Netjes

Geweldig. Alles netjes gedaan

Goede uitleg en prima gepoetst

Ze hebben hard gewerkt

Goed schoon

Nette mensen om mee te werken

Prima schoonmaakbedrijf, zeer vriendelijke medewerkers. Werkzaamheden worden goed uitgevoerd

Ervaren schoonmakers

Na verhuizing het huis helemaal laten schoonmaken en daarna een schoonmaakster voor elke week ingehuurd. Zeer tevreden over!

Perfecte service en kwaliteit

Letterlijk alles neemt RSA schoonmaak uit handen. Onze wensen werden keurig besproken tijdens de intake gesprekken die we als zeer prettig hebben ervaren! Waar bij andere schoonmaakbedrijven er vaak veel niet mogelijk is , is dat bij RSA schoonmaak anders. Niets is te veel gevraagd bij RSA schoonmaak. Na akkoord heeft RSA onze opdrachten naar behoren uitgevoerd en zelfs een beetje meer wat we niet besproken hadden. Echt TOP Service naar de klant! Bij volgende opdrachten denken wij als eerste aan RSA schoonmaak en hun team!!

hebben service hoog in het vaandel staan

tevreden

Wij zijn heel tevreden

Betrouwbaar en heel netjes

Komen hen afspraken na, zijn heel vriendelijk, werken netjes. Kortom een heel fijn bedrijf

Heel tevreden !!

Ze zijn snel en het is schoon.

Zeer tevreden!

Goede service, accuraat en klantvriendelijk.

Zeer tevreden over het resultaat

Ik heb een nieuwe woning gekocht die ik na een kleine verbouwing grondig schoon wilde laten maken. RSA Schoonmaak heeft mij ontzettend goed geholpen en het resultaat was boven mijn verwachtingen. Aardige mensen en ze konden ook nog eens heel snel mijn opdracht inplannen.

Top schoonmaak! Zeker een aanrader.

Betrouwbare partij, flexibel, zet een stapje extra waar nodig. Plezierige medewerkers, kortom heel tevreden.

Professioneel

Er is vaak met mij meegedacht waardoor het bedrijf professioneel, flexibel en accuraat is. Communicatie is helder dus je weet waar je aan toe bent. RSA is een stabiel bedrijf die de afspraken nakomt.

Uitstekend!

Zijn flexibel, meedenkend en super vriendelijk, zeker een aanrader!

Goede service en zeer flexibel

Mijn kantoor word 5 keer per week schoongemaakt door RSA Schoonmaak. Ze zijn zeer professioneel en echt heel flexibel. Ben super blij met ze !!!

Betrouwbaar en vakwerk.

Wij zijn zeer te spreken over hoe RSA gemaakte afspraken nakomt.

Prachtig schoon bij oplevering!

Wij hebben RSA Schoonmaak gevraagd een schoonmaak te doen voordat wij ons nieuwe pand in gingen. RSA heeft dit tot in de puntjes goed verzorgd! Mijn dank daarvoor!

hele fijne samenwerking

vakmensen in schoonmaakgebied, altijd netjes ervaren.

Al jaren tevreden

RSA Schoonmaak levert uitstekende service en regelen altijd alles netjes zoals afgesproken.

Ik heb goede ervaringen met RSA Schoonmaak

Vriendelijke, goede service, in goed overleg kan er heel veel. RSA schoonmaak maakt bij ons op kantoor schoon, maar daarnaast gaan ze ook schoonmaken op diverse adressen voor bijvoorbeeld Vereniging van Eigenaars of leegstaande woningen.

Snel en vakkundig

Ik had heel snel een schoonmaakbedrijf nodig. RSA Schoonmaak kon binnen 2 dagen al de schoonmaak inplannen waarbij er 2 ervaren schoonmakers aan de slag gingen. Het resultaat was zeer goed en ik ga zeker in de toekomst weer gebruik maken van hun.

Over RSA Schoonmaak

RSA Schoonmaak is een zeer goed ontwikkeld schoonmaakbedrijf uit Oss met jarenlange ervaring. Wij kunnen u verzekeren dat wij alle kennis en producten in huis hebben om binnen uw werkomgeving een schoon, prettig en optimaal resultaat te creƫren. Bij ons schoonmaakbedrijf uit Oss bent u verzekerd van: Kwaliteit, flexibiliteit en professionaliteit Klantvriendelijkheid Een allround schoonmaakbedrijf Actief in heel Nederland