens waar we het voor deden. Dat zal ik nooit vergeten.

Alle aandacht voor mij en degene van wie ik afscheid moest nemen.

Het was een willekeurige keuze, maar wat ben ik blij dat ik bij Isabelle en Tamara terecht gekomen ben. In zo'n intens verdrietige periode is het zo waardevol dat iemand echt luistert naar wat je graag zou willen voor degene van wie je afscheid moet nemen. Ook dingen waarvan ik niet wist dat het mogelijk was. Zo is hij tot de laatste dag in zijn eigen bed kunnen blijven en heb ik alles voor hem kunnen doen, tot en met het begeleiden naar de ruimte van de crematie. Ik voelde me gesteund en ook al moeten ze het druk gehad hebben, voor mij leek het alsof ik de enige was en daardoor alle aandacht kreeg.

Betrokken en respectvol

Isabelle had ook al de dienst rondom mijn vader begeleid. Ook hier was al een fijn contact. Ook voor mijn moeder hebben we samen het afscheid kunnen samenstellen dat ze verdiende. Isabelle was altijd behulpzaam en respectvol. Een echte professional, niet gemaakt maar met hart op goede plek.

Perfect hoe deze meiden de uitvaart geregeld hebben

De ontvangst was al allerhartelijkst en de inschatting mbt de wensen was perfect ! Van dag een tot de dag van de uitvaart was niets te veel voor ze. Ook de nazorg was met aandacht en interesse. Monuta wees zuinig op deze meiden ! Van dit kaliber vind je er niet veel

Alles tot in de perfectie geregeld met aandacht voor de nabestaanden

Ik heb de begeleiding in en de verzorging van de uitvaart van mijn moeder ervaren als een grote steun. Hun vakmanschap en hun open adviezen vond ik zeer positief

Kunnen terug kijken op een mooie uitvaart!

Zeer tevreden over de verzorging van overledene en de nazorg nabestaanden.

Correct, netjes en vakbekwaam ondanks corona tijd.

Persoonlijke correcte benadering. Gelijk en netjes handelen. dank je wel voor de nette crematie van ons Ma

Alles goed geregeld ondanks de Corona

De moeite die Isabelle heeft gedaan om toch nog met onze familie samen te komen in het crematorium in Terneuzen om nog even na te praten. Heel veel dank hier voor. Groetjes Ria Blaakman Breskens

Aan alles was gedacht

Al binnen een paar uur na het overlijden van onze moeder hadden we een gesprek met Monuta waarin zaken overzichtelijk werden. De rouwkaarten, het gebruik van de rouwkamer, het sluiten van de kist en de hele afscheidsdienst waren voor de hele familie waardevol. Het maakte het afscheid nemen van moeder draaglijk.

We zijn heel tevreden over Isabelle

Isabelle was een steun voor ons in deze verdrietige tijd, zeer correct en professioneel. Ze heeft alles wat we wilden zeggen namens ons verteld in de uitvaartdienst.

Over Monuta Uitvaart