Vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers

Aanbeveling...

Persoonlijk en professioneel

Duidelijke en professionele aanpak in combinatie met een persoonlijke benadering.

Respectvol,medelevend,fijn,zorgzaam

Als fijn en respectvol. Het was een bijzondere mooie uitvaart. Bettine is een echte gastvrouw. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

In alle uitersten van emotioneel afscheid moeten nemen van onze dierbare...helemaal top!

Persoonlijk, liefdevol, integer, thuiskomen, alles in rust en toch aanwezig!

Prettig

Fijne begeleiding van de Monuta. Van de begrafenisondernemer, tot aan het rouwcentrum. Alles tot in de puntjes geregeld. Ondanks dat we zelf in de rouw zitten is de begeleiding die je krijgt toch een licht puntje. Bedankt hiervoor

zeer correcte uitvaart

correct uitgevoerd

Bij een volgende uitvaart ga ik weer naar Monuta Hofrust in Bennekom

We hadden ook voor deze 2e uitvaart binnen 5 maanden contact met Bettine van der Laan-Beekhuizen. Ze heeft meegedacht over de wijze waarop wij dit keer de uitvaart wilden regelen en heeft nog wat nuttige tips gegeven. Niets werd ons opgedrongen, alles werd geheel volgens onze wens uitgevoerd. Verder heeft zij ook aandacht voor de nabestaanden, leeft met je mee en heeft ook na een aantal weken nog steeds aandacht voor je. Tevens biedt Monuta Hofrust nog een aantal extra ondersteunende diensten waar je na de uitvaart mee te maken kan krijgen, zoals verzekering of notaris. Indien we in de toekomst weer een uitvaart moeten regelen, gaan wij zeker weer hier naar terug.

Waardig, zoals de overledene dit had vastgelegd

10 jaar geleden had mijn tante een lijfrente polis bij Monuta voor haar uitvaart geregeld. De wensen die zij met de familie had vastgesteld is volledig zoals zij het had bepaald uitgevoerd. het contact met de uitvaartleider was warm, een luisterend en adviserend gesprek. De uitvaart is via de livestream goed weergegeven en door vele als respectvol gewaardeerd

Geweldige zorg en ondersteuning na het overlijden van mijn man.

Met mijn uitvaartverzorger heel fijn kunnen samenwerken naar een mooi afscheid van mijn man. Ik heb hele goede ervaringen met Monuta en kan iedereen aanraden om zich ook bij Monuta aan te sluiten. Mijn grote dank aan Monuta en speciaal Kees Budding die mij met raad en daad hebben bijgestaan. Elly Middel

Heel erg goed

Persoonlijk, ondersteunend, open, duidelijk, actief meedenkend

fijne respect volle begeleiding van het overlijden van man

In een half jaar 3 familieleden overleden, allen begraven door Monuta Hofrust. Heel mooi en waardig begravenissen geweest

Tevreden kunnen terugkijken op een mooi afscheid

Het afscheid van mijn zus werd tot in de puntjes geregeld door de uitvaartverzorgster van Monuta Hofrust. Alle tijd en moeite werd genomen. Ze gaf raad, tips en heeft ons zorgen uit handen genomen. Het afscheid verliep op een plezierige en fijne manier.

Alles was bijzonder goed geregeld

Vanaf het eerste telefoon gesprek om door te geven dat onze moeder was overleden tot aan de zeer verzorgde uitvaart waar wij met een goed gevoel aan terug kunnen denken. Alles was goed geregeld

Goede uitvaartverzekering die al je wensen uitvoert

Correct en verzorgde uitvaart geregeld

De uitvaartverzorger heeft de uitvaart geregeld zoals wij het graag zouden zien. Zelfs meer, na de uitvaart was het mogelijk om met alle genodigden in kleine kring te zitten, dit op hun voorstel. Onze ervaring is dan ook zeer positief, ze denken met je mee zodat alle wensen uitgevoerd kunnen worden. De begeleiding is helder en duidelijk. Maar ook is er aandacht voor nazorg. Tevens bieden ze verschillende mogelijkheden aan, zoals hulp voor je administratie of de notaris. Wij bevelen daarom Monuta Hofrust Bennekom van harte aan.

Meedenkend, meevoelend, meelevend, alles wat we nodig hadden !

Tijdens de ziekte van mijn man is Rinske geweest om wat door te praten en mee te denken. Na het overlijden was de zorg voor mijn man ,maar ook voor ons als achterblijvenden, heel aandachtig, rustig en steeds bereikbaar. Ook nu in de tijd van rouw en weer verder gaan is er aandacht , dat doet goed en helpt ons.

Meedenkend

Zo liefdevol en met respect naar m’n paps en naar ons. Zo geweldig opgevangen en geholpen. Tot aan het huis bezoek na twee weken na de crematie

De begeleiding van begin tot eind hebben wij als zeer positief ervaren, ook de nazorg.

De begeleiding van Monuta Hofrust Bennekom hebben wij als zeer positief ervaren. In een zeer korte tijd hebben wij 2 maal Diederick Truin als uitvaartverzorger gehad. De rust, die hij uitstraalt, komt heel fijn over in zo'n hectische en verdrietige periode. Het meedenken, het meeleven, maar ook de zorg voor, tijdens en erna hebben wij heel prettig gevonden.

Maximale ontzorging tijdens een tijd vol verdriet

Geweldige dienstverlening met n persoonlijke touch. Wij voelden ons van begin tot eind gehoord, begrepen en volledig ontzorgd. Wij kunnen terugkijken op n mooie, respectabele uitvaart.

Volledige ontzorging

De zorg, het meedenken, meeleven en echt aan alles denken. Alle rust en tijd die er genomen werd, was echt heel fijn!

Goede begeleiding in een moeilijke tijd

Wij hebben de begeleiding vanuit Monuta als uitstekend en respectvol ervaren. Er was een goede klik tussen de uitvaartbegeleidster en de familie. Ze heeft ons goed door het proces heen geleid, Ook alle mogelijkheden en afspraken zijn goed en helder besproken. Niks was te te veel gevraagd.

Heel warm en fijn

Onze eerste ervaring met Diederick Truin was heel fijn, vandaar dat wij hem de 2e keer ook graag wilden. Een totaal andere setting en plaatje, maar weer dat fijne gevoel en Diederick heeft het vermogen zich gelijk aan te passen zodat hij één van ons leek. Zelfs mijn oude vader,toch een andere generatie, was zeer te spreken. Heel fijn.

Echt goed

Wanneer U een begrafenis onderneming zoekt, raad ik U Monuta Bennekom aan. Mijn ervaring is fantastisch. Bel Rinske, Diederik of Bettina.

Fijne mensen met luisterend oor en goede begeleiding van de uitvaart.

De ervaring met Monuta als uitvaartbegeleiding is als zeer positief ervaren. De goede uitleg van de gang van zaken, het luisterende oor en de laagdrempelige benadering van ons als nabestaanden.

Het was een goede, verzorgde uitvaart.

De voorlichting werd adequaat gedaan. De uitvaart, later, was goed verzorgd. Niets was teveel. Men had aandacht voor onze wensen. Een goed gevoel overheerst.

Edeseweg 46 6721 JX Hofrust

Over Monuta Uitvaart