Een fantastische cursus om de weg naar jezelf te vinden.

Ik ben Sharon, 21 jaar en een sportief, vrolijk en gevoelig persoon. De Fire to Inspire cursus is een cursus die mij de eerste stappen heeft laten zetten naar wie ik ben en wat ik wil. Ik ben 3 jaar geleden mezelf verloren en was diep ongelukkig. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, therapeuten, psychologen, noem het maar op, maar niks heeft mij geholpen. Veel van deze hulp richt zich op het verleden. Door middel van deze cursus denk je heel erg in het nu en in de toekomst. Deze aanpak heeft mij dichterbij mezelf gebracht en nu weet ik eindelijk wie ik ben, waar ik voor sta en waar mijn passie ligt. Ook heb ik de eerste stappen kunnen zetten naar wat ik wil. Ik vind dat Judith deze cursus op een erg prettige manier heeft aangeboden. Een dik werkboek, IGTV’s met theorie die ze op een fijne en rustige manier vertelt, quotes, livesessies en niet te vergeten dat ze 2 maanden bereikbaar was voor alle vragen. De aanpak en de opbouw van de cursus is super! Het is een fantastische cursus die iedereen eens zou moeten doen. Ik ben van mening dat het een cursus is voor jong en oud, of je nu weet wie je bent of wie je niet bent. Het laat je je ware ik vinden en dat is heel erg waardevol! Lieve Judith ik ben je heel erg dankbaar voor alles dat je mij hebt geleerd en hebt laten inzien. Heel veel liefs.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Burn-out, niet weten wie ik ben en wat ik wilde.

Duidelijke toepasbare cursus

Ik volgde Judith al geruime tijd op Instagram en heb haar boek ook met veel herkenning gelezen. Toen ik zag dat zij een cursus lanceerde heb ik mij meteen aangemeld en heb hier totaal geen spijt van gehad. Bij ieder hoofdstuk hoort een duidelijk, kort maar krachtige video. Daarnaast staat de relevante stof ook uitgelegd in het werkboek. De vragen zijn confronterend, verhelderend en motiveren om je écht na te denken. Mocht je vastlopen dan staat Judith voor je klaar om je verder op weg te helpen. Ik heb de live bijeenkomsten als zeer prettig ervaren, alleen jammer dat er via Instagram geen interactie onderling mogelijk is. Dit vond ik jammer. Op dit moment nog vier sterren omdat ik het contact met andere cursisten heb gemist en ik Instagram persoonlijk niet heel handig vond. Qua inhoud, opzet en en betrokkenheid van Judith vijf sterren! Judith ontzettend bedankt voor het creëren van deze cursus en ik kijk uit naar je volgende stappen waarvan ik wellicht gebruik kan/ga maken.

• Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Waardevolle cursus om meer inzicht te krijgen in wie je bent en wat je wilt.

Judith heeft een heel mooi werkboek gemaakt waarmee je zelf aan de slag kunt met de vragen: wie ben ik en wat wil ik. Het staat boordevol opdrachten en eigen ervaringen waarvan ik veel heb geleerd. Ondersteund door IGTV en stories en live Q&A's. Daarnaast is Judith goed bereikbaar voor het beantwoorden van vragen en feedback op de opdrachten. Het werkboek zet aan om eens gesprekken aan te gaan met anderen over hoe we erachter komen wie we zijn en hoe je erachter komt wat je wilt. Ik heb naar aanleiding van de cursus prachtige gesprekken met vrienden/familie gevoerd. De cursus van Judith heeft een proces in gang gezet waar ik de komende maanden verder mee aan de slag ga.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Met de vragen wie ik ben en wat ik eigenlijk wil.
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Toegankelijke weg naar nieuwe inzichten

Voor de start van de cursus dacht ik dat de ontwikkelingen hierin helemaal over mijn werk/baan zouden gaan. Totaal het tegenovergestelde bleek, mijn werk is fijn en kwam niet aanbod. Toch voelde ik een soort onrust wat maakte dat ik deze cursus wilde aangaan. Dat mijn werk niet naar voren kwam ligt niet aan de cursus/ of juist wel ;). Je leert hierin juist (los van alle bijzaken) te kijken naar DAT wat op dit moment de aandacht nodig heeft. Hetgeen waar je nu meer in wil! Voor mij kwam dat neer op het accepteren en uiten van mijzelf, mijn (verborgen) hobby en vooral rust te vinden in wie ik ben. Sommige dagen/opdrachten waren pittig, ik kijk nu anders naar mijn omgeving en vrienden. Hieruit popte ook dat sommige vrienden beter als kennissen gehouden kunnen worden. Lastige inzichten, maar door de cursus ik zie ik het absoluut als iets positiefs.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Onrust/onvreden in mijn leven nu. Ik gooide het op werk, maar vond door de cursus de echte struggle en weg naar licht,
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Hele nuttige en waardevolle cursus van een inspirerende, betrokken en oprechte coach!

