Fijn en en heel mooi gedaan.

Fijne medewerkers van monuta heel begaan en aardig.

Het was als een warm bad, korte lijntjes en alle wensen zijn vervuld

Jaqueline Reijers en alle begeleiders die hebben geholpen , waren zeer behulpzaam en meelevend . En ook op gepaste afstand waardoor wij op onze eigen traditionele wijze afscheid hebben kunnen nemen. Alles is perfect gegaan volgens de wensen van mijn dochter Dankbaar dat het afscheid zo mooi was.

Het kan niet beter

Zeer correct en meelevend in een heel moeilijke periode.

Alles was perfect geregeld

Alles tot in de puntjes geregeld en zeer meedenkend

Een tien !!

Alles tot in de puntjes van de crematie van mijn moeder. monuta arnhem ZEER GOED geholpen door ( NICK ! ), een man die zijn vak verstaat ! Ik kan hem zeer aanbevelen ! drie keer samen alles door genomen voordat de plechtigheid plaats vond. ondanks dat moeders een zeer beschijde verzekering had ,hoefde er maar weinig geld bij. Wij zijn zeer tevreden ondanks dat wij onze moeder moeten missen !

Goede ervaring

Ervaringen waren als verwacht

uitstekend

ze heeft het goed gedaan ben zeer te vreden bedankt

Heel fijn geholpen

Ik wist niet dat ondanks dat mijn moeder alles goed voorbereid had, er nog zoveel moest gebeuren en besproken worden. Dankzij de vriendelijke inzet van Nick Verweijen hebben wij ondanks het verdriet toch nog veel gelachen samen. Maar dat mocht en kon van onze kant uit want we wilden het luchtig en informeel houden. Alles was tot in de puntjes verzorgd, zoals mijn moeder het wilde. Mijn familie en ik zijn zeer tevreden over de inzet van Nick, Desiree en iedereen die meegeholpen heeft. TOP !

Wat ik al eerder zei perfect plaatje

Ik had al aangegeven dat alles goed en netjes is verlopen

Optimale uitvaartverzorging

Recent heeft Monuta de uitvaart verzorgd van een van mij familieleden. Nick Verweijen was hierbij de uitvaartverzorger. Ik kan niet anders zeggen dan uitstekend, vriendelijk, punctueel en een grote mate van betrokkenheid met de nabestaanden. Nimmer zo'n goede uitvaartverzorging meegemaakt.

Wat ze verdient had!

Jacqueline en vooral Nick wat was dit een mooi afscheid waar wij met zijn allen goed op terug kunnen kijken. Schitterende warme locatie in Arnhem waar wij met zijn allen heel goed waren ontvangen. De dienst bij zaal Wieleman in Westervoort ook perfect geregeld en georganiseerd. Nogmaals via deze weg Nick en Jacqueline bedankt voor jullie goede zorgen voor onze Tante Agnes.( Gr Mike

Vriendelijkheid behulpzaam advies.

Ik heb voor mijn overleden man alles wat hij zelf wilde is uitgevoerd mooie omgeving waar hij zijn laatste eer nog wilde heen gereden werd goed geluisterd naar zijn wensen.Bedank die het allemaal voor ons geregeld heeft mooie kamer waar hij opgebaard lag kreeg de sleutel zodra wij willen kon je er na toe.

Kundig en respectvol

De uitvaart van mijn man was precies zoals we bedacht hadden. De hulp van Jacqueline en haar team is bewonderenswaardig. Zij staan je op alle onderdelen bij met respect en kundigheid. Aan alles wordt gedacht voordat je vragen hebt. In 1 woord geweldig!

Super fijn

Was een super fijne ervaring

Warm en meedenkend, ontzettend prettige ervaring voor zover dit kan.

We zijn heel warm ontvangen en overal goed in bijgestaan. De situatie was wat anders dan gebruikelijk maar ook daar werd zo goed in meegedacht. Ontzettend veel respect voor ons gevoel en we kijken met een goed gevoel op de steun die we van jullie gehad hebben.

