Alles heel goed geregeld

Onze ervaringen met John zijn alleen maar top! Deze liefdevolle eerlijke man heeft een paar jaar geleden de crematie van mijn schoonmoeder geregeld en door de positieve ervaring na het overlijden van mijn oma vorige maand weer contact met hem opgenomen. Ook deze crematie in alle opzichten heel goed geregeld, daardoor is het afscheid bijzonder mooi geworden zoals mijn oma verdiende. Ik zou hem aan iedereen aanbevelen.

Geweldig ontzorgd in een moeilijke tijd

John heeft de uitvaart van mijn vader liefdevol en met veel respect geregeld. Hij gaf waardevolle tips en dacht mee met alle beslissingen die gemaakt moesten worden.

goed luisteraar, handelt alles goed af enhandelt heel zorgvuldig

Mijn ervaringen met John Snels zijn erg positief

De uitvaart van mijn moeder is door John perfect geregeld.

Vanaf het begin was er een goede klik in een open relatie. Er is alle tijd genomen in de voorbereiding waarin je ruim de kans kreeg om je wensen kenbaar te maken. Waarin we niet precies wisten hoe e.e.a. te doen zijn er waardevolle oplossingen aangedragen door hem. Gedurende het hele proces zijn we uitstekend op de hoogte gehouden. Dankzij John werd het een mooi afscheid. Alle lof!

Betrokken en creatief

Na het plotselinge overlijden van onze man en vader, heeft John werkelijk perfect met ons samengewerkt. Wij hadden meerdere specifieke wensen, zoals een natuurbegrafenis. John heeft ons vanaf dag 1 helemaal begrepen, en samen met ons en zijn netwerk, een zeer mooi, speciaal afscheid gerealiseerd. Niets ging hem te ver, en de uitvoering was perfect. Wij bevelen John Snels van harte aan.

Goed en uitsteked verzorgd

Alles was mogelijk het was heel goed verzorgd

Rustige en respectvolle man

John heeft de uitvaart verzorgd van mijn zus, een paar jaar geleden John ontmoet omdat mijn zus al het een en ander wilde vast leggen ook dat kan al van te voren. Dat maakt het een klein beetje makkelijker. Ondanks het verdriet is alles respectvol verlopen ook bij het uitvaartcentrum Monuta.

Vertrouwd, eerlijk en fantastisch geregeld

Voelde goed, contact was super, alles was goed geregeld. Mooie intieme locatie , goed verzorgd.

John Snels is echt een topper

Beste John ik wil jou en je team, namens de hele familie bedanken voor het verzorgen van de crematie van mijn lieve vrouw. Vanaf het begin toen je bij ons kwam had jij alle aandacht hoe wij de crematie voor ogen hadden. Je gaf ons in deze moeilijke tijd goede adviezen, en bracht ook ideeen in voor een liefdevol en waardig afscheid. Jou kwaliteiten als uitvaartbegeleider heeft bij ons een diepe indruk achtergelaten, en jou voorwoord tijdens de crematie was in een woord geweldig. Ook de nazorg door John en zijn team is uitmuntend. Jou vakbekwaamheid ook na de crematie heeft mij verder geholpen om dit grote verlies te dragen. John Bedankt

Aardig uitvaartondernemer,heeft gezorgt dat guus afscheid kon nemen van zijn huis.

Een zeer betrokken begeleider!

50 jaar Vincentius/ASVZ Udenhout. Vanaf haar 12e was het hier voor ons José haar "thuis". Mooie jaren vlogen voorbij en op 29 december jl kwam hier toch plots een einde aan. John: Je hebt zowel ons pa als ons ma begeleid naar hun laatste rustplaats en ook voor ons José heb je dit op een hele mooie en bijzondere wijze op je genomen. Door je vakbekwaamheid en expertise heb je ervoor gezorgd dat wij, in haar vertrouwde omgeving (de kapel op terrein ASVZ locatie Vincentius Udenhout) op een hele mooie, waardige en muzikale wijze afscheid hebben kunnen nemen van José. Alles was tot in de perfectie geregeld. "Bedankt" John voor het regelen van dit afscheid. Jij hebt prima aangevoeld "hoe bijzonder maar toch ook heel gewoon" onze zus José was. Nel, Anja en Franka

Betrokken en respectvol

Onze eerdere ervaringen met John waren al heel goed. Recent hebben we weer een beroep gedaan op zijn kwaliteiten als uitvaartbegeleider. John luistert goed, is betrokken, denkt voortdurend mee en heeft goede oplossingen als de situatie daarom vraagt.

