Heel tevreden

Ik was heel erg tevreden alles was netjes geregeld. Ze zijn meedenkend en dat is wat je erg goed kunt gebruiken in deze verdrietige periode.

Warm, Liefdevol en meedenkend

18 september is onze lieve (schoon) moeder overleden. Vanaf het moment dat de medewerkers van Jacqueline bij ons kwamen hebben wij ons gesteund gevoeld. Wat een lieve mensen en wat hebben wij samen met hen onze ma een mooie uitvaart kunnen geven. In het bijzonder Baukje en Jacqueline zelf hebben ervoor gezorgd dat wij terug kunnen kijken op een afscheid die in ons hart zit gebrand. Dank lieve mensen voor jullie steun en adviezen. Koos&Lizzy en Petra&Vincent

Liefdevol

Een Fijne liefdevolle rustig en meelevend. Alles was heel netjes geregeld en vooral naar wens. Rachelle is een warm persoon en zo rustig, begripvol en meelevend.

Ondanks alle verdriet helemaal top!!!

Wij zijn heel liefdevol en persoonlijk opgevangen van begin tot eind!

Geweldig professioneel maar warm

Ik en mijn familie en schoonfamilie Hebben maar een woord wat een team en wat een uitvaartleider. Warm bewogen oplettend kortom Brilliant

Een geweldige gedreven vrouw die op een lieve sociale manier haar werk professioneel uitvoert Ze denkt mee, luistert, als ik terug kijk denk ik alleen maar het was perfect zo als het ging

Persoonlijk en betrokken

In ongedwongen sfeer uitvaart geregeld. Door hernieuwd contact begrijpen we elkaar prima.

Zeer betrokken en persoonlijke ondersteuning

Vanaf het eerste moment voelden we ons op ons gemak ondanks het enorm grote verdriet. Binnen 2 dagen hebben we samen de uitvaart geregeld en ondanks de korte tijd was alles perfect geregeld. Tijdens de uitvaart zelf is ook alles volgens plan verlopen en kunnen we met een goed gevoel terugkijken. Ook het gesprek na de uitvaart toen de gasten vertrokken waren heeft ons goed gedaan.

Een grote steun in een zware tijd.

Ben zo goed begeleid in een heftige tijd. Zo prettig hoe het persoonlijke contact is. En ook na de tijd nog oprechte interesse. Dat doet echt goed. Ben zo blij met de steun die wij hebben ontvangen. Een onbekend persoon die direct voelde als een vriendin. Dat was voor ons goud waard. Zo betrokken en oprechte steun. Wij hebben er een goed gevoel aan over gehouden. Complimenten aan Lion!

Alle lof voor monuta, en zeker ook voor Rachelle hartelijk dank voor alle zorg

luisterend oor en empathie

Voelde precies goed aan wat de basiswensen waren en vervolgens werd het aangevuld met ideeën vanuit de praktijk. Met een vleugje realisme en zelfs humor, daar waar het kon, hebben wij een tevreden gevoel overhouden van de begeleiding.

jullie waren geweldig

de uitvaart en opbaring is helemaal gegaan zoals wij wilden dus in 1 woord geweldig

Respectvol

Jacqueline Reijers heeft mijn vader, broer, mij en onze gezinnen zeer goed bijgestaan na het overlijden van onze vrouw, (schoon-) moeder en oma. Op een zeer respectvolle manier hebben zij en haar medewerkers ons goed geholpen met het regelen van de begrafenis en alles wat daar bij komt kijken. Niet eenvoudig in deze corona-tijd met beperkende regels. Ook familie en vrienden die van ver kwamen konden toch op gepaste wijze afscheid nemen van mijn moeder in het uitvaartcentrum, voorafgaand aan de begrafenis. Wij kijken terug op een mooi afscheid. Jacqueline, uit de grond van ons hart: hartelijk dank hiervoor ❤️.

Fantastisch geregeld

Fijn, warm en zeer menselijk, dus wenselijk contact gehad met Rachelle van Kempen de uitvaartverzorger. Ze heeft alles tot in de puntjes geregeld.

Ze is vriendelijk, altijd behulpzaam, ronduit goed.

We zijn op een rustige manier door een emtionele tijd heen geloodst

Heel tevreden over het gesprek vooraf en de benadering toen alles echt geregeld moest worden.

Warm, zorgvuldig en liefdevol.

Al je zorgen worden met respect en liefde uit handen genomen terwijl jezelf ook de regie mag hebben. Hier werken mensen die werken vanuit hun ❤️

Betrokken en doortastend.

Jacqueline is betrokken en tegelijkertijd doortastend. Geen zweverige taal, maar meelevend en toch direct. De wijze waarop ze ons heeft bijgestaan heeft ons verlies de eerste dagen wat helpen verzachten.

1 woord top service

Na het overlijden van mijn broer heeft Jacqueline Reijers van monuta ons zo super goed geholpen Doe zo verder je mag trots op je zelf en je team zijn heel erg bedankt mvg petra jacqx

Het was een perfect afscheid!

Warm, behulpzaam, meedenkend, geweldig

Netjes en super gedaan. Respect hoe Jacquelinehet heeft gedaan.

Gevoelvol meelevend.

De contacten met Rachelle van Kempen, die ons door het proces loodste, waren warm en zonder onduidelijkheden.

Super contact. Ruim meedenkend.

Prima ervaring. Meedenkend en goede/ juiste mogelijkheden aangevend. Ons goed door de periode heen geholpen.

Warm en meedenkend.

In deze Corona tijd bleek het niet makkelijk te zijn een uitvaart vereniging zover te krijgen bij ons thuis te komen. Bij Monuta was dit geen enkel probleem. Een dag later zaten wij aan de koffie met een medewerkster van Monuta ons verdriet te bespreken. Ook daar was tijd voor. Daarna volgde het administratieve gedeelte waarbij wij alle mogelijkheden voorgelegd kregen om onze lieve moeder de laatste eer te bewijzen. Keuze uit kist, kaart, tekst en bloemen, al onze wensen konden geregeld worden. En wat wij vooral belangrijk vonden was de plaats van opbaring van het lichaam. Er staat een boerderijtje op Moscowa: 'uitvaartcentrum Moskowa', dit is een kleinschalig uitvaartcentrum. De overledene ligt hier alleen opgebaard in een kleine unieke ruimte waar ook de afscheidsdienst kan plaatsvinden voor een klein gezelschap (ongeveer 12 man). De medewerkster van Monuta is daar aanwezig op de achtergrond, maar bij vragen meteen alert. Wij voelden ons samen met onze moeder.

warm

afscheid van mama is warm verlopen en naar wens ,wel vond ik na de uitvaart dat ik in afwachtmodus stond over hoe nu verder. rachel hier naar kunnen vragen verder alles oke gegaan

Over Monuta Uitvaart