Een heel fijn mens doet alles met gevoel

Een hele fijne ervaring met heel veel zorg en goede ideeien wij hebben het ervaren als heel fijn

Wat een geweldige en professionele mensen werken hier

Wij zijn zeer goed begeleid bij het overlijden en het rouwproces rondom mijn vader. De medewerkers bij Monuta Monique Maurik hebben ons professioneel, maar vooral zeer persoonlijk meegenomen in het hele proces van overlijden tot aan de crematie, maar ook de nazorg is prima geregeld. Monuta Monique Maurik kwam ook geregeld aan huis langs (thuisopbaring), hetgeen fijn was voor de familie. Wij hebben ook alles door hen laten regelen, van rouwkaarten tot rouw- wagen, de praatjes, de cake en zelfs gehaktballen :) op de crematie zelf. Bij de nazorg is wederom veel aandacht besteed aan de persoonlijke wensen met een lach en een traan in een geweldig mooie en sfeervolle ruimte in Capelle West.

Super en Persoonlijke

Monique and Anton arranged it perfectly for my dear husband. If it had to happen could not have brought him to a better place. They handled all the small details l wanted. The South African tint that l wanted. My husband’s favorite place. Nothing was too much trouble, telephone contact and what’s app contact. Even after, the contact still went on. This was the place to being my sweetheart. Sadly.

Wat een lieve betrokken mensen.

Ondanks de droevige periode wil ik Monique en Inge nogmaals hartelijk bedanken voor alles wat ze hebben gedaan, zowel voor als na het overlijden van mijn vrouw. Wat een lieve betrokken mensen.

Geweldige en heel persoonlijke begeleiding.

Het contact was zeer prettig en alles meer dan uitstekend verzorgd. Alles was bespreekbaar en het afscheidshuis is een prachtige en huiselijke locatie.

Een afscheid is een verdrietige aangelegenheid. Desondanks weet Monique hier toch iets moois en respectvol van te maken. In een huiskamer sfeer is afscheid genomen van onze dierbare. Wij zijn Monique hier heel erg dankbaar voor.

Uitvaart prima geregeld, maar nazorg niet.

Zo goed als het eerste contact was, zo bitter is de nasmaak. Monique heeft in februari de begrafenis van onze vader verzorgd. We hadden met Monique afgesproken dat we sieraden ( met vingerafdruk ) zouden uitzoeken zodra het afscheidshuis operationeel zou zijn. In die periode na de begrafenis waren er bij Monique privé ook vervelende omstandigheden, dus we hadden er alle begrip voor dat het wat lastiger was om een afspraak te maken. Mijn broer kreeg op een gegeven moment geen antwoord meer op zijn berichten en inmiddels zijn we zo’n half jaar verder, dus hebben we zelf maar weer contact opgenomen. Keurig netjes in de brievenbus gegooid, maar tot onze grote verbazing niet de originele en echt een slechte afdruk/kopie. En dat zonder enige uitleg. Uiteindelijk komt het erop neer dat de originele afdrukken kwijt zijn. ( Nee, ze zitten ook echt niet in de map. ) Volgens Monique is voor sieraden alleen een digitaal bestand nodig, maar de originelen hadden voor ons wel waarde, net als die van onze moeder. Fouten zijn menselijk, maar gevoelsmatig lijkt het of dit al langer bekend is geweest en er daarom is gewacht tot wij zelf weer op de lijn zouden komen. Wij zijn echt diep teleurgesteld in de afwikkeling achteraf ( ook het nazorggesprek heeft nooit plaatsgevonden en uiteraard hebben we daar geen behoefte meer aan nu ). We hopen oprecht dat dit bij niemand meer voor zal komen, want we zijn nog steeds tevreden met hoe de uitvaart is verlopen. Er wordt echt wel goed meegedacht om het best mogelijke afscheid binnen het budget te regelen, als je zelf goed aangeeft waar de grens ligt.

Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de nazorg na de uitvaart van uw vader. Inmiddels heeft Monique contact met uw broer gehad over de vingerafdruk. We gaan er van uit dat de klacht daarmee naar tevredenheid is afgehandeld. Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Zorgvuldig, betrokken en ondersteunend.

De uitvaart van onze moeder was bij Monuta Monique Maurik in hele goede handen. Er komt veel op je af en er moet veel geregeld worden in korte tijd. Onze uitvaartverzorgster, Inge van der Kroon, was altijd bereikbaar en in alle opzichten een grote steun en toeverlaat. Daarbij is het afscheidshuis een meer dan prachtige plek voor een waardig afscheid.

Dat het ook anders kan, zo persoonlijk complimenten.

Monique, Onze complimenten zoals er is nagedacht over het afscheidshuis in Capelle ad IJssel de inrichting maar juist het kleinschalige geeft een bijzonder element aan het hele rouw proces. Je denkt mee en biedt allerlei mogelijkheden waardoor het heel persoonlijk wordt. Maar ook de complimenten aan jou Monique en je team en zoals jij bent woorden schieten te kort. Dank voor alles.