In alles werd ik door alle medewerkers goed begeleid. De locatie was heel huiselijk en warm. De medewerkers waarmee ik contact heb gehad waren stuk voor stuk heel menselijk en meegaand. Er werden zelfs aan persoonlijke dingen gedacht waar ik zelf niet op zou zijn gekomen. Kortom geweldig.

Warm, persoonlijk en meedenkend

Voordat mijn moeder overleed is Jacqueline al langs geweest om samen te praten over de uitvaart. Dit was heel fijn omdat mijn moeder zo zelf een stem had in hoe zij het graag wilde. Na haar overlijden konden we samen met Baukje alles verwezenlijken wat mijn moeder had aangegeven. Dit was ontzettend fijn en gaf een gevoel van troost. Het team van Jacqueline doet er alles aan om er voor je te zijn en om te zorgen dat je zelf de tijd hebt om afscheid te nemen. Dank lieve mensen❤️ Familie Elizen

perfect geregeld en verzorgd

Nick was onze hulp en toeverlaat bij monuta, alles is tot in de puntjes geregeld en verzorgd, petje af Nick hoe jij dit allemaal gedaan hebt, zeker ook met de kleinkinderen. Verder heeft Monuta (alle personeel) aan onze wensen voldaan, waardoor de uitvaart draaglijk was, en tot na het eind zelfs goede steun gegeven, heel hartelijk dank voor de goede zorgen.

Alles was naar wens

Beste monuta Ik ben zeer tevreden over alles . Hoe het gegaan is . De vriendelijke en meelevende mensen van monuta ! Het afscheid was mooi ! Alles was goed geregeld ! Groet Wilma van de klashorst van der velden

Meer dan verwacht

Op de dag van de crematie hadden wij en onze naasten het gevoel dat Jacqueline en haar mensen familie of op z'n minst goede vrienden waren.

Het was een prima ervaring

Nadat we een gesprek hadden met Nick Verwijen over hoe we de uitvaart wilden invullen ging het bij wijze van spreken vanzelf. Hij pakte gelijk onze wensen op en toen ging het eigenlijk vanzelf. Hij vertelde over Inge Mondeel en toen was het plaatje compleet. Ik heb zo'n goede ervaring en hoop dat meer mensen dat mogen ervaren.

Warm bad!

Bedankt Nick voor al je goede zorgen! Verdriet overheerst bij overlijden maar Nick gaf ons met zijn gepaste humor ook ruimte voor een lach. De kleinkinderen voelden zich ook direct vertrouwd en gezien door hem. Het was heel waardevol. We zijn supergoed begeleid en het is gegaan zoals we wensten. Nogmaals heel erg bedankt!!

Goed ontzorgt

Er is altijd veel verdriet bij het overlijden van een naast familielid. Daarbij is het erg prettig dat er mensen zijn de zorgen van een uitvaart goed uit handen nemen. De mensen die dit doen, zijn uitermate betrokken, denken goed mee, hebben geduld, geven de juiste adviezen en behandelen de overledenen en de familie met het grootste respect. Wij hadden bij het eerste gesprek al een gerust gevoel dat dit goed geregeld zou worden zodat wij aan andere dingen konden denken en ons bezig konden houden met het verwerken.

Empathisch, zorgvuldig met ruimte voor een lach en een traan.

Jacqueline zelf was bij de uitvaart van mijn vader onze steun en toeverlaat. Door het fijne contact heb ik na het definitieve afscheid gisteren een gevoel van dankbaarheid. Papa verbleef in een 24 uurs kamer binnen het uitvaartcentrum van Jacqueline Reiers. Wat was dat fijn, in alle rust de tijd kunnen nemen om je gedachten en gevoelens uit te kunnen spreken tegen je vader. Ontspannen zittend in een stoel met een kop koffie of opgekruld op de bank met een lekkere deken over je heen. Ik zou nog veel meer kunnen vertellen. Ik kan het iedereen aanbevelen om in tijden van verdriet Jacqueline een helpende hand te laten bieden. Dank je wel Jacqueline en overige medewerkers, waaronder Amber, een rustige en hulpvaardige dame in het uitvaartcentrum en René die papa respectvol naar zijn laatste bestemming heeft gebracht. Sabine Gerritsen

Over Monuta Uitvaart