Geweldige service en begeleiding

Vanaf de eerste ontmoeting tot het einde waren de medewerkers uiterst professioneel, behulpzaam en begripvol.

Ontzettend begripvol, veel respect, liefdevol.

De ervaring met de medewerkers van Monuta is van grote waarde geweest rondom de uitvaart. Er is veel respect, medeleven en empathie vanuit de medewerkers en er is enorm goed meegedacht over de mogelijkheden en wensen.

Prettig en rustig aanwezig en leeft zich in in ons perspectief

Rinske is prettig en rustig aanwezig. Ze verplaatst zich in het perspectief van de nabestaanden en denkt mee vanuit hun stijl. Ze neemt veel werk uit handen.

Erg goed en heel menselijk en laagdrempelig contact

Het contact was erg makkelijk en laagdrempelig. Het voelt echt of alles voor je wordt geregeld, met respect voor je wensen en ideeën. Goede communicatie en afwikkeling van zaken. Duidelijk omtrent facturering en kosten.

Goed verzorgd

Zeer vriendelijk geholpen

Mijn ervaring van monuta

Zeer goed opgepakt en goede begeleiding

We werden goed begeleid door alle stadia die en uitvaart met zich meebrengt. Alles op een respectvolle manier en op het tempo van de nabestaanden.

Respectvol, aandacht, betrokken.

Ik heb alle respect voor de respectvolle wijze waarop de uitvaartverzorgers werken. In een moeilijke periode wordt je alles uit handen genomen en wordt alles goed geregeld. Zij denken werkelijk overal aan.

Mooi en stijlvol uitvaartcentrum..

Heel fijn geholpen en advies gekregen .. Keurig uitvaartcentrum..alles verliep heel respectvol..

hele prettige mensen op alle fronten zorgen voor een mooie uitvaart

Heel fijn om samen de begrafenis te regelen, precies zoals mijn vader het gewild had. Er werd goed meegedacht en mee gezorgd.

Fijn en persoonlijk bijgestaan

Persoonlijk, ontzorgend, maar ook tijd er voor uittrekkend

Met aandacht en in alle rust hebben we een mooie dienst kunnen houden.

We kijken met een goed gevoel op een heel mooi afscheid van mijn vader terug. Wat we wilden bespreken en welke wensen wij hadden is met de uitvaartbegeleider aan de orde geweest. Er was veel mogelijk en er werd mee gedacht.

Geheel van de uitvaart keurig geregeld en uitgevoerd.

Mijn vrouw is door Monuta Hofrust in Bennekom op een mooie en waardige wijze begraven. Ik heb hieraan een goede (maar ook emotionele) herinnering. De voorbereiding van de uitvaart (o.a. het contact met Diederick Truin) was eveneens keurig geregeld. Ik kan geen verbeterpunten aangeven.

Perfecte ondersteuning bij en uitvoering van de uitvaart..

Aanbevolen. Na de uitvaart van onze moeder nu ok de uitvaart van onze vader bij Monuta Hofrust laten verzorgen. En bij alle droefenis helpt het team van Bettine en Diederick je die laatste handelingen op een heel fijne manier vorm te geven.

De uitvaart verzorger Rinske van Middendorp gaf mij rust !

In een periode dat alles zo gevoelig ligt en er zoveel emoties in een mens rond gaat, was het fijn dat de uitvaart verzorger alles met compassie maar vooral met rust en kalmte voor mij heeft georganiseerd. Wat ik fijn vind is het feit dat niet álles gelijk op één dag geregeld moest worden, maar gewoon in partjes die ik aankon. Zakelijk, professioneel en met alle rust, dat is zoals ik de afhandeling heb ervaren.

Vriendelijke en deskundige ondersteuning hebben ons met een zeer goed gevoel enorm verder geholpen.

We zijn uitstekend begeleid door uitvaartleider Diederick Truin. Alles is uitstekend verlopen.

Uitvaart volgens afspraak verlopen met ruimte voor eigen inbreng

We werden op een deskundige, prettige en inlevende manier meegenomen in dit afscheid.

meeleven alsof het een familielid betrof.

zie eerste alinea.

ontzorgt

Geen ervaring met het regelen van een uitvaart dit werd goed uitgelegd en uitgevoerd door de uitvaartverzorger.

Alles prima geregeld

Aan Bettine heb ik heel veel gehad na het overlijden van mijn vader. Op een betrokken en ook nuchtere manier heeft ze geholpen bij het regelen van de uitvaart. Ze voelt goed aan waar behoefte aan is.

Geweldige ondersteuning bij alles wat er te regelen is voor de uitvaart.

Zeer behulpzaam bij het maken van keuzes, prettig contact, goed bereikbaar en regelt alles wat nodig is. Monuta Hofrust is goed in ontzorgen en is goed geoutilleerd. Bettine (en haar team ) heeft het talent dat zij al dingen oppert voordat je er zelf op komt.

Warme hulp

Wij zijn enorm goed geholpen door Kees Budding. Warm, persoonlijk, meedenkend en humoristisch.

gewoon goed

gewoon goed zoals het hoort

Vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers

Aanbeveling...

Over Monuta Uitvaart