ondanks dat het een verdrietige periode was hebben wij als gezin dit wel als heel waardevol ervaren

ondanks dat het een verdrietig periode was hebben wij als gezin dit als heel warm en waardevol ervaren. John Snel heeft ons hierin zeer fijn begeleid

Uitstekende verzorging van de uitvaart

Monuta John Snels heeft in 2016 en dit jaar de uitvaart van mijn beide ouders uitstekend verzorgd. Het persoonlijke contact is altijd bijzonder prettig geweest.

Betrouwbaar, betrokken en zeer professioneel

Ondanks dat we elke keer met nieuwe quarantaine regels te maken kregen na diverse besmettingen in ons gezin kwam John toch elke keer met een oplossing. Alle zorgen werden direct uit handen genomen. Duidelijk kostenplaatje, en wat heel belangrijk was, continu bereikbaar. Toch nog een mooi afscheid kunnen regelen in deze moeilijke periode.

Top geregeld en heel waardig.

Ik heb John ivm het plotseling overlijden van mijn man leren kennen als een sympathieke man. Die met veel respect en eerbied praatte met ons en de familie.

Warm en gemoedelijk

Nadat we in 2017 per toeval bij John uitkwamen na het overlijden van ons pa had met name ons ma een enorme klik met hem. Toen afgelopen maandag ons ma zelf kwam te overlijden was de keuze dus snel gemaakt. Ondanks dat John druk was met een andere uitvaart heeft hij direct alle tijd voor ons gemaakt en was hij de rots in onze branding. Goede ideeën die hij aandroeg om zo het geheel helemaal eigen te maken, precies zoals ons ma was en mooi zou vinden. Uiteindelijk was John niet bij de uitvaart zelf, maar zorgde hij voor een uitstekende vervanger én bleef hij aanspreekpunt. Namens ons allemaal heel hartelijk dank. Warme groet, Lonneke en Martijn

Precies zoals we het in gedachten hadden.

Door de persoonlijke sfeer die er was konden we in alle rust de crematie plechtigheid regelen. Alle opties waren open. En van het ophalen van mijn vrouw thuis tot aan de crematieplechtigheid zijn we goed begeleid door John en zijn team. Daarvoor dank ook hoe de kleinkinderen werden begeleid petje af hoor.En ook hoe het levensverhaal van mijn vrouw werd voorgelezen dat we zelf hadden geschreven kon niet beter.

Gewoon zeer respectvol en professioneel

In maart 2020 overleed mijn schoonvader. Dit was het eerste contact met John. Deze crematie welke al beperkt werd door de Corona maatregelen was uitstekend verzorgd. Helaas hadden wij de uitzonderlijke situatie in november 2020 dat mijn beide ouders op dezelfde dag, binnen 2,5 uur overleden aan de gevolgen van Corona. Ze zijn tot het laatst bij elkaar geweest dus wilden wij ze ook zo lang mogelijk bij elkaar houden: In één auto naar het Mortuarium, naast elkaar in de familiekamer opgebaard, weer in één auto naar het crematorium en ook daar weer naast elkaar. John regelde alles! Zeer professioneel en respectvol. Ook de condoleance achteraf en de hapjes en drankjes waren top geregeld, precies zoals onze ouders hadden gewild.

Totaal volgens wens

Vanaf het begin tot het eind is alles heel respectvol, vakkundig en naar wens verlopen.

Medelevend, meedenkend en professioneel

John regelde de crematie zoals wij dat wilde. Zonder teveel poespas een waardig afscheid. Hij hield zich prima aan de gemaakte prijsafspraken en is een warm persoon. Niet opdringerig en erg professioneel. We hopen hem nooit meer nodig te hebben maar als het toch zover moet komen nemen we weer contact op.

persoonlijk en betrokken

Graag wil ik al het personeel van Monuta Roosendaal bedanken voor de goede zorgen i.v.m. het overlijden van mijn vader. Onze speciale dank gaat uit naar John Snels. Door zijn goede zorgen, deskundigheid en betrokkenheid hebben wij de uitvaart gehad zoals wij hem gewenst hebben.

Niet zo goed

Twee dingen ergerden me heel erg. Ten eerste dat hij in de ontvangstkamer met koffie en broodjes mij apart wilde hebben om dingen te bespreken.... omdat hij weg moest..... hij plukte me gewoon weg terwijl ik al met mensen aan het praten was..... dit kan gewoon niet! Wat ik nu bovendien na twee jaar pas zie is dat hij bij het "bidprentje"van mijn vader gewoon al onze namen is vergeten.....!!! Als die man niet snapt dat wij in alle verdriet en stress dat niet zien begrijp ik dat helemaal niet!! Ik had al eerder een familielid zeer negatief over deze John Snels horen praten (overlijden tante). Ik ben het met dit familielid helemaal eens. Ik lees net dat negatieve reviews pas na 7 dagen gepubliceerd worden..... ik hou het in de gaten..... want dit moet echt verteld worden.

Beste Ineke, Hartelijk dank voor de review. We vinden het uiteraard heel vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Inmiddels heeft John Snels contact met u opgenomen en heeft u een oplossing aangeboden. Afdeling Klanttevredenheid

vriendelijk en goede uitleg

zie hierboven