Heel fijn

We hebben het heel fijn met haar gevonden Ook heeft ons heel veel rust gegeven was goed voor ons .

Persoonlijk, betrokken, verdriet en humor

Professioneel en menselijk. Levenservaring.

empathisch, flexibel, warm en daadkrachtig

Jolande is een zeer warme en empathische vrouw. Zij nam uitgebreid de tijd om de uitvaart van mijn man te bespreken. Daarnaast kwam zij met goede ideeën, bv de auto tijdens de uitvaart van het favoriete merk van mijn man, een kokertje om de as van onze overleden hond te doen, om mee te geven in de kist. Rozenblaadjes om op de kist te gooien na de teraardebestelling. Goede aanbevelingen van de accommodatie waar de ceremonie kon plaatsvinden. Dit alles maakte het voor ons allemaal een stuk persoonlijker. Jolande was ook al bij ons geweest voordat mijn man was overleden, en heeft dus heel goed rekening gehouden met hoe hij was als persoon. Dit was zó fijn. Verder heeft zij ons heel erg goed begeleid en alles uit handen genomen. Zij stond steeds klaar voor overleg. Door haar professionele en persoonlijke houding is voor ons de uitvaart een mooi en waardig gebeuren geweest. Wij konden 100% op haar vertrouwen, en dat is precies wat je nodig hebt tijdens zo'n verwarrende en hectische periode vol verdriet.

Zeer goede en betrokken uitvaartzorg.

Jolande heeft de uitvaart van mijn vrouw zeer goed geregeld. Zorgen werden uithanden genomen en we konden over alles onze wensen kenbaar maken, deze werden vervolgens snel en professioneel meegenomen. Voor mijn en mijn zoons is het hele proces omtrent de uitvaart bijzonder prettig verlopen.

onvergetelijk met een menselijkheid die niet in 1 zin uit te drukken is.

Niemand kan zich indenken hoe belangrijk een uitvaartontzorger is tot je ze zelf voor het eerst nodig hebt. Mijn eerste ervaring (2,5 jaar geleden bij het overlijden van mijn moeder) was zo overweldigend dat het vanzelfsprekend was dat ik jullie bij het recentelijke overlijden van mijn vader weer bij me wou hebben. Niet alleen wat betreft het regelen en organiseren van de uitvaart zelf, wat buitengewoon fantastisch is gedaan, maar nog meer vanwege de menselijke steun die jullie mij daarbij hebben gegeven. Ik zal mijn dank nooit in woorden uit kunnen drukken, maar jullie staan voor het hele principe "werken vanuit je hart" en hebben jullie jezelf bij mij tot onvergetelijke mensen gemaakt.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.