Een bevestiging die ik lange tijd nodig had.

Met een duidelijk diploma zou de 'job van m'n leven' vinden eenvoudig zijn, dacht ik. Jaren bleef ik echter op mijn honger zitten want het bleek niet mijn droombaan te zijn. Toch spreekt hier een gelukkig iemand. Dit kan ik zeggen na m'n gesprek met Judith. Ik was op zoek naar geruststelling, bevestiging en verheldering en ik kreeg ze. Een superfijn, vlot en aangenaam gesprek waar ik m'n verhaal kon doen. Ruimte tot nadenken en emotie, inspirerende uitspraken en nieuwe inzichten. Zelfs mijn jobcoach en mijn eigen traject van telkens weer nieuwe opleidingen brachten deze rust en antwoorden niet. Ik ga met deze koffiedate enthousiast en dankbaar aan de slag. Dankjewel, Judith!

• Hoe zou je de diensten van Judith beoordelen?
  • Waar worstelde je mee voordat je een dienst van Judith afnam? Jobinhoud
  • Heeft de dienst van Judith je op weg geholpen? Ja

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.