Fijne ervaring

Suzanne was de uitvaartbegeleider tijdens de laatste reis op aarde van onze geliefde man, vader en broer. Suzanne is een warm persoon en echt een professional in haar vakgebied. Je wordt niet gezien als een nummertje. Wat een warm en veilig gevoel gaf, luisterde goed naar onze wensen en dacht mee in oplossingen. Ook nam ze de tijd voor ons. we konden haar elk moment van de dag bereiken. Ze was heel eerlijk alles kan besproken worden ook het kostenplaatje zodat wij niet voor nare verrassingen stonden dit was erg fijn. Suzanne heeft echt haar best gedaan om er een prachtige gebeurtenis van te maken voor onze familie. Namens de familie Levinson Dankjewel Suzanne voor deze prachtige uitvaart.

Warm en meedenkend

Suzanne is een enorm warm mens met een groot hart voor haar vak. Ze luistert goed naar je wensen en neemt overal de tijd voor. Ze denkt mee en komt met mooie ideeën. Ik heb met haar mijn uitvaart wensen besproken omdat ik graag alles al vastgelegd wil hebben. Dit was gelukkig mogelijk en zij heeft hier ruim de tijd voor genomen, zelfs een bezoek aan de begraafplaats om te kijken of ik het een fijne plek vind. Suzanne kijkt nergens van op en heeft een echte open mind waarbij ze professionaliteit en echt warm gevoel voor de mensen combineert. Ik gun iedereen iemand als Suzanne om je uitvaart en laatste reis te begeleiden.

Hele fijne en goede begeleiding

Suzanne was onze uitvaartbegeleider en kan niet anders zeggen dan dat we geen betere begeleiding konden krijgen. Suzanne heeft echt een luisterend oor en zorgt ervoor dat alles precies gaat volgens de wensen die jij als nabestaande wilt. Ook wordt het kostenplaatje duidelijk en open besproken zodat je niet voor nare bijkomende kosten komt. Ook regelt Suzanne alle officiële dingen die bij een overlijden komen kijken zoveel als mogelijk voor je uit handen zodat jij als nabestaande echt afscheid van je dierbare kan nemen en je je nergens zorgen over hoeft te maken. Door Suzanne is de uitvaart van mijn man en onze vader/opa een dag geworden waar wij met trots op terug kunnen kijken omdat alles precies is gegaan volgens zijn en onze wensen. Suzanne nogmaals dank voor jou inzet en zeer goede begeleiding.

Uitstekende begeleiding!

Wij hebben Suzan als uitvaartverzorgster gehad. Dat was voor ons een fijne ervaring! Suzan kijkt echt naar de mensen die ze begeleid en heeft echt oor voor ons gehad! Ik had geen betere uitvaartverzorgster kunnen wensen. Mede door haar begeleiding hebben wij op een mooie manier afscheid kunnen nemen!

Nieuwe Hilversumseweg 59 1406 TR Bussum

Over Monuta Uitvaart