Een fijne en rustgevende begeleiding van alles

John was een uitstekende begeleide voor de gehele crematie. Het had aandacht, rust en ideeën waardoor het regelen van de crematie dienst een passend afscheid werd van onze 100jarige vader.

Ontzettend begripvol en behulpzaam

In mijn moeilijkste ogenblikken werd ik op een zeer integere manier bijgestaan. Er werd overal in mee gedacht en niets was te veel. Ook werd alles helder en duidelijk uitgelegd. Het maakt dat ik op een mooie manier afscheid heb genomen van mijn dierbare moeder

John heeft de uitvaart van ma geweldig geregeld.

John heeft goed naar onze wensen geluisterd en die ook vorm gegeven. Zowel de voorbereiding en uitvoering van de uitvaart waren prima geregeld. Hij was betrokken, empathisch en toonde medeleven. Niets dan lof.

zeer positief.

John heeft zowel de uitvaart van onze moeder(2015) en recent van onze vader verzorgd. Beide keren een zeer goed gevoel aan over gehouden. Alles was netjes naar wens verzorgd. John denkt mee, en geeft goed advies.

Een ontspannen en adequate verzorging van de uitvaart

John biedt steun door zijn kennis en geeft je de ruimte en tijd om jezelf te blijven tijdens het regelen van de uitvaart. Hij legt de juiste accenten en creëert op de juiste wijze een ontspannen sfeer terwijl alles wat er geregeld moet worden, bijna geruisloos gebeurt. Alles werd perfect voorbereid in de gewenste sfeer. We zijn dan ook zeer tevreden over het verloop en het contact.

Prima in orde

Was goed verzorgd. Was zoals we het in gedachten hadden.

Voelde direct goed

Alles was goed geregeld door John

Vertrouwd en een warm afscheid verzorgen.

Na het plotseling overlijden van mijn man en (schoon-) pa, hebben wij John gebeld om voor ons de uitvaart te verzorgen. Hij was er meteen voor ons, om er alles aan te doen om een mooi en warm afscheid te regelen. Wij zijn zeer tevreden over hoe John voor een mooi en verdiend afscheid heeft gezorgd.

Professioneel en warm

Mijn vrouw is op hele jonge leeftijd (38) op 15-06-2021 overleden. Via via werd ons verteld over John Snels. Ik denk dat wij oprecht geen andere uitvaartverzorger hadden willen hebben. De heer Snels is een oprechte vriendelijke man met het hart op de juiste plek. Hij denkt mee, luistert naar je en geeft je het gevoel dat hij naast je zit inplaats van tegenover je. Ook via deze weg wil ik hem nogmaals bedanken voor het goed regelen en de professionele aanpak, zelfs tot na de uitvaart.

zeer positief

ondanks de verdrietige omstandigheden van het begin tot het einde zeer vakbekwaam bijgestaan door john wij kijken met een warm gevoel terug op de hele ceremonie

Geweldig geholpen

Nou in 1 woord geweldig als je tegen de persoon zegt je noet het van dit bedrag doen alles regelen dan doen ze dat ook en het was echt een mooi geweldig afscheid van mijn man/vader/schoonvader/opa was echt geweldig ..

Zoals verwacht

John komt over als een warm en sympathiek persoon, legt alles duidelijk uit, goed overzicht van de kosten wat niet meer voor verrassingen achteraf zorgt, is niet opdringerig en heeft goed geholpen bij de wensen van de uitvaart. Hij heeft voor een waardig afscheid gezorgd van mijn lieve man en onze zorgzame vader, ondanks de corona maatregelen.

Persoonlijk, met de juiste aandacht en geheel volgens wens.

John heeft werkelijk alle tijd en aandacht genomen om in de avonduren met ons de uitvaart van moeder rustig en netjes te regelen. Zijn professionele en sympathieke houding, waaronder ook de warme woorden die hij tijdens de uitvaart zelf heeft gesproken, waarderen wij zeer. We mogen terugkijken op een zeer goed verzorgde en respectvolle uitvaart, geheel naar onze wens.

Over Monuta Uitvaart