Alles was heel netjes geregeld!

Contact met Inge was heel fijn en alles tot in de puntjes verzorgd van begin tot eind en nog daarna.

Team Monuta Monique Mourik waardeer ik enorm voor de betrokkenheid en verzorgen liefdevol afscheid

Monuta Monique Mourik heeft de uitvaart van mijn moeder zo goed verzorgd. De liefde voor dit mooi vak staat hoog in het vaandel bij Monuta Monique Mourik. De uitvaart is geheel naar onze wensen uitgevoerd, niets is te gek of onmogelijk. Veel dank daardoor.

Geweldig.

Na het overlijden van mijn moeder, op aanraden van een vriendin voor Monuta gekozen. Met Inge van der Kroon was er direct een goed en warm contact. Heel laag drempelig, en altijd bereikbaar ook had zij ideeën over de uitvaart waar wij nooit aan gedacht zouden hebben. Door Inge kunnen wij terug kijken op een hele mooie en warme uitvaart. Hiervoor zijn wij haar ontzettend dankbaar.

Monique doet haar werk met liefde, En dat zie je.... En merk je gelijk, Ze adviseer, laat je ook zelf meedenken, Echt top

Prettig

Prettig gezien de omstandigheden

Professioneel en kundig

Uitstekende verzorging door Monique Maurik

Zowel 3 jaar geleden als recent perfect geholpen door uitvaart verzorgster Monique Maurik en haar team. Zeker aan te raden! Persoonlijke begeleiding en uitstekend meegedacht aan persoonlijke wensen

Heel fijn om in een zo moeilijke tijd, bij gestaan te worden, door zulke fijne en warme mensen.

Ik kende Monuta Maurik al, en dat was ook de reden, dat we ook deze uitvaart door hun wilden laten verzorgen.

Vanaf het eerste contact met Monique,de telefoniste en de mensen die mijn man met alle egards midden in de nacht kwamen ophalen Hadden we een heel goed gevoel. Inge heeft ons verder bijgestaan, haar lieve begrip voor onze gevoelens, raad en adequate optreden hebben ons enorm geholpen om er een prachtig afscheid van te maken. Waar we met een warm gevoel op terug kijken Wij danken iedereen . Fam. B.Boer

Super fijne en goede begeleiding gehad

Echt een hele fijne en goede begeilding gehad tijdens de uitvaart van mijn vrouw. Het is al een moeilijke tijd maar dan is het zo fijn om Inge als begeleider te hebben gehad. Geen druk , goed meedenkend. Heel fijn allemaal

Zeer betrokken en professioneel.

Bij de uitvaart van onze moeder en schoonmoeder hebben wij hulp gekregen van Inge. Zij is zeer betrokken en professioneel. Zij dacht veel met ons mee over de invulling van de uitvaart. De communicatie ging heel makkelijk en Inge reageerde meteen op vragen. Ondanks dat het een verdrietige gebeurtenis is, was de uitvaart prachtig en respectvol. Het had niet beter gekund!

Het was een mooi afscheid

We hebben echt een afscheid met een proost op het leven gekregen. Niets standaard maar wel zo als wij het wilde het was heel fijn Monique Maurik.

Prima geregeld, alles zorgvuldig en sccuraat.

Meer dan ik dacht hoe het geregeld zou worden is het uitgevoerd. Zo wil ik dat het ook voor mij geregeld mag worden. Zeer tevreden over alles.

Alles is boven verwachting uitgevoerd,

wanneer je voor een crematieplechtigheid komt te staan als leek en bovendien emotioneel geladen bent, heb je iemand als Monique Maurik nodig die je alles uit handen neemt en opdrachten geeft,

Uitvaart Joop super mooi geregeld 22/12/2021

Mijn bonusvader Joop is 14/12/2021 overleden.. Er kwam heel veel op ons af.. maar Inge van Monuta, heeft ons supergoed bijgestaan. Eerder afgelopen zomer heeft Inge al heel veel dingen besproken met mijn moeder, en ook veel administratie geregeld, veel werk v mijn moeder uit handen genomen.. Inge heeft veel verstand v zaken.. heeft alles goed geregeld, het was een mooie uitvaart, een dag om op terug te kijken, ondanks ons verdriet. Inge bedankt voor alles! Je hebt een speciaal plekje in ons hart! Yvonne en Yolanda

Top geregeld!

Mijn vader is afgelopen oktober overleden. Omdat wij wisten dat het niet goed ging met mijn vader, hebben wij in juni samen met mijn vader en met hulp van Inge al het een en ander op papier gezet. Dat heeft ons in oktober enorm geholpen. Inge is onze contact persoon en wij zaten qua regelwerk op één lijn. Er is ook geluisterd naar onze wensen en dat was heel fijn. Inge dacht ook na over de rol van mijn dochters tijdens de crematie. En zij heeft ook voor kaarsen gezorgd en mijn dochters hebben tijdens de dienst de kaarsen aangestoken. Ondanks de verdrietige tijd, kijk ik terug op een mooie week…

Over Monuta Uitvaart