Bevestiging en nieuwe inzichten gekregen van Judith!

De koffiedate met Judith was erg verhelderend. Ik had het gevoel dat ik een bepaalde kant op wilde en door Judith weet ik nu dat ik goed zit. Ze heeft me overtuigd van mijn eigen krachten en ze heeft me goede tips gegeven over hoe ik erachter kan komen wat ik nou echt wil. Ook fijn om met iemand te kunnen spiegelen door wie je ik me begrepen voel. Kortom, aanrader voor als je van koers wilt veranderen maar nog handvatten en verheldering kunt gebruiken!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Welke kant ik op moest gaan met mijn werk
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Ik weet nu wat ik écht wil

Ik ben de cursus gaan volgen voor een persoonlijke struggle, en dus niet carrière gericht. Ook hiervoor heeft de cursus mij ontzettend geholpen. Ik ben mij gaan realiseren wat ik zelf echt belangrijk vind, en hoe ik op dit punt kan komen. Je merkt echt aan hoe Judith de stof overbrengt dat zij dit echt met heel haar hart doet. Heel veel positiviteit en zelfliefde :)

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ontevredenheid over dingen in mijn privé leven
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

De online cursus van Judith heeft mij het laatste zetje gegeven om knopen door te hakken.

Het werkboek zet aan tot actie en is duidelijk opgebouwd. Het heeft mij geholpen om de wirwar aan gedachten helder te krijgen. Dankzij het beantwoorden van de vragen werd het voor mij duidelijk wat ik wilde en gaf het mij de zekerheid om het gesprek met mijn werkgever aan te gaan. Hiernaast heb ik waardevolle gesprekken gevoerd met mijn partner, ouders en vrienden door de verschillende vragen te bespreken. De begeleidende filmpjes van Judith gaven mij extra inspiratie en motivatie. Judith is heel toegankelijk en open over haar eigen struggles wat veel herkenning geeft. De cursus heeft mij veel opgeleverd en raad ik iedereen aan die op een kruispunt staat en niet weet welke kant hij/zij op moet.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ik was niet happy met mijn baan en wilde iets anders
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Fantastisch & zo waardevol.

Lieve Judith, Wat een onwijs waardevolle cursus. Zo blij dat ik mij dit kadoo heb gegaan. Ik roep al jaren dat ik voor mezelf wil beginnen. Met deze cursus ga ik nu onderzoeken of ik dit ook echt wil. En zal ik straks op mijn 80ste niet denken had ik het toch maar verder uitgezocht.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Wie ben ik en wat wil ik nu echt?

Verhelderend en inspirerend

Judith heeft mij met name geadviseerd op het gebied van mijn carrière, maar ook op andere gebieden. Ze is ontzettend talig, luistert goed en weet de spijker telkens op zijn kop te slaan. De koffiedate heeft meer gebracht dan ik op voorhand hoopte. Judith is objectief en weet je echt die spiegel voor te houden, maar wel op een inzichtelijke en positieve manier. Het gesprek met haar heeft me gemotiveerd en geïnspireerd. Judith is niet zomaar een coach; een gesprek met haar geeft je - naast een verhelderende blik - een totaal andere kijk op de dingen waar je tegen aanloopt, maar vooral op jezelf! Dank hiervoor Judith!

• Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Carrière keuze
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Een bevestiging die ik lange tijd nodig had.

Met een duidelijk diploma zou de 'job van m'n leven' vinden eenvoudig zijn, dacht ik. Jaren bleef ik echter op mijn honger zitten want het bleek niet mijn droombaan te zijn. Toch spreekt hier een gelukkig iemand. Dit kan ik zeggen na m'n gesprek met Judith. Ik was op zoek naar geruststelling, bevestiging en verheldering en ik kreeg ze. Een superfijn, vlot en aangenaam gesprek waar ik m'n verhaal kon doen. Ruimte tot nadenken en emotie, inspirerende uitspraken en nieuwe inzichten. Zelfs mijn jobcoach en mijn eigen traject van telkens weer nieuwe opleidingen brachten deze rust en antwoorden niet. Ik ga met deze koffiedate enthousiast en dankbaar aan de slag. Dankjewel, Judith!

• Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Jobinhoud

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.