Top Goed geholpen door julliette Magis Echt aanrader

Accuraat, bescheiden, persoonlijk, innemend.

Na de ervaringen bij het overlijden van mijn moeder kon er geen twijfel over bestaan bij het overlijden van mijn vader wederom aan Juliette Magis te vragen om de uitvaart te begeleiden. Wij, als gezin hebben haar leren kennen als een kundig, innemend, bescheiden en persoonlijke uitvaartverzorgster. De manier waarop ze acteert is ons zeer welgevallen. Nooit op de voorgrond, van alles en iedereen op de hoogte, persoonlijk, innemend en zeer bescheiden.

overlijden

keurig door Monuta opgelost, in Brabant ( 's-Hertogenbosch) is Dela wel de bekendste maar zeker perfect geregeld

Heel fijne verzorging op het moment dat het nodig is

Persoonlijke aanpak, zorgvuldig en zeer vakkundige ontzorging van een emotionele periode

Zeer emphatysch.

Zeer correcte en gevoelsmatige benadering en afhandeling.

Fijne persoonlijke begeleiding van Julliet Magis

Julliet heeft alle moeite gedaan om naar onze wensen te luisteren en mee te denken waardoor wij een afscheidsdienst hebben gehad waar we heel fijn op terug kijken

Prettige meedenkende uitvaart begleidster

Met ons afscheid hebben we een zeer prettige samenwerking gehad met Juliet . Ze hielp ons bekwaam hield het persoonlijk en op sommige momenten Ook luchtig . We konden al onze ideeen ingeven en waar nodig . Kortom Bij volgende. Afscheid willen we weer graag met haar dit realiseren

Warandelaan 62 5707 CV Helmond

Over Monuta Uitvaart