Hoe een persoonlijke begeleiding troostend kan zijn

Het was zo fijn om in een fase van verdriet en verwarring iemand in de buurt te hebben die rustig is, betrokken, meedenkt, zich verdiept in de wensen van de ander, dienend is, maar waar nodig ook sturend kan zijn. Als een warme deken op een kille avond. Ik gun/wens voor iedereen bij het laatste afscheid een Huub.

Alles prima verzorgd en fijn contact met de uitvaartverzorger!!

Klantvriendelijk en zeer begaan

Je dierbaren verliezen is en blijft zeer pijnlijk, maar mijn ervaringen bij Monuta zijn zeer goed. Ik benoem 2 namen: Bas Poelstra (inmiddels werkt hij voor zichzelf) en Huub Cleven

Mensen die op een bijzondere manier zorg en dienstverlening uitvoeren

Zeer laagdrempelig contact gehad met de Uitvaartverzorger. Alles was mogelijk.

Zeer goede service.

Zeer goede begeleiding en advies.

Super goede zorg bij mooi afscheid!

Bedankt Huub en Rolf voor de goede geruststellende begeleiding in onze stijl!

Prima geregeld

De hele begrafenis was uitstekend en op passende wijze uitgevoerd.

Prima begeleiding en vooraf veel helderheid gekregen door tijdig een gesprek aan te gaan.

Een heel fijne ervaring doordat de gemaakte afspraken duidelijk waren en er meteen nar het overgaan van mijn partner adequaat en zeer correct gehandeld werd. Verder was er dagelijks contact omdat we een thuis opbaring hadden en dat werd uitstekend begeleidt, met aandacht en respect.

Alles goed geregeld

Positief, geduldig, professioneel en aandacht voor de nabestaanden

Perfect geregeld

Zon mooie crematie van mijn maatje had ik niet mogen dromen

Heel goed geregeld

Het was een waardig afscheid van onze vader met een hele perfecte begeleiding !

Chapeau

Van het begin tot het einde super geregeld.

Warm en persoonlijk

Wij hebben de uitvaart als heel persoonlijk en een warm eerbetoon aan mijn vader ervaren. Huub Beuskens is een warm, rustig en betrokken mens en wij hebben een fijn gevoel overgehouden aan de bespreking, de uitvaart en de nazorg.

Meelevend

De uitvaartvezorger heeft alles goed uitgelegd wat mogelijk was voor wat de polis waard was. Ik vind dat veel te weinig. Het ging hier om een overledene, die een verzekering had en die volledig alleen was. Een waardig afscheid heeft er voor ons kennissen en vrienden financieel niet in gezeten. Tevens was er zelfs geen geld om een advertentie te plaatsen. Ik heb 2 bezoeken in de rouwkamer en 2 mooie boeketten bloemen mogen regelen binnen de polis.

alle onafhankelijke medewerkers hebben gezorgd voor een waardig afscheid

Gewoon hartverwarmend, niets was teveel gevraagd en een uitstekende steun bij deze moeilijke dagen en er werd volop meegedacht en de uitvaartdienst was gewoon perfect - zelfs aan extra kaarsen gedacht om de al overleden gezinsleden tijdens de dienst te herdenken..

Accuraat, meelevend en meedenkend

Het was een mooie herinnering

Het ziet er super mooi en verzorgd uit. Alle 2 mijn ouders hebben daar gelegen. Ze lagen er mooj/goed bij goed verzorgd. En mijn de crematie van mijn vader was geweldig. Dat zal ik echt nooit meer vergeten.

25-11-2022

Afscheid van mijn lieve vader.. Was zwaar..maar super verzorgd door alle medewerkers ook dat ik mijn vader heb aangekleed en in de kist heb gelegd...de begeleiding was echt super..iedereen was geduldig begripvol en lief...Huub Beurskens die de uitvaart van begin tot einde heeft geregeld en gedaan was echt top...die man is voor dit vak geboren...zo lief en begripvol en de rust die hij uitstraalt...mooier konden we het gewoon niet krijgen....team dankjewel...fam menzo

Uitvaart tot in de puntjes geregeld

Vriendelijke persoonlijke ondersteuning door medewerkers monuta in deze moeilijke tijd.

Tevreden over het geheel.

Ik ben tevreden over het verloop van de diensten van Monuta.

Was allemaal goed geregeld

We zijn als familie zeer tevreden, hoe Huub Beuskens de crematie heeft geregeld van mijn oom Ook de begeleiding voor , tijdens en na de crematie was geweldig

Van A tot Z perfect geregeld!

Ondanks de verdrietige situatie heel veel steun, begrip en hulp gekregen van de Monuta medewerker Huub Beurskens. Hij was goed bereikbaar om vragen te beantwoorden en heeft ons door het hele proces begeleid. De uitvaart was precies zoals wij deze in gedachten hadden. Ook onze vader heel mooi en waardig verzorgd en opgebaard door de verzorger(s). Hij lag er heel vredig bij in zijn marine uniform. Een waardig afscheid!

Persoonlijk

Over Monuta Uitvaart