Niet coronaproof

Mijn zoon en vriendinnetje wilden graag een dagje naar een pretpark. Na het lezen van de huisregels n.a.v Covid19 op de site dachten we dat het goed geregeld was in Duinenzathe. En de intentie was er ook wel. Er zijn looppaden aangegeven voor het eten en drinken zodat je anderhalf meter bij elkaar vandaan kunt staan. Door de hoeveelheid mensen die in het park mogen komen is het bijna onmogelijk om afstand te houden bij het passeren, wanneer je ergens zit lopen mensen vlak bij je langs. Er stond genoeg desinfectie, maar nergens was controle. Wanneer andere bezoekers buiten de aangegeven route liepen, was er geen medewerker die mensen hierop aansprak. Ook de gang bij de toiletten was veel te krap om elkaar te passeren. Ik zou het mensen die serieus met de corona regels omgaan, niet adviseren hiernaartoe te gaan.

Hallo Audry, Bedankt voor je review, jammer dat je de dag zo hebt ervaren rondom het COVID-19 Wij doen namelijk ons uiterste best om de veiligheid van zowel onze gasten als onze medewerkers goed te waarborgen. Wij houden ons strikt aan de maximale toegestane gasten die wij in samenspraak met het RIVM en de veiligheidsregio hebben vastgesteld. Wij zijn dan ook van mening dat afstand houden zeker mogelijk is, maar wij verwachten ook enige zelfstandigheid en verantwoordelijkheid van onze gasten. Hopelijk heb je verder een leuke dag gehad en genoten van de mooie attracties.

Prachtig!

Was er voor het eerst met mijn kinderen. Wij hebben ons vermaakt en vond het ook schoon en netjes geregeld alles. Ook klant vriendelijkheid ervaren. Bedankt voor jullie inzet. Wij komen zeker terug!

Hallo Remziye, Bedankt voor je mooie review! Hopelijk tot gauw!

Leuk park alleen veel te veel mensen in corona tijd

Prijs- Kwaliteit voor onze 3 jarige zoon is meer dan goed. Hij heeft genoten, wij als volwassenen hebben ons verbaasd over de hoeveelheid mensen in het park. Iedereen wordt toegelaten in het park. Het is daardoor absoluut niet mogelijk om 1,5 meter afstand te bewaren.

Prima geregeld

Bij aankomst keurig opgevangen door medewerkster en bij haar aangegeven dat wij een minder validen kind bij ons hadden. Vervolgens bij elke attractie wist de desbetreffende medewerker hiervan en werd er rekening mee gehouden. Top

Perfecte Park voor peuters, kleuters en basisschoolkids

Wat een verzorgd, net en leuk park. Veel afwisseling, vriendelijk personeel en een all inclusive werkwijze die erg handig werkt. Wij komen terug

GEWELDIG!!

Een erg leuk park voor een gezin met kleine kinderen, wij hebben een top dag gehad. Wat ik ook een erg pluspunt vind, is het gratis parkeren.

Familiedag

Mooi attractiepark met all in eten en drinken. We zijn met de hele familie geweest, het was een top dag.

Een prachtige dag

Wij zijn vorig jaar (2019) met ons gezin (kinderen 5, 7 en 10 jaar) op bezoek geweest in het attractiepark Duinen Zathe en wij vonden het echt fantastisch. Een prachtige dag welke wij zeker dit jaar gaan herhalen, de kinderen kunnen overal op het park zelf de attracties in en het is heel erg veilig en overzichtelijk. Dan nog een keer het restaurant/cafetaria je kunt onbeperkt daar gebruik van maken, dat vonden wij wel heel bijzonder. echt een aanrader dit mooie kinderpark met top attracties als Super Nova, Piratenschip en de Londen City Coaster.

Leuk voor kleine kinderen

Genoeg te doen voor kleine kinderen. Als ik er ben vind ik het leuk. Het gratis eten is lekker, wcs altijd netjes en buitenzitten is ook leuk. Korte wachtrijen vaak snel aan de beurt.

Top dag top ervaring

Heel fijn park voor gezinnen met jonge kinderen! Met eten en drinken dus je hoeft niks mee te nemen.

Leuk

Ik vind duinenzate een leuk park en kom er graag.

Fijn pretpark!

Ik ga regelmatig met mijn twee kinderen naar het park. Bevalt altijd goed!

Over Duinen Zathe

Verkeers- en Attractiepark Duinen Zathe staat voor een dag vol plezier. Het is een stoer en overzichtelijk park voor een compleet en betaalbaar dagje uit met het gezin. Het populaire Verkeerspark is onderdeel van Duinen Zathe. Hier kun je zelf je rijbewijs halen. Ons park te Appelscha is begonnen als koffie- en theeschenkerij. Hier plaatste de eigenaar zelf houten speeltoestellen. Geleidelijk aan werd alles moderner. Er kwamen steeds meer grote moderne attraccties: autoscooters, oldtimers, een carrousel en een achtbaan. Later kwamen onder andere het spookhuis en het theater erbij. In 2002 werd het attractiepark verplaatst van de Boerestreek naar de Noorder Es in Appelscha. Zo kon het park nóg meer uitbreiden.