Fijne vriendelijke service

Ondanks mileu verschil tussen mij en mijn broertje. Werden we als gelijke behandeld. Dat maakte uitvaart regelen stuk fijner.

Betrokken en Hartverwarmend

Aan alles wordt gedacht en je wordt echt ontzorgd. Vragen worden snel en vakkundig beantwoord.....niets is vreemd Hele fijne entourage en een geweldige uitvaartverzorger.....Dankjewel Nick voor je ongelooflijke mooie, fijne begeleiding in deze verdrietige tijd....je bent zo waardevol geweest....

Lion is een geweldige uitvaart verzorgster

Lion Franssen is een lieve en behulpzame uitvaart verzorgster op alle vlakken. We hadden het niet beter kunnen wensen.

Professioneel, persoonlijk en prettig

Professioneel, persoonlijk en prettig

Vriendelijk, deskundig, neemt de tijd, zeer sfeervolle entourage, denkt met je mee...voor mensen zoals wij die (gelukkig) geen ervaring hebben met het regelen van n uitvaart, is het n verademing. Je stapt binnen en alle zorg betreffende de uitvaart, glijdt van je af. Daarbij is prijs/kwaliteit zeer redelijk.

Liefdevol, belangstellend,oprecht maar ook gewoon gezellig

Wij hebben Jacqueline nu 2x meegemaakt. Zij is een lief, aardig mens. Met veel mensenkennis. Zij ziet wat je nodig hebt. Ze leeft met je mee. En Zij regelt alles tot in de puntjes.

Zeer correcte en snelle behandeling van alle aspecten welke aan de orde komen bij een afscheid

Werkelijk alles wat voor ons van belang was kon en werd naar wens besproken. Diverse nuttige voorstellen gedaan Geweldige begeleiding gehad tijdens en ook na het afscheid.

Echt super

Kan niet anders zeggen dan gewoon super

Zeer vriendelijke vrouw Zeer vakbekwaam en erg begaan met de mensen Doet alles wat in haar vermogen ligt niks is haar teveel en haar motto alles mag niets moet

persoonlijker kon de uitvaart van mijn vrouw Martina niet zijn

Monuta Jacqueline Reijers verzorgde de uitvaart van mijn vroeg gestorven vrouw. Ik kende de uitvaartverzorgster Baukje persoonlijk al voor de uitvaart. Liefdevol en met grote inzet heeft zij alles precies zo geregeld als mijn vrouw en ik wilden. Ze was accuraat, professioneel en heel persoonlijk. Ik zou haar persoonlijk bij iedereen willen aanraden. Haar collega's bij Monuta Reijers ken ik niet, maar Baukje heeft in deze moeilijke tijd mij zo ongelooflijk fijn geholpen. Ook het nagesprek was warm en betrokken. Financieel was het duidelijk wat ik kon verwachten en Baukje heeft gezorgd dat ik letterlijk maar één factuur kreeg waarmee alles geregeld was. In één woord: super!

Hartverwarmend

Hartverwarmend, ook na de crematie van mijn moeder. Veel steun aan gehad Hartelijke dank daar voor.

Betrokken, ontzorgt en draagt bij aan persoonlijk en betekenisvol afscheid.

Op het moment dat het eerste contact gelegd is voel je dat de zorg voor een goede uitvaart wordt opgepakt. Men is betrokken en heeft oprechte aandacht voor de familie. Met gepaste duidelijkheid en voortvarendheid wordt het proces begeleid met alle ruimte voor eigen initiatief en wensen. Kortom erg blij met de ondersteuning en diensten van Monuta Jacqueline Reijers.

Jacqueline Reijers van Monuta heeft ons in deze dagen perfect begeleid ondanks al het verdriet.

Het was voor ons een waardig en fijn afscheid wat veel voor ons betekend heeft. Dit was mede door de begeleiding van Monuta.

Persoonlijk maatwerk

Het team van Monuta Jacqueline Rijers zorgt voor een persoonlijke en respectvolle aanpak. Perfecte organisatie. We voelden ons volledig ontlast. Wij bevelen hen van harte aan.

Ondanks de omstandigheden een fijne ervaring

Jacqueline is een warme, empathische vrouw die ervoor heeft gezorgd dat de uitvaart van mijn moeder een natuurlijke gebeurtenis werd. Door haar gepaste vrolijkheid en luisterend oor is deze periode draaglijk geworden. Het was een voorrecht om dit met haar te kunnen doormaken.

Fijne klik, denken mee

Pretig in omgang, duidelijk en helder

Ondanks het verdriet , prettig contact.

De verantwoordelijke medewerkers tonen hun betrokkenheid maar blijven professioneel en dat is goed. Denken mee met de familie en trachten waar mogelijk aanvullend te zijn.

Super..!!

De kennis en service was super..zeer lief

Prima verzorgd

Zorgvuldige begeleiding, duidelijke uitleg over wat er gaat gebeuren. Zeer prettig was de 24 uurs kamer.

Onvergetelijk

Wij zijn erg tevreden over Monuta Jacqueline Reijers als uitvaartverzorger. Wij kijken met een warm hart terug op deze emotionele tijd.

Top team

Wat een fijne mensen die met je meedenken in zo'n verdrietige en moeilijke periode!

Meer geleverd dan door ons verwacht

Uw vertegenwoordigster heeft in alle opzichten een aangenaam en duidelijk voorstel van zaken gedaan. In de uitvoering zijn wij meer dan verwacht aangenaam verrast. We bevelen Monuta Jacqueline Reijers zeer zeker aan.

Mee levend

Vond het fijn kon ook gewoon fijn praten met Jacqueline en als ik mailde kreeg ik snel antwoord

keurig verzorgd afscheid

De bijzondere respectvolle manier waarop Lion Fransen-Koopmans ons heeft begeleid na het overlijden en crematie van mijn man heeft ons goed gedaan. Dank Lion ook voor de zorg naar ons toe. Toos Sas-van Gent.

Heel tevreden

Ik was heel erg tevreden alles was netjes geregeld. Ze zijn meedenkend en dat is wat je erg goed kunt gebruiken in deze verdrietige periode.

Over Monuta Uitvaart