Perfect platform voor (semi/bijna/doorgewinterd/van-af) burn outs!

Het meest ideale platform om veilig je verhaal te doen, ondanks welke fase je zit. Ik heb er steun en stiekem nog een duwtje in de goede richting aan gehad. Ben er gelukkig al even uit maar herkende ZOVEEL DINGEN! Jij staat aan het roer van jouw schip, en ondanks dat het lijkt dat de golven niet hoger kunnen worden onthoud 1 ding. Aan jezelf denken is het aller belangrijkste! Keer naar binnen en ga jezelf voelen en begrijpen, June / haar platform is een heel fijn leidraad erin. Ervaringsdeskundige nummero uno maar dan wel ff in Jip en Janneke taal uitgelegd. Alleen maar liefde ❤️

• Coaching
  • Betrokkenheid
  • Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Nieuwsgierigheid of ik nog meer tips kon meenemen!

De hele ervaring met Judith was alles wat ik nodig had

De hele ervaring met Judith was alles wat ik nodig had

• Coaching
  • Betrokkenheid
  • Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Burn-out & Depressie

Een super fijne community

Lang getwijfeld of ik mij zou aansluiten bij de fire to inspire community. Tot ik op een dag besloot het gewoon te doen. Ik heb er nog geen dag spijt van gehad! De herkenbaarheid, de gesprekken die je voert (of enkel mee leest), het contact met gelijkgestemde.. Het is zoo ontzettend fijn, wetende dat je niet de enige bent. En dankzij de blogs/vlogs/lessen van (ervarings)deskundige maakt dat ik beetje bij beetje steeds meer uit mijn schulp durf te komen & weer veel meer ga luisteren & handelen naar wat IK wil. Ik kan dit iedereen aanbevelen❤

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Luisteren naar mezelf, voeding, HSP. Kortom wat IK nodig heb!
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Wat een fijn persoon is Judith!!!

Ik ben de cursus gaan volgen nadat ik thuis kwam te zitten met een burn-out. Ik heb echt ontzettend veel aan de cursus gehad en de persoonlijke tips en adviezen van Judith. Judith is een lief warm persoon die je met alle geduld helpt. De live sessies zijn erg fijn om ideeën met elkaar uit te wisselen en je hebt een stok achter de deur om door te gaan met de cursus. De cursus is een echte aanrader. Judith bedankt!!

• Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Burn-out
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Fire to inspire platform: de plek waar je gehoord wordt en waar iedereen gelijk is

Het platform wat Judith heeft opgericht, kan ik iedereen aanbevelen. Op het platform komen diverse onderwerpen aan bod en het fijne is dat je er kan sparren met andere gelijk gestemden en inspiratie kan halen uit de ervaringen van anderen. Ook als je liever wat anoniemer wil blijven, dan is dat helemaal goed en het is heel vrijblijvend. Judith is heel betrokken bij het platform en ze geeft hele waardevolle suggesties/tips. Het platform is voor mij heel waardevol en ben enorm dankbaar dat Judith dit platform heeft opgericht.

Erg prettig gesprek gehad

Ik heb een erg fijn gesprek met Judith gehad, ze stelde mij op mijn gemak. Ik heb veel tips gehad die ik ook meteen al heb toegepast. Ik zou het iedereen aanraden! Het voelt als een opluchting om met iemand te kunnen sparren en ik voelde me erg begrepen.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ik worstelde met verschillende dingen
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Door de cursus er achter gekomen dat wat ik wil, ik al heb en daar van wil genieten.

