Alles is gegaan zoals ik mij had voorgesteld zorg uitleg mooie uitvaart.

Alles top geregeld,niets aan het toeval overgelaten

Met het overlijden van mijn vader,het team van Jacqueline Reijers ingeschakeld,dit bleek dus een zeer goede beslissing,Nick Verweijen was degene die ons bijstond en alles regelde,alles werd door hem tot in het kleinste detail op een zeer persoonlijke en proffesionele manier verzorgd,absoluut niets op aan te merken,dank daarvoor van de gehele familie.

Vriendelijk en alles tot in de puntjes verzorgd.

Perfect geregeld en fijne ondersteuning

Het afscheid van mijn man was perfect geregeld. Fijne en goede ondersteuning van de medewerkers, de 24-uurs kamer was helemaal perfect. Wij konden gaan wanneer we wilden en dat was echt heel fijn. De medewerkers zijn vriendelijk en professioneel, het gebouw oogt prettig en vertrouwd, geen kille omgeving. Kortom: een aanrader. Je moet er niet te vaak komen, maar als het nodig is, dan is dit echt een fijne onderneming.

Vriendelijke persoonlijke begeleiding

Onze keuze voor Monuta komt voort uit ervaring van familie en kennissen met deze uitvaartverzorger , die heel positief was . En onze ervaring bij de uitvaart voor beide ouders is heel goed . We kregen complimenten hoe we het Afscheid hadden geregeld en dat was natuurlijk mede door de samenwerking met de uitvaartverzorgster

heel goed

uitstekend

Prima, zeer kundig en goede verzorging/ begeleiding

Totale en goede ontzorging voor nabestaanden.

Respectvol, kundig, duidelijkheid

Omdat we wisten dat mijn man zou overlijden, hebben we een voorgesprek aangevraagd. Zo konden we samen veel bespreken en duidelijk krijgen. Dit gaf rust en ruimte om eea te overwegen. Direct na het overlijden was voor ons als gezin al veel duidelijk hoe we zouden handelen en organiseren. De persoonlijke begeleiding is als zeer waardevol ervaren.

Warm, hartelijk en waardig

Bij het overlijden van onze moeder, oma en overgrootmoeder zijn wij bijgestaan door Nick Verweijen. Hoewel wij zelf goed wisten hoe we het wilden kwam hij met aanvullende voorstellen die het geheel tot een mooi, warm, hartelijk en waardig afscheid maakten. Hij regelde wat geregeld moest worden en stelde zich op de achtergrond waar wij zelf de regie namen. Ook de jongeman en dame die thuis kwamen om onze moeder, oma en overgrootmoeder te kleden en af te leggen waren jong. Dat was fijn, lerend, warm en waardig. Door samen met deze jongeren te werken werd het juist voor de kleinkinderen maar ook voor ons een fijne samenwerking. Dank! Wijnkijken er fijn op terug. De cirkel van het leven was rond.

Geweldig betrokken

Wij hebben ons in deze verdrietige tijd enorm gesteund gevoeld door Monuta. Alles was geweldig geregeld en er werd goed meegedacht

Zeer groot Empathisch vermogen.

Jacqueline Reijers neemt veel zorg weg in de meest moeilijke periode van rouw op een uitermate menselijke manier zonder de waardigheid te verliezen.

Fijn geholpen wat leidde tot een waardig afscheid van onze dierbare.

Fantastisch geholpen door Monuta Arnhem. Veel ruimte voor eigen inbreng, ondersteuning en advies waar nodig. Persoonlijke aandacht die je nodig hebt om de juiste beslissingen te maken als je onder druk staat rondom het regelen van een afscheid/uitvaart. Dikke pluim voor Lion Fransen, uitvaartverzorgster.

Zeer correct en goede begeleiding gehad.

Hebben goed, en fijn gevoel bij het afscheid gehad. Door de uitvaartverzorgster.

Snel, duidelijk en prettig gesprek met Nick Verweijen

Nick was dezelfde dag bij ons thuis en hebben een duidelijk en fijn gesprek gehad waarin de uitvaart wensen zijn besproken. Zowel de afscheidsavond als de uitvaart zijn goed begeleid en een intieme sfeer bij het uitvaartcentrum van Monuta. Na de uitvaart heeft Nick ons gebeld of hij nog iets voor ons kon betekenen.

Heel prettig, inlevend en persoonlijk

Wat een fijne, begripvolle begeleiding, zeer inlevend en fijn personeel die je bij staat in den moeilijke en persoonlijke periode.

Het team van jacqeline heeft de uitvaart met veel klasse en in stijl uitgevoerd ondanks onze Speviale wensen in de vorm van een herdenkingsdienst koffietafel en begrafenid

Een topper!

Jacqueline is een topper met hart voor de mensen. Vriendelijk en direct.

Mooie warme plek

Lieve mensen die met je meedenken. Het is een moeilijke tijd maar je word daar zo warm ontvangen. Een hele mooie en warme plek om de laatst groet te brengen

Zeer vriendelijk, punctuele advisering en een keurige uitvaart locatie.

Het is een trieste gebeurtenis die op bijzonder prettige wijze werd begeleid en uitgevoerd. De uitvaarverzorgster was zeer nauwgezet en duidelijk in haar uitleg en begeleiding. Een gevoel van betrokkenheid en goed invoelend waardoor de uitvaart een dragelijke en te herinnerende gebeurtenis zal zijn.

een empatische en respectvolle begeleiding

wij hebben de begeleiding van de crematie van onze moeder als zeer empatisch en respectvol ervaren. op een professionele manier werd ons verteld wat ons te wachten stond en wat onze mogelijkheden waren. we kijken terug op een warme en liefdevolle uitvaart die mijn moeder verdient.

Prima uitvaart centrum netjes en discreet,

Een uitvaart centrum die je gevoelens begrijpt en uitstekend weet meer om te gaan.

Een parel in haar vak!!

Baukje heeft aan onze zijde gestaan in de meest verdrietige week uit ons leven. Ze was heel vriendelijk, duidelijk en heeft voor ons gezorgd en ons ontzorgd. Dat deed ze op een respectvolle, liefdevolle, persoonlijke en heel natuurlijke wijze en ze was steeds dichtbij; zichtbaar en onzichtbaar. Hartverwarmend!! Baukje, ik heb het je al persoonlijk verteld, maar ik ben heel erg blij dat jij er voor ons was! Ik vind je een mooi mens en een parel in je vak!! Dankjewel!!

Alles wat we nodig hadden, respect, rust en tijd voor afscheid.

Na het heftig ontdekken van plotseling overlijden van mijn vader, heeft Baukje Engelsma rust, steun en overzicht geboden waardoor het een mooi, klein afscheid is geworden waar ik en mijn dochter op terug kunnen kijken.

Fijne vriendelijke service

Ondanks mileu verschil tussen mij en mijn broertje. Werden we als gelijke behandeld. Dat maakte uitvaart regelen stuk fijner.

Over Monuta Uitvaart