Accuraat en anticiperend

Ondanks dat wij Herma in de privésfeer goed kennen, heeft zij ons met een warm hart en uitstekend advies begeleid. Zij heeft een uitstekend gevoel voor de stemming en omstandigheden en is een prima adviseur voor allerlei vragen die bij het verzorgen en afwikkelen van een uitvaart aan de orde komen. Ook is zij prima bekend bij en met lokale en regionale instanties zoals kerken en begraafplaatsen, wat bij ons o.a. heeft geresulteerd in een prima locatie van de door ons gewenste grafkelder.

We mochten en konden het zo regelen zo als mijn vader gewild had

Wij als familie konden en mochten alles zo regelen als we zelf wilde. En zoals mijn vader het gewild zou hebben.

Goede begeleiding gehad!!!!

Ik zou de mensen willen laten ervaren, hoe ik het ervaren hebt bij de begeleiding van het afscheid van mijn echtgenoot door Herma Pijfers, mooie goed personen, met haar hart op de juiste plaats

Geweldig, vol compassie, zo wil je het gewoon geregeld hebben...

Vanaf het eerste moment hadden wij het gevoel dat het goed zat, dat Herma wist waar ze het over had en dat de hele uitvaart in goede handen was. Dat is op zo'n moment het allerbelangrijkst want je hebt genoeg andere zaken aan je hoofd. Wij hadden al ervaring met Monuta na het overlijden van mijn schoonvader en nu, na het overlijden van mijn moeder, was het een uitgemaakte zaak: we bellen Monuta. Toen bleek dat Herma hier 4 kilometer verderop woonde. Nooit geweten, maar wel zo makkelijk. Ze dacht aan alles, dacht mee over de kaarten en had overal een oplossing voor. Nu, achteraf, kijk ik met een goed gevoel terug op de hele uitvaart. Ook van de, helaas vanwege Corona maar kleine groep genodigden, kregen wij veel complimenten over de hele gang van zaken.

Prettige samenwerking en afstemming

Met de uitvaartverzorgster zeer prettige samenwerking en afstemming. Ondanks de Corona maatregelen was er toch nog veel mogelijk. Zij regelde dat uitstekend. Hartelijk dank

Over Monuta Uitvaart