Voordat ik aan deze cursus begon kende ik mezelf al aardig goed. Maar door deze cursus echt de puntjes op de i kunnen zetten en daardoor hele waardevolle sprekken kunnen voeren met belangrijke mensen om me heen. Het uitschrijven van mijn doel vond ik lastig maar toen hij eenmaal op papier stond, wat een verademing. Om hard op uit te kunnen spreken dat ik nu geen doel heb, maar juist optimaal wil genieten an wat ik nu heb!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ik heb nu tijd en ruimte en die wilde ik benutten om aan mezelf te werken
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

De plek waar iedereen gelijk is en waar je jezelf kan zijn

Ik ben inmiddels 3 maanden lid op het forum en het is voor mij echt een hele fijne plek. Ik ben een man van 40. Zoals Judith het noemt: "de plek waar je jezelf kunt zijn en waar je geïnspireerd wordt om jezelf te ontwikkelen." Het fijne aan het forum is dat je je gedachten kunt delen met anderen en ze zo een plek kan geven en ze op een bepaalde manier kan verwerken voor jezelf. Iedereen is hier gelijk. Je krijgt altijd wel op een bepaalde manier hulp van een gelijkgestemde en je kan ook hulp/advies geven aan een ander vanuit je eigen ervaringen. Zo weet je ook voor jezelf: je bent niet alleen en je staat er niet alleen voor. Het heeft mij heel veel positiviteit gegeven en ik heb er ook meer zelfvertrouwen door gekregen. Je leert je emoties delen en op te schrijven. Ik zou zeggen: probeer het eens en meld je aan, ga er open in en zie wat er allemaal van moois op je pad gaat komen.

• Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Ik weet nu meer wat ik wil naar aanleiding van de Fire to Inspire cursus!

Ik heb de fire to inspire cursus de afgelopen maandag op mijn eigen tempo kunnen doen. Door de Zoom meetings heb je een stok achter de deur om eraan te werken, dieper op de stof in te gaan en ervaringen te delen. Zelf heb ik veel aan de cursus gehad, het heeft me meer inzicht en duidelijkheid gegeven over wie ik (ook al weer) ben en welke kant ik op wil. Zowel persoonlijk als qua werk en ondernemen. Ik heb al een aantal stappen ondernomen om ook echt die kant op te gaan!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Focus, wat wil ik

inspirerend en liefdevol

Mijn ervaring is heel positief! Er is ruimte voor feedback, oprechte interesse & zeer betrokkenheid vanuit Judith. Ook tijdens de live sessies komen mooie gesprekken tot stand. Het werkboek geeft je mooie opdrachten om mee aan de slag te gaan waar je zeker wat aan hebt, voor ieder zijn eigen proces! Het heeft mij veel inzicht gegeven en zou deze cursus zeker aanbevelen aan anderen om mij heen! Ik ben zeer dankbaar dat ik deze cursus heb mogen volgen!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ik worstelde met mijzelf en keuzes maken voor mijn eigen toekomst.
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Judith is de liefste, leukste en beste coach!

Ik kwam toen ik aan het coachtraject met Judith begon net uit een burn-out. Dan heb je even een richtingaanwijzer nodig. Iemand die je helpt bij de dingen die je graag wilt, want je weet zelf echt niet hoe. Ik wist het in ieder geval niet. Judith heeft me precies de goede dingen laten inzien, de fijnste dingen aangereikt en me richtingen aangewezen waar ik zelf nooit aan had gedacht. Met hulp en coaching van haar voelde het alsof ik weer grip had. Door de liefdevolle benadering van Judith voel je je echt begrepen en gezien. Ze is enorm betrokken, maar geeft je ook alle ruimte om zelf dingen te ontdekken. Je moet het uiteindelijk toch (met een beetje hulp) zelf doen. Dat vond ik zo fijn! Op een gegeven moment begon ik te merken dat ik weer grip kreeg. Het gevoel dat ik weer zelfstandig was en dat ik niet ‘zomaar’ wat deed. Samen met Judith heb ik weten te bereiken dat ik me zelfstandig voel, dat ik dingen doe waar ik echt gelukkig van word en niet zomaar keuzes maak. Ik maak nu heel bewust keuzes die goed voor me zijn en waar ik gelukkig van word. En dat is het belangrijkst. Judith heeft me geholpen met het terugvinden van mijn vrijheid. Daar ben ik super blij mee. Naast dit alles is Judith een super gezellig persoon en heb ik het bij de coachgesprekken hartstikke gezellig gehad. Judith, dank je wel voor alles!

• Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Burn out
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Dé energieboost die ik nodig had!

De koffiedate met Judith vond ik heel fijn en ontzettend inspirerend. Dit heeft mij echt weer even de boost gegeven die ik nodig had. Judith is een prachtig persoon en zij heeft mij zeer waardevolle hands-on tips kunnen geven om de volgende stappen in mijn avontuur te zetten. Een aanrader!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Voor mijzelf beginnen, hoe dan?

Echt motiverend!

Judith is echt een zeer veelzijdig en intelligent persoon dat tijdens haar coachsessie zeer veel empathie toont. Haar energie is zeer aanstekelijk en ze weet door het stellen van open vragen je beter te laten nadenken over bepaalde zaken waar je mee worstelt. Zo geeft ze je een steuntje in de rug en meer zelfvertrouwen zodat je weer verder kan.

• Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Judith heeft mij aan het denken gezet!

Ik ben enorm blij dat ik Judith haar hulp heb gekregen. Ik vond het wel spannend, maar heb goed advies van haar kunnen krijgen. ik vind het wel nog spannend om haar advies ook echt toe te passen, maar stap voor stap

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? keuze over werk

Waardevolle koffiedate

Na mijn burn-out was ik nog een beetje zoekende naar of mijn huidige werk bij mij past of niet. Heb naar fijn met Judith over kunnen sparren. Ze luisterde en gaf mij adviezen. Dat is voor mij echt waardevol geweest. Wat mij het meeste is bij gebleven dat welke keuze je maakt oké is zolang het voor jezelf goed voelt en je er blij van wordt!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Of mijn werk wel bij mij paste en wat te doen.
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Een gestructureerde manier om te bepalen wat je wil en dat te gaan bereiken

De cursus heeft mij erg geholpen om stap voor stap te bepalen wie ik ben, wat ik wil en hoe ik dat kan bereiken. Doordat je in de cursus aan de hand van verschillende opdrachten gedwongen wordt om er stap voor stap bij stil te staan ontstaat er een compleet beeld. Aan het eind van de cursus had ik een mooi stappenplan om daadwerkelijk te kunnen bereiken wat ik graag wil.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Het vinden van werk dat beter bij mij past
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Ontdekken wie je bent en waarvoor je op deze wereld bent

De Fire & Inspire cursus van Judith is heel erg waardevol voor mij geweest en hoe ik mijn leven wil indelen. Het heeft mij duidelijkheid gegeven op de vraag wie ik ben en wat voor mij belangrijk is in mijn leven. En dan met name eerlijk te zijn tegen en over mezelf. Ik ging erin met de vraag: Wat wil ik voor werk gaan doen, wat past bij mij, wat kan ik? Maar uiteindelijk heb ik geleerd dat het voor mij niet per se belangrijk is wat voor beroep ik uitvoer, maar wie ik ben en waar ik voor sta. En dat ik me niet anders voor (moet) doe(n) dan wie ik ben. Met dit idee heb ik mijn leven weer een bepaalde richting gegeven waar ik gelukkig van wordt in plaats van bezig te zijn wat ik denk te moeten doen of uitdragen.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Wat wil ik nu precies in mijn leven?
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Judith kan goed luisteren en geeft fijne passende adviezen

Judith heeft mij erg geholpen door goed te luisteren en geschikte adviezen te geven. Ik vond het erg prettig om mijn twijfels met haar te delen en met iemand te kunnen sparren over hoe ik hier mee om kan gaan. Ze heeft met me meegedacht en adviezen gegeven waar ik direct mee aan de slag kan!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Weten wat ik wil en hoe ik dat kan bereiken

Fijne cursus!

