afscheid kunnen nemen van mn vader op onze manier

We hebben ons de tijd genomen om een mooie uitvaart te kunnen maken voor onze 90 jarige vader-opa-overgrootvader, de uitvaart begeleider dacht heel goed mee over de mogelijkheden en de dingen die we als familie zelf wilden doen, de hele begeleiding van pap van verzorging en opbaring in het mortuarium naar uitvaart/afscheids viering t/m gezamelijk afscheid tot aan de oven. Het klinkt allemaal zo heftig maar achteraf zijn we zo dankbaar dat we het zo hebben kunnen doen en denken dat we onze vader een waardig afscheid hebben kunnen geven zoals hij het zelf gewild zou hebben. Bedankt daarvoor.

Monuta maakt de beloftes waar

Heel empathische medewerker, duidelijke voorlichting over hoe alles werd geregeld en hoede uitvaart zou verlopen. Medewerker heeft ons een heleboel werk bespaard omdat hij dit voor ons heeft gedaan. Prima service en wij kunnen Monuta aan eenieder aanbevelen.

Prima verzorgd!

Wij zijn heel tevreden met de voorbereidingen voor de crematie, alles is duidelijk besproken, omdat wij er een persoonlijk afscheid van wilden maken. En het liep daarom uitstekend. We hebben er goede en warme herinneringen aan overgehouden!

Kan niet beter!

De medewerkers van Monuta hebben kennis van zaken, zijn snel, zorgvuldig en beschikken over meer dan voldoende inlevingsvermogen. Bijna alles is bespreekbaar en ze staan je bij tot op het moment dat echt alles is geregeld. Ze geven je echt het gevoel dat je er niet alleen voor staat!

Een hele fijne, warme, betrokken ervaring in een verdrietige tijd.

Wij hebben ons als gezin gehoord en gezien gevoeld in een moeilijke periode. Er werd met ons meegeleefd, onze wensen werden goed geregeld en dit heeft ons geholpen om een prachtige uitvaart van onze moeder/oma te verzorgen, waar we met een goed gevoel op terugkijken.

Een prettige, duidelijke, aimabele uitvaartbegeleider getroffen

Alles tot in de puntjes geregeld. Begeleiding top. Felix Goffin mag na zijn pensioen parttime verder want het is zonde om zijn kwaliteiten niet meer te gebruiken.

Alles super geregeld

Warm, persoonlijk en liefdevol

Voor zover een uitvaart mooi kan zijn,was het dat bij jullie! Ontzettend dankbaar voor de warme begeleiding die in deze moeilijke periode voor ons toch een lichtpuntje was,door jullie steun,het meedenken..het gevoel dat we gehoord en gezien werden in onze wensen..respect voor jullie!

Ontzorgend

Vanaf melding overlijden tot uitvaart alles prima gecommuniceerd. Alle afspraken die in het gehele traject werden gemaakt, zijn nagekomen. Blij dat ikzelf ook een Monuta verzekering heb.

Heel vakkundig en zeer betrokken bij het regelen van de uitvaart.

De uitvaartverzorger Huub Beuskens was vanaf het begin heel vakkundig en betrokken. Ook goede adviezen. Ook regelmatig contact met mij over zaken die ik zelf nog moest regelen. Een reminder dat is fijn want je hebt al zoveel aan je hoofd.

Perfecte begeleiding in een moeilijke tijd.

Wanneer een dierbare plotseling overlijdt is er veel te regelen. Ik wist niet waar te beginnen. Met het eerste telefoontje naar Monuta werd alles in gang gezet en werd ik ronduit perfect begeleid. Het gedenkkaartje, de uitvaart zelf én de nazorg waren ronduit perfect.

goede verzorging

ze hebben het heel goed verzorgd

Perfecte begeleiding/ verzorging en dienst

We hebben vanaf het begin een goed gevoel gehad bij Monuta. Ons contactpersoon was zowel medelevend als ook eerlijk en meedenkend. Geen 9-17 mentaliteit maar hij nam de tijd voor ons. Niets dan lof wanneer we terugdenken aan zowel de voorbereiding van dienst alsook de uiteindelijke uitvoering. Alles was zoals beloofd tot in de puntjes geregeld en kregen van de meeste bezoekers complimenten. Hartelijk dank voor alles!

