Voortreffelijke ondersteuning in een hypotheektraject met kuilen en hobbels

Mijn vrouw en ik gingen uit elkaar en ik had haast om een ander huis te vinden. In het hypotheektraject liep ik tegen verschillende vragen van de hypotheekverstrekker aan zoals onder meer "Waar is de zekerheid van de uitkoopsom van het oude huis?", "De bijdrage aan de VVE is te laag en is de VVE wel voldoende gekapitaliseerd?" enz. Floris heeft snel, doortastend en accuraat alle obstakels opgelost. Zonder hem zou het feest van mijn nieuwe huis niet zijn doorgegaan! Jan

Ellf Diensten reageert altijd en koppelt terug

Wanneer ik met een vraag zit kan ik Ellf Diensten altijd bellen of mailen en ik krijg, als het mogelijk is meteen een antwoord. Verder denkt Ellf Diensten goed mee en geeft duidelijk adviezen.

Deskundigheid en betrokkenheid

Dankzij de uitstekende adviezen en de hulp bij het regelen van mijn financiële zaken, is mijn leefsituatie een stuk rooskleuriger!

Betrouwbaar, staat altijd klaar en heeft veel kennis in huis.

Op de dag dat ik Floris benaderde vroeg ik hem: "Kun je mij helpen met een complexe uitdaging?". In een persoonlijk moeilijke situatie met een scheiding, meerdere woningen en de aankoop van een nieuwe woning heeft Floris mij geholpen om tot een passende oplossing te komen. Ook al was het een ingewikkeld traject, Floris heeft mij op de juiste momenten geholpen, gerustgesteld wanneer nodig en zijn expertise en netwerk gebruikt.

Vakkundig, snel en secuur

Ellf heeft mij geholpen bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek met een verbouwingsbudget. Snel vertrouwde ik de organisatie dat zij met het voor ons beste advies kwamen. Persoonlijk aandacht met een beetje humor. Absoluut een aanrader.

Professional, complete and top service!

Floris does a fantastic job finding the right fit for your mortgage and mortgage-related product needs. Things we thought might never be possible actually are when it is properly researched and explained by the knowledgable Floris. Not only is Floris an expert in the mortgage business but he is also a fun and kind person to do business with, which really made the entire experience quite pleasurable! I would recommend Floris to anyone I know! Of course, Floris is working primarily in Dutch but he is also very sufficient in English and therefore is an excellent person for other Ex-Pats to work with.

Onze ervaring met Floris als hypotheekadviseur was heel erg goed. Hij heeft ons in het hectische process constant bijgestaan. En is ook door het, vuur voor ons gegaan. Aangezien sommige partijen niet altijd mee wouden, werken.

Prima persoonlijke dienstverlening

Ellf diensten heeft ons goed begeleid in het oversluiten van onze hypotheek. Hiervoor kwam de adviseur enkele malen bij ons thuis, waardoor er voldoende tijd en ruimte was voor vragen en uitleg voor deze lastige materie.

Vakbekwaam en professionele dienstverlening!

ELLF is een ontzettend goede en betrouwbare partner, staat altijd voor ons klaar en is altijd bereikbaar! Al sinds ons eerste huis met ELLF in zee, en nog geen minuut spijt van! Waar andere mensen aan het tobben zijn met hypotheken en verzekeringen, kan ik altijd zeggen... tja... bij ons wordt het allemaal goed geregeld... en zo is het... alles wordt uit handen genomen en gewoon “geregeld” zonder gezeur!! Gewoon helemaal top!

Topper

Altijd actief meedenkend en zeer vlotte opvolg acties. Geen pad is te lastig om te bewandelen en Floris vind altijd wel een voor de klant passende oplossing.

hij krijgt dingen voor elkaar wat een ander niet gelukt is!

Na een goed gesprek over wat wij zouden willen is floris voor ons aan het werk gegaan. Het was niet makkelijk doordat een ander er een zooi Van had gemaakt maar wij zijn blij dat hij het goed heeft kunnen regelen en hebben inmiddels met dank aan floris een mooie aanbouw staan.

Betrouwbaar, snel, accuraat.

Zeer goede ervaring, snel, betrouwbaar en goede communicatie en afstemming.

De laatste jaren steun en toeverlaat.

Elff diensten is altijd meedenkend, in wat voor opzicht dan ook, vooral de laatste paar jaren heb ik erg veel aan deze gehad. Zakelijk en privé kan ik altijd aankloppen. Elff diensten zoekt altijd naar de beste oplossing om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn en wil zeker iedereen die opzoek is naar een verzekering of hypotheek Elff diensten aanraden. Floris bedankt voor alle goeie zorgen de afgelopen jaren !! Fijne dagen en vooral een gezond 2021

Goed bereikbaar en ontzorgt

Het is prettig dat je kan zeggen wat je goed/minder goed vind. We zoeken altijd naar een oplossing. Vertrouwen is groot, dus ik zal ook minder de kleine letters lezen (wat ik natuurlijk wel moet doen), maar advies is prettig.

