In één woord geweldig!

Er wordt goed meegedacht, er wordt tijd genomen voor de juiste opties en in overleg altijd de keuze gemaakt. Dus een klantgericht en erg klantvriendelijk bedrijf.

Je bent hulpvaardig en denkt mee in oplossingen. Altijd bereikbaar. Betrouwbaar.

No nonsense, betrokken en kundig

Al vele jaren behartigt ELLF onze financiële belangen naar tevredenheid. Nuchter, eerlijk en gedegen kennis van zaken. Voor ons belangrijke waarden. We hopen nog vele jaren samen werken.

Korte lijnen, ontzorgen en prettige communicatie

Bij het omzetten van de hypotheek en het regelen van het convenant en bezichtigingen van een tweetal huizen heb ik de hulp en deskundigheid ingeschakeld van ELLF Diensten. Dit als zeer prettig ervaren om de volgende redenen: - Ontzorgen - Deskundigheid - Korte lijnen - Duidelijke communicatie - Stond altijd voor ons klaar Bedankt en tot een volgende keer!

Uitstekend.

Uitstekend advies bij afsluiten hypotheek en opstellen testamenten. Benadering door ELLF persoonlijk en meedenkend. Prima service en begeleiding. Zeer betrouwbaar.

Snel, duidelijk en kundig advies

Wat bij een ander een probleem was, was voor Ellf Hypotheken (Florens) een uitdaging. Met een positief resultaat. Top van begin tot bij de notaris, en verder.

Super fijne service, altijd snel geholpen

Wij hebben meerdere malen de hulp van Floris ingeschakeld bij het zoeken naar een huis. Floris is mee geweest naar de huisbezichtigingen en maakt voor elk huis een nieuwe hypotheek berekening. Alles werd zeer snel geregeld en altijd een snelle reactie.

Wij zijn super tevreden

Wij hebben een hele goede ervaring met Ellf Diensten Hyoteken en verzekeringen. Als ik maar bel of mail wordt direct alles geregeld. echt top!!!

Professioneel, betrokken en meedenkend!

Ik heb de samenwerking met ELLF hypotheken en verzekeringen ervaren als erg prettig. De communicatie verliep prettig en er werd goed met mij meegedacht. Ik werd bijgestaan waar ik dat nodig had en kon met al mijn vragen terecht. Al met al erg professioneel en fijn contact. Een aanrader!

Goed en betrouwbaar

Al jarenlang klant en altijd alles netjes en goed afgehandeld.

Fijn contact met dhr holtkamp, goede prijzen vooor verzekeringen en hypotheek

Goede ervaring. Goede prijzen voor verzekeringen en hypotheek. Snel reactie op vragen. Wel zelf in de gaten houden of gebeurd wat is afgesproken.

professioneel, servicegericht & behulpzaam

nooit te beroerd om een stapje extra te doen

Allround, betrouwbaar, meedenkend en scherp.

Goede allround ervaring zoals eerder omschreven; betrouwbaar, meedenkend en scherp.

Goed advies en producten afgestemd op de behoefte.

Floris is voor mij een top adviseur. Komt afspraken na, is eerlijk, denkt mee en levert kwaliteit.

Persoonlijke begeleiding en toch met gepaste afstand

Mijn ervaring is exact als omschreven in de bedrijfstypering. Dichtbij als het kan en met enige afstand als dat moet en met een super resultaat. Fijn dat ELLF op mijn pad kwam om mijn zaken te regelen.

top

professioneel en snel geholpen met het oversluiten van mijn hypotheek en verzekeringen door Floris van ELLF! Aanrader!!

goede service, je wordt altijd teruggebeld

altijd goede service, al de vragen over verzekeringen en hypotheken worden altijd correct behandeld.

Een bedrijf die je altijd kan vertrouwen.

Komt altijd de afspraken na. Uitstekende kennis van zaken. En vooral ook belangrijk, altijd bereikbaar.

Geweldig omdat er meegedacht wordt en naar de persoonlijke omstandigheden wordt gekeken. Er wordt altijd een oplossing gevonden, of het nou om een hypotheek of verzekering gaat. Bij hypotheken wordt ook gezocht naar de meest goedkope mogelijkheid, met goede voorwaarden. Ook het omzetten van hypotheek als positief ervaren.

Top service!

Al mijn verzekeringen lopen via Elf Diensten-Hypotheken en Verzekeringen, ben al jaren klant. Er word naar je geluisterd en meegedacht, zodat je de juiste informatie krijg en tot een besluit komt. Alles word zo nauwkeurig genoteerd en onthouden dat ik verbaas ervan sta dat Floris het nog weet! Sommige van mijn kennissen en familieleden zijn nu ook inmiddels klanten geworden. Dat zegt al genoeg hoe onwijs tevreden ik ben! Top Floris!

Ellf Diensten is betrouwbaar en professioneel

Floris van ELLF Diensten is een professionele adviseur die al mijn financiële zaken goed in kaart heeft gebracht en vervolgens op een begrijpelijke manier een goed advies heeft gegeven. Zijn kennis en kunde zorgden ervoor dat ik met een veilig gevoel mijn volgende stap, het oversluiten van mijn hypotheek, kon maken.

Heldere informatie en normale tarieven

Van iemand die jouw hypotheek en verzekeringen regelt verwacht je duidelijke taal zodat je de materie begrijpt en zelf de juiste beslissingen kunt nemen. Floris legt alles haarfijn uit maar zoekt ook de beste opties voor je zodat je ook nog eens een normale prijs betaald voor je verzekeringen etc. Daarnaast is het gewoon een hele fijne vent die met twee benen op de grond staat. In zo iemand heb je vertrouwen en dat lijkt me de juiste basis voor een samenwerking in deze toch wel belangrijke zaken.

Over ELLF Diensten - Hypotheken en Verzekeringen

Je bent klaar voor een grote stap in je leven, bijvoorbeeld het kopen van een huis. Je hebt een lening nodig of wilt je goed laten verzekeren? ELLF helpt je graag en goed! Onze werkwijze is persoonlijk en oprecht betrokken. Wij kiezen voor een langetermijnrelatie en verdiepen ons volledig in jou als klant. Een klant is bij ELLF zeker geen nummer.