Perfecte dienstverlening!

Ik ben heel tevreden over de manier waarop Monuta Lindeman, en met name uitvaartverzorger, de heer Cleven, de begrafenis van mijn man heeft geregeld. Het is heel fijn om in de zwaarste periode van het leven op deze steun te kunnen rekenen. Alles is vakkundig, maar vooral met een luisterend oor, afgehandeld.

Wat besproken is ook zo uitgevoerd

Heb het als prettig ervaren.

Alles prima geregeld.

Tevreden, alleen drukfoutje in advertentie wat eigenlijk niet had mogen gebeuren.

Goed verzorgd

Zoals mijn vrouw wens was

Alles tot in de puntjes verzorgd!

Geweldige ondersteuning en begeleiding door Monuta.

Na het overlijden van mijn moeder werden wij nabestaanden professioneel begeleid door Monuta. Bij vragen werden me altijd meteen te woord gestaan door de zeer betrokken uitvaartverzorger Felix. Met onze wensen werd steeds rekening gehouden. Niets was teveel. Onze dank is groot en bij deze wil ook de overige Monuta medewerkers bedanken voor hun hulp, ondersteuning en toewijding.

Mooie uitvaart

Als je al zoveel moet regelen terwijl je leven helemaal op zijn kop staat na het overlijden van je dierbaren, is het fijn dat de mensen van monuta zo lief en meedenkend zijn om de laatste wensen van van de overledene te kunnen vervullen en de nabestaande bij te staan. Van het opbaren tot de koffietafel helemaal goed. Een minpuntje uit onze ervaring is dat de afwerking zoals administratief en de eventueel nagesprek niet goed gegaan zijn . Maar volgende uitvaart zou ik zo weer bij monuta doen

Professioneel, warm en betrokken.

Mijn lieve vader is onlangs overleden. Monuta heeft de uitvaart met veel zorg en aandacht geregeld. Iedereen die betrokken was, was heel erg warm, met veel aandacht voor onze wensen en gevoelens. De verzorging van mijn vader was heel mooi gedaan, dankjewel ! daardoor kunnen wij nu er op terugkijken met waardevolle herinneringen, desondanks het grote verdriet. Ook de prachtige locatie van La Grande Suisse heeft de familie ervaart als een mooie omgeving voor en waardig afscheid.

Moeizaam begin en uitstekende afwerking

Kennelijk door een systeemfout ging het bij de start, de melding en de eerste contacten niet vlekkeloos. Echter door de prima communicatie en de moeite die werd gedaan door jullie ambassadeur Huub Kleven werd het meest haalbare geregeld. De verdere verzorging, het advies, de communicatie en het nakomen van de gemaakte afspraken ging gewoon perfect, complimenten daarvoor. Gegeven de omstandigheden was het een zegen om jullie aan onze zijde te hebben. Dank daarvoor

Zeer zorgzame onderneming waaraan je veel steun en toeverlaat hebt.

Het moment van eerste contact tot aan de uitvaart heel veel steun gehad. Zijn zeer betrokken bij alles en zorgen ervoor dat alles in goede banen geleid wordt. De uitvaartverzorgers zijn van uitstekend niveau die elk moment voor je klaar staan. Een gegeven dat door alle betrokkene erkent werd. Bedankt voor de hele mooie uitvaart die we hebben gehad van onze overleden moeder.

Medeleven, steun en met goede raad en voorstellen terzijde gestaan.

Overweldigend was het medeleven, steun, praktische raad en voorstellen die we hebben ervaren. De begeleiding was heel erg mooi en de nazorg en interesse fantastisch. Onze dank voor dit alles.

Waardevol

Zeer positief.