Fantastisch, wat voor ons onmogelijk leek was mogelijk.

Zowel als ondernemer als privé heb ik samen met mijn gezin financieel zeer slecht er voor gestaan. Met aan aantal juiste hulplijnen zijn we daar weer bovenop gekomen. Op het moment dat het zo ver was om naar meer mogelijkheden te kijken hoe het nog beter zou kunnen wat betreft hypotheek en eventuele leningen overzetten, kregen we steeds een nee te horen door de situatie waar we in zaten. Het zou voor een bank gewoon niet interessant zijn om iemand met onze financiële situatie aan te nemen. Doordat je in zo moeilijke periode heb gezeten, geloof je dat maar....tot dit jaar, van de zomer was er weer iets waar we wat betreft hypotheek tegen aan liepen en waar op ik toen tegen mijn man zei, ja het kan toch niet waar zijn iedereen kan overstappen en er beter uitkomen met zijn hypotheek, dat moet voor ons toch ook kunnen. Dus na de zomer hebben ij contact opgenomen met Floris, Floris had voor mijn zus en zwager ook al het een en ander betekend dus k dacht ik waag het erop. Wat Floris toen vanaf het eerste contact tot nu heeft betekent daar ben ik nu zo blij en dankbaar voor. Onze hypotheek is overgezet, de leningen zijn er in meegenomen waardoor we flink in uitgave per maand zijn gedaald. Het is fantastisch, de persoonlijke maar wel professionele houding van Floris maakt het compleet, een luisterend oor en meedenken maar zeker je een volwaardig gevoel meegeven. In het verleden hadden wij niet zo goede ervaringen met financieel adviseurs, ze beloven een hoop, zeggen met je mee te denken en uiteindelijk gebeurt het niet of maar half. Floris heeft het waar gemaakt! Natuurlijk moeten alle andere omstandigheden daar ook naar zijn, mijn man en ik hebben samen een goede baan, we hebben een huis waar ook een overwaarde opzit, alles bij elkaar bleek dat het dus ook mogelijk was. Eerder hebben we dat niet meegekregen bleef de deur gesloten. Floris heeft ons financieel gevoel van eigenwaarde weer terug gegeven. Wij gaan verder met ELLF Diensten-Hypotheken en Verzekeringen!

Deskundig en accuraat

Een zeer deskundige en accurate adviseur. Staat voor zijn klanten.

Een zeer betrouwbare, snel reagerende partij.

Deze partij is zeer betrouwbaar. Reageert of direct, of zeer snel en weet je altijd te helpen.

een zeer duidelijk persoon

duidelijke uitleg wat de mogelijkheden zijn/waren, goed mee gedacht wat de juiste koop zou zijn. met als resultaat een erg mooie, ruime en fijne woning voor onze dochter.

deskundig en betrouwbaar

Sinds 2 jaar een uitstekende samenwerking met Ellf. Prima sparrings-partner voor alles op het gebied van hypotheken en verzekeringen.

Professioneel, geduldig en betrokken.

Floris Holtkamp is mijn contactpersoon binnen ELLF diensten. In mijn zoektocht naar een investeringspand en de bijbehorende financiering heeft hij mij uitstekend geadviseerd en meegedacht in praktische oplossingen. Als je iemand zoekt die aan je zijde staat en ook cijfermatig begrijpt wat er nodig is, dan ben je bij ELLF aan het juiste adres.

Kennis van zaken

Uitstekend geholpen met onze verzekeringen! Snel en flexibel. Dank.

Professional

Ons adviseur Floris Holtkamp is professioneel, eerlijk, klantgericht en is zeer vakkundig. Wij zijn al jaren klant en zeer tevreden over hem. Wij bevelen adviseur Floris Holtkamp dus dan ook van harte aan!

Fijn om duidelijkheid in je (on)mogelijkheden te krijgen.

ELLF Diensten gaat verder dan alleen het afsluiten van een hypotheek. Ze verdiepen zich in je persoonlijke situatie en denken mee/adviseren je over alle bijkomende financiële zaken. Zo kun je alles in 1 keer regelen en heb je maar 1 aanspreekpunt. Ideaal!

Top sparringpartner

Kennis is hoog, communicatie is goed, sparren lukt altijd met Floris en samen komen we tot hele mooie oplossingen! Samenwerking die wat mij betreft nog lang mag duren

ze zijn gewoon goed.

als je voor iets belt wordt gelijk opgepakt. TOP

Over ELLF Diensten - Hypotheken en Verzekeringen

Je bent klaar voor een grote stap in je leven, bijvoorbeeld het kopen van een huis. Je hebt een lening nodig of wilt je goed laten verzekeren? ELLF helpt je graag en goed! Onze werkwijze is persoonlijk en oprecht betrokken. Wij kiezen voor een langetermijnrelatie en verdiepen ons volledig in jou als klant. Een klant is bij ELLF zeker geen nummer.