Waardevol

Zeer positief.

Corrrecte, vriendelijke en waardige afhandeling van de begrafenis van vader.

Correcte en waardige afhandeling van de begrafenis van begin tot einde.

Wij vonden bijna alles goed georganiseerd.

Wij waren heel erg tevreden met Huub van Monuta. Huub heeft de dienst heel erg mooi en betrokken begeleid. Ook de locatie was ontzettend mooi voor deze gelegenheid. Verbeterpunt zou zijn, dat de bloemen die toch heel erg duur waren maar wel zo gekozen waren om de mand met de natuurlijke bloemen een “natuurlijk” gezicht te geven. De bloemen waren heel mooi maar ik vond ze te laat aan komen en te laat neergezet. Daar had ik graag langer van genoten en ook liever van te voren al klaar gezien. Vooral de 2 vazen, deze hadden bij binnenkomst klaar moeten zijn. Het bloemstuk op de mand (vanwege open deksel) kon natuurlijk pas op het laatst geplaatst worden. Verder hadden we besloten om een live stream te realiseren. Deze viel na 10 Minuten uit en heeft het niet meer gedaan. Dit heeft veel feedback gegeven op een tijd dat we het liever niet hadden gehad. Iedereen die aangemeld was, wilde weten wat er aan de hand was. Dit vond ik onnodige stress op deze dag en de dag erna.

Bijna perfect geregeld

De uitvaart was super geregeld. Ook de uitvaartverzorger Huub Bleven was top. 1 minpuntje was dat de verzorgers van mijn man vergeten waren de vingerafdruk te maken, die ik nu dus niet heb. Voor de rest alleen maar lof.

Alles prima geregeld

Goed geregeld,heel tevreden.

Uitstekend samen werking

Ik had een heel goed gevoel erbij ondanks onze verdriet

Menselijk

Heel prettig ervaren. Goed gevoel. Spontaan en eerlijk. Weten waar je het over hebt.

Ben heel tervreden

Het is corona tijd en natuurlijk het de wereld op zijn kop. Maar de vriendelijkheid en geduld was gewoon top de wensen werden gedaan . Met een woord top

Alles was zoals afgesproken

Zeer verzorgd, personeel heel behulpzaam ben zeer tevreden

Uitstekende begeleiding en verzorging

Mijn moeder heeft een hele persoonlijke warme en mooie uitvaart gehad. Dank jullie wel hiervoor. Wat een topteam.

gewoon goed geregeld en correct afgehandeld.

Ondanks de enorme drukte bij jullie door voornamelijk covid 19 gevallen, wordt alles op een rustige en ook respectvolle manier afgehandeld. Medewerkers waren (in mijn geval tenminste) behulpzaam en tegemoet komend. De koffietafel was goed verzorgd en ook vriendelijk personeel. Kortom: Dit is voor jullie op dit moment natuurlijk een stressvolle maar ook een "gouden" periode, (de 1 zijn dood is de ander zijn brood), maar blijf vooral met beide benen op de grond, blijf aandacht besteden aan ieder apart geval. alleen zo blijf je aandacht trekken, ook in mindere tijden. En denk erom dat mond op mond reclame de beste reclame is. Zij spreken meestal uit ervaring.

Zeer tevreden betreffende de samenwerking met de tussenpersoon.

Alles is naar wens verlopen.

Was alles netjes en in orde

ALLES WAS OK

Crematie tot in de puntjes verzorgd!

We zijn zeer te spreken over de wijze waarop de heer Cleven van Monuta de crematie heeft verzorgd. Van eerste contact tot nazorg, dienst en koffietafel als was volgens wens.

Ondanks Treurige gebeurtenis een memorabel afscheid

Zakelijk, professioneel, meelevend, meezorgend, meedenkend en vooral flexibel en constructief.

Voldoening

Door het overlijden van mijn man was ik , compleet van de kaart. Meneer Goffin was een geduldig man en een luisterend oor.

Waardig afscheid

Sfeervolle omgeving, familiair . Onze wensen werden goed uitgevoerd, er werd alles mogelijk gemaakt, heel persoonlijk. Heel tevreden met meneer Cleven, was bij mijn moeder al de uitvaartverzorger.

Eerbied en respect. Dat is wat wij hebben mogen ervaren. Met veel warmte en liefde werden we door Monuta begeleid.

Super georganiseerd

De uitvaart van mijn grootvader is van AtotZ super begeleid en georganiseerd. Het was een hele waardige uitvaart. Zonder de zorg en expertise van Monuta was dit niet het geval geweest.

Supergoed gekwalificeerd personeel

Ik het personeel vriendelijk duidelijk begripvol niets meer aan doen.

Schifferheidestraat 7

6466 EN Kerkrade