Ik ben al veel bezig geweest met persoonlijke ontwikkeling en ik wist ook al half wat ik wilde, maar door de cursus werd ik eens geforceerd om écht na te denken, vooral omdat ik het moest opschrijven. Doordat de details langzaam helderder werden voor mezelf, en in het laatste hoofdstuk mijn belemmeringen werden aangepakt, heb ik nu veel meer vertrouwen in mijn plan. De theorie en motiverende teksten van Judith helpen goed. Mooie combinatie met de vragen. Dankjewel voor de cursus judith.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Veel ideeën, maar ook veel angsten

Fijne en duidelijk uitleg

Judith heeft een hele fijne en duidelijke manier van uitleggen waardoor de kern van haar verhaal goed op mij overkwam. En met de vragen die ze stelde kwam ze goed tot de kern van mijn probleem en dat heeft me enorm aan het denken gezet. Top coach!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Welke kant wil ik op qua loopbaan

Positief en enthousiast

Judith heeft een goede cursus neer gezet! Goede opbouw van vragen. Veel om over na te denken. Ik ben blij dat ik mee heb gedaan, het heeft me meer inzicht in mezelf gegeven. Het gaf me de kracht die ik nu nodig heb.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Met de vraag: wie ben ik, wat wil ik

Inspirerend!

Judith deelt haar ervaringen in de meest pure en kwetsbare vorm. Ze brengt het terug tot de basis, komt tot de kern, geeft mooie inzichten en nuttige handvatten en brengt je naar een nog mooiere versie jezelf.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Of dit mij écht verder zou brengen
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Enorm inspirerende en waardevolle cursus

Ik heb veel getwijfeld of ik deze cursus wilde doen; of het wel iets voor mij was, of het wel bij mijn nuchtere persoonlijkheid zou passen, of ik daar niet te jong voor ben (en student) en ga zo maar door. Ik ben zó ontzettend blij dat ik heb besloten de cursus toch aan te schaffen. Op het moment ben ik nog herstellende van een depressie/burn-out, maar ik had het idee niet echt verder te komen in mijn herstel (ik weet dat dit veel tijd kost, maar nu leek ik al langer echt stil te blijven staan). Ik wist niet goed meer wat ik nou eigenlijk wilde en hoe ik mijn leven (opnieuw) zou willen inrichten/indelen. Dankzij deze cursus heb ik zoveel geleerd over mezelf, wat ik belangrijk vind ik het leven en vooral ook waar ik geen/minder aandacht aan moet willen besteden. Het heeft me echt over mijn eigen angsten (in m’n hoofd) heen geholpen en ik kan dingen echt beter relativeren. Dankzij de opdrachten van Judith werd ik gedwongen om via een andere kijk en op een andere manier naar mezelf te kijken in positieve zin. Wauw, zo ontzettend gaaf dat deze cursus mij zoveel heeft gebracht. De manier van praten, schrijven en vertellen van Judith vond ik enorm fijn: heel warm en persoonlijk. Al met al raad ik het je 1000% aan als je je (deels) herkent in mijn verhaal; de inzichten die ik hierdoor heb verkregen, neem ik hopelijk voor altijd mee. Bedankt Judith!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Angst, depressieve gevoelens, niet weten wat ik wil.
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Heel fijn kan niet anders zeggen.

Na les 2 heb ik een tijdje moeten stoppen maar dat is niet erg en dat wordt ook duidelijk gemaakt door Judith & Maarten. Het is niet erg dat ik nu na 7 sept pas verder gaat met de stof. Het is een absolute aanrader nu al en dan ben ik nog niet eens klaar.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Voor mezelf te kiezen op sociaal en werkvlak
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Zwaar, confronterend, vermoeiend, verhelderend en zeer de moeite waard

Ik worstelde erg met de vragen, ik moest erg diep nadenken en te rade gaan bij mezelf. Ik heb de cursus nog niet helemaal afgerond maar mij is me onbewust duidelijk geworden waar ik mijn focus op wil leggen. Dit heeft mij zo gesterkt in mijn besluit en geeft me zoveel meer energie om er voor te gaan.

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Ik kon moeilijk nee zeggen, altijd andere willen plezieren