Ik heb altijd met veel plezier aan de Fire to Inspire cursus gewerkt. Het werkboek behandelt zulke rake en praktische vragen die je op het juiste denkspoor zetten en je op een laagdrempelige wijze heel dicht bij de kern laten komen. De thema's en de volgordes, tezamen met de nuttige theorie, waren voor mij een duidelijk, compleet en waardevol geheel. Ook voor de toekomst, om er weer eens bij te pakken of opnieuw mee aan de slag te gaan. Judith heeft een onmisbare invloed gehad op mijn ervaring van deze cursus. Haar mindset, begrip, betrokkenheid, oprechtheid en energie vind ik persoonlijk gewoon ontzettend prettig. Ik volgde haar al via IG en daarom wist ik dat ik 'van haar' zo'n cursus wilde volgen! Ze geeft persoonlijke aandacht, moedigt aan, stelt zich zelf kwetsbaar op, is zichzelf, geeft het goede voorbeeld. Kortom, een coach die je echt "helpt", vanuit kennis en haar hart.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Hoe ik tot de kern kom van wie ik ben en wat ik wil
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Een cursus die inspireert, motiveert en activeert. .

Judith heeft de cursus heel helder en fijn opgedeeld in logische hoofdstukken/ stappen. Je weet bij iedere stap precies wat er van je verwacht wordt en waar je mee aan de slag gaat. De vragen die worden gesteld zijn raak en confronterend en zetten echt aan tot dieper graven en weer even contact maken met jezelf. De theorie bij ieder hoofdstuk is zeer waardevol, dit maakt alles ook voor het verstand wat meer begrijpbaar. De theorie wordt tevens heel mooi ondersteund door praktijk voorbeelden uit o.a. Judith haar leven, wat ervoor zorgt dat de cursus ook een heel eerlijk, persoonlijk en menselijk randje heeft. Ik denk om deze redenen dat de cursus voor velen heel waardevol kan zijn. Of je nu wel of niet met of tegen een burn-out zit, sommige vragen zijn voor iedereen goed om te stellen. Nog veel belangrijker is vervolgens wat je met de antwoorden gaat doen. De cursus heeft mij echt geholpen om antwoord te geven op de vragen: wie ben ik en wat wil ik? Maar ook op de vraag: wat is ervoor nodig om dit allemaal te bereiken en hoe ga je dat doen? Ik heb sinds de cursus allemaal stappen gemaakt die ik zonder de cursus zeker weten nu nog niet had kunnen maken. De cursus heeft dus echt een levensverandering in gang gezet. Dankjewel, Judith.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Onzekerheid en geen risico durven neme

Praktische en diepgaande cursus

Door het beantwoorden van de vragen in het werkboek heb ik helder gekregen waar ik goed in ben, waar in niet goed in ben, waar ik energie van krijg en waar ik blij van word. Deze inzichten hebben mij geholpen helder te krijgen wat ik nodig heb om te herstellen van mijn burn-out. Het geeft mij vertrouwen in de toekomst en ik weet dat de cursus een mooie basis is om nog eens op terug te vallen. Wellicht dat ik het werkboek na mijn herstel nog eens doorloop, om opnieuw te bepalen welke richting ik op wil. Verder vond ik het erg prettig dat Judith per mail en DM beschikbaar was. Ze reageerde snel en haar antwoorden hielpen mij verder op weg. Ook heb ik de live sessies als waardevol ervaren. Vooral de herkenning die we als cursisten onderling in elkaar vonden, deed mij goed.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Herstel van mijn burn-out en onrust over mijn toekomst.
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Zeer verhelderend, opnieuw mijzelf leren kennen

Tijdens de cursus Fire To Inspire heeft Judith mij opnieuw leren kijken en nadenken over bepaalde dingen. Ik weet nog niet precies wie ik ben, maar de éérste stappen naar het antwoord op die vraag, heb ik al mogen zetten. Dat had ik zonder Judith en haar fantastische cursus kunnen doen. En onwijs waardevolle cursus. Ik kon met al mijn vragen bij haar terecht, ze heeft mij heel goed geholpen en handige tips gegeven.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ik hield mij sterk aan mijn eigen, aangeleerde gedachtes.
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Eindelijk antwoord gekregen op mijn vraag: 'Wat wil ik nu echt?'

De Fire-to-inspire cursus heeft mij ontzettend fijne inzichten gegeven om achter de vraag 'Wat wil ik nu echt?' te komen. Judith geeft je ontzettend veel handvaten om op verschillende manieren naar jezelf te leren kijken. Daarnaast neemt ze je mee om je eigen pad uit te stippelen zodat ik, nu ik de cursus heb afgerond, toch nog steeds heel enthousiast en bewust mijn eigen pad blijf bewandelen met de daarbij opgedane nieuwe inzichten. Doordat je de cursus op je eigen tempo kunt volgen, krijg je de mogelijkheid om ook langer bij bepaalde opdrachten/ vragen stil te blijven staan. Daarnaast staat Judith de gehele cursus voor je klaar om je te helpen wanneer je het even niet meer weet! Dankjewel Judith!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ik wist niet goed wat ik wilde. Op werkgebied had ik net een nieuwe weg ingeslagen, maar mijn vrije tijd vulde zich met zaken waar ik niet gelukkig van werd.
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Een hele fijne en mooie cursus!

Je leert jezelf ontwikkelen en accepteren. De cursus helpt om dichterbij jezelf te komen en trots te zijn op jezelf. Ik heb inzichten gekregen, ideeën opgedaan en vooral veel energie! De cursus is een echte aanrader voor iedereen, ongeacht je doelen of dromen.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ik wist niet wat mijn droom was, waar ik naar toe wilde werken.
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Eindelijk weet ik wat ik wil

De fire to inspire cursus heeft mij echt geholpen met concreet stappen te maken. De cursus heeft een fijne opbouw waardoor je bewust bezig bent met de weg naar waarom je bent waar je bent en de weg die je wil maken om dit te veranderen. En d.m.v. het werkboek worden de antwoorden voor jezelf ook echt inzichtelijk. Ik ben Judith enorm dankbaar voor deze cursus, dit paste op dit moment van mijn leven perfect bij mij en dit heb ik de afgelopen jaren gemist in mijn zoektocht.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ik ben niet gelukkig met mijn huidige werk. Ik ben een half jaar terug voor mezelf begonnen zodat ik andere keuzes kon maken en ontdekken of mijn vak op deze manier nog bij mij past. maar bij mijn baan in loondienst blijf ik leeg lopen. Ik wist alleen niet wat ik wel wilde of welke stappen ik moest ondernemen om dit te ontdekken
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Unieke, waardevolle cursus die je écht verder helpt

De Fire-to-Inspire cursus heeft mij enorm geholpen in de zoektocht naar wie ik ben als persoon, mijn talenten en welk (carrière) pad ik wil gaan volgen. De cursus begint rustig en bij de basis, wat prettig is. Wat ik ook fijn vond ik dat de vragen die automatisch in mij opkwamen, stapsgewijs ook behandeld worden. De vragen zijn soms confronterend en behoeven wat tijd, maar het brengt je wel verder in de zoektocht. Het is heel knap hoe Judith erin geslaagd is mij door middel van de cursus en digitaal materiaal aan te moedigen en vertrouwen te geven in de toekomst. Toen ik begon aan de cursus was ik al langer aan het worstelen met de vraag welke kant ik op wil, maar door Judith haar structurele aanpak is het me gelukt mijn hulpvraag om te zetten in een plan van aanpak. Ik zit weer vol energie en kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Mijn carrièrepad
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Stappen in de goede richting en nieuwe energie

Heel veel dank voor het ontwikkelen en het online beschikbaar stellen van deze cursus. Het is heel prettig om de lessen in mijn eigen tijd te kunnen doen op een moment dat voor mij goed voelt. De cursus zorgt dat je weer een stap of een paar stappen in de goede richting zet en nieuwe energie krijgt om je dromen en doelen waar te gaan maken.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ik wist niet wat voor werk ik wilde gaan doen, wat bij me past.
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Super praktische en motiverende handvatten om in beweging te komen!

De Fire to Inspire cursus zat voor mij vol met praktische oefeningen die mij hebben geholpen meer duidelijkheid te creëren in wie ik ben en wat een volgende stap voor mij kan zijn. De stijl van Judith is praktisch en toepasbaar, en tegelijkertijd duidelijk en motiverend!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Duidelijkheid creëren in wie ik ben en wat ik als volgende stap wil in mijn werk

Super leuk

De Fire to Inspire cursus was top, hele interessante content, maar ook hele persoonlijke en snelle reacties van Judith op alle mails en vragen. Dit maakte goeie feedback mogelijk en hielp je weer op weg als je vast liep. Heel leerzaam.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? richting van mijn leven bepalen
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Bevestiging en nieuwe inzichten gekregen van Judith!

De koffiedate met Judith was erg verhelderend. Ik had het gevoel dat ik een bepaalde kant op wilde en door Judith weet ik nu dat ik goed zit. Ze heeft me overtuigd van mijn eigen krachten en ze heeft me goede tips gegeven over hoe ik erachter kan komen wat ik nou echt wil. Ook fijn om met iemand te kunnen spiegelen door wie je ik me begrepen voel. Kortom, aanrader voor als je van koers wilt veranderen maar nog handvatten en verheldering kunt gebruiken!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Welke kant ik op moest gaan met mijn werk
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Ik weet nu wat ik écht wil

Ik ben de cursus gaan volgen voor een persoonlijke struggle, en dus niet carrière gericht. Ook hiervoor heeft de cursus mij ontzettend geholpen. Ik ben mij gaan realiseren wat ik zelf echt belangrijk vind, en hoe ik op dit punt kan komen. Je merkt echt aan hoe Judith de stof overbrengt dat zij dit echt met heel haar hart doet. Heel veel positiviteit en zelfliefde :)

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ontevredenheid over dingen in mijn privé leven
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

De online cursus van Judith heeft mij het laatste zetje gegeven om knopen door te hakken.

Het werkboek zet aan tot actie en is duidelijk opgebouwd. Het heeft mij geholpen om de wirwar aan gedachten helder te krijgen. Dankzij het beantwoorden van de vragen werd het voor mij duidelijk wat ik wilde en gaf het mij de zekerheid om het gesprek met mijn werkgever aan te gaan. Hiernaast heb ik waardevolle gesprekken gevoerd met mijn partner, ouders en vrienden door de verschillende vragen te bespreken. De begeleidende filmpjes van Judith gaven mij extra inspiratie en motivatie. Judith is heel toegankelijk en open over haar eigen struggles wat veel herkenning geeft. De cursus heeft mij veel opgeleverd en raad ik iedereen aan die op een kruispunt staat en niet weet welke kant hij/zij op moet.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ik was niet happy met mijn baan en wilde iets anders
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Fantastisch & zo waardevol.

Lieve Judith, Wat een onwijs waardevolle cursus. Zo blij dat ik mij dit kadoo heb gegaan. Ik roep al jaren dat ik voor mezelf wil beginnen. Met deze cursus ga ik nu onderzoeken of ik dit ook echt wil. En zal ik straks op mijn 80ste niet denken had ik het toch maar verder uitgezocht.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Wie ben ik en wat wil ik nu echt?

Verhelderend en inspirerend

Judith heeft mij met name geadviseerd op het gebied van mijn carrière, maar ook op andere gebieden. Ze is ontzettend talig, luistert goed en weet de spijker telkens op zijn kop te slaan. De koffiedate heeft meer gebracht dan ik op voorhand hoopte. Judith is objectief en weet je echt die spiegel voor te houden, maar wel op een inzichtelijke en positieve manier. Het gesprek met haar heeft me gemotiveerd en geïnspireerd. Judith is niet zomaar een coach; een gesprek met haar geeft je - naast een verhelderende blik - een totaal andere kijk op de dingen waar je tegen aanloopt, maar vooral op jezelf! Dank hiervoor Judith!

• Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Carrière keuze
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Een bevestiging die ik lange tijd nodig had.

Met een duidelijk diploma zou de 'job van m'n leven' vinden eenvoudig zijn, dacht ik. Jaren bleef ik echter op mijn honger zitten want het bleek niet mijn droombaan te zijn. Toch spreekt hier een gelukkig iemand. Dit kan ik zeggen na m'n gesprek met Judith. Ik was op zoek naar geruststelling, bevestiging en verheldering en ik kreeg ze. Een superfijn, vlot en aangenaam gesprek waar ik m'n verhaal kon doen. Ruimte tot nadenken en emotie, inspirerende uitspraken en nieuwe inzichten. Zelfs mijn jobcoach en mijn eigen traject van telkens weer nieuwe opleidingen brachten deze rust en antwoorden niet. Ik ga met deze koffiedate enthousiast en dankbaar aan de slag. Dankjewel, Judith!

• Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Jobinhoud