zou niemand anders het willen laten regelen dan Audrey

wat een geweldige lieve behulpzame en vakbekwame vrouw. audrey kwam in een huis vol mensen en verdriet en heeft ons stapje voor stapje meegenomen in het proces van afscheid nemen. zij heeft alle stappen rustig met ins doorgenomen en daar alle tijd voor uitgetrokken. zij heeft samen met ons er een hele mooie dienst van gemaakt waar wij met hele warme gevoelens aan terug denken.

Vooral de rustige, vriendelijke en open manier waarop John ons heeft bijgestaan was erg fijn

Vanaf het eerste gesprek hadden we al een positieve indruk. De communicatie met John verliep altijd erg prettig, helder en ongedwongen. Tijdens het hele proces tussen het overlijden en de uitvaart hadden we nogal wat specifieke wensen maar dit was geen probleem. John stelt zich open op en denkt graag mee. Mede hierdoor kijken we terug op een prachtig afscheid van mijn lieve moeder. Heel veel dank daarvoor!

Betrokken, duidelijk, zorgvuldig.

Het was voor mij de eerste keer dat ik een uitvaart regelde, Richard heeft ervoor gezorgd dat ik geen stappen oversloeg en dat uiteindelijk alles naar wens verlopen is.

Mooi en respectvol afscheid

Na het overlijden van Joke Blansjaar-Verdonk op 13 juni j.l. hebben wij gekozen voor Monuta - John Bres als uitvaartondernemer, vertegenwoordigd door Richard Willemsen. Wij als nabestaande willen Richard bedanken voor het in acht nemen en meedenken betreffende de wensen van Joke omtrent de uitvaart. Richard heeft de gehele familie maximaal begeleid in diverse fasen van de uitvaart. Met als gevolg een onvergetelijke en blijvende zeer positieve herinnering aan dit traject. Wij danken Richard voor al zijn steun en begeleiding. Met vriendelijke groet, Ed, Marieke, Fokke, Danielle, Rob en Mylène (Blansjaar)

Zorgvuldig

Een zeer zorgvuldig, goed geregelde uitvaart onder leiding van een uitvaartverzorger die duidelijk wist wat hij moest doen. Absoluut vriendelijk, meedenkend. Een vakman ! Ik beveel hem bij iedereen aan !

Beter lijkt ons niet mogelijk.

John Bres heeft zowel de uitvaart van mijn vader (2020) als mijn moeder (2022) verzorgd. Hij deed dit in beide gevallen uitmuntend. Was meteen beschikbaar, alert, met gevoel en empathie, doortastend, op de juiste toon, proactief, professioneel en zeer sympathiek. Voor ons was John precies de juiste persoon, met de gevraagde skills en zowel de betrokken als de vakkundige uitstraling. Betrouwbaar bovendien. Dank John.

Audrey kwam bij ons na het overlijden van mijn lieve oma. Ze nam de tijd om naar het verhaal van opa te luisteren en naar wat wij wilde omtrent de begrafenis. Alles werd tot in de puntjes geregeld, werden overal bij betrokken en niets was te gek. De warmte, de betrokkenheid en de professionaliteit voor haar vak was duidelijk merkbaar. Wij zijn haar ontzettend dankbaar.

Betrokken, respectvol

John heb ik ervaren als betrokken en goed luisterend naar onze wensen. Hij gaf op een prettige manier adviezen zonder deze op te dringen. Fijn dat hij bij de uitvaart van mijn moeder aanwezig was , hij liet ons de ruimte en nam vanzelfsprekend over waar nodig.

Betrokken, zorgzaam en verwarmend

Na het overlijden van mijn moeder kwam Audrey bij ons thuis. Vanaf het begin een goede klik. Ze voelde ons goed aan. Alles van het begin tot het eind heeft ze uitstekend geregeld. Ze heeft ons erg gesteund in ons verdriet. Ook de nazorg, ze heeft mijn vader meerdere malen gebeld hoe het met hem gaat. Tevens heeft zij ons goed geadviseerd en geholpen bij het laten maken van de sieraden met as. Ondanks het verdriet heeft Audrey ons een goed gevoel gegeven over hoe wij het afscheid hebben gedaan. Dank je wel hiervoor.

Fijn en snel

Wel wat prijzig

Uitvaart verzorging van Richard willemsen werd prima verzorgd ben heel tevreden ook de nazorg was heel goed

Heel goed geregeld

Goed verzorgd. Met respect en een heel mooi einde.

Mooie persoonlijkheid

Goede begeleiding en erg accuraat.

Steun en toeverlaat tijdens de moeilijke dagen na het overlijden...

Het eerste gesprek voelde direct al goed en er was een klik. John is rustig, vol aandacht en behulpzaam. Zijn begeleiding was geweldig of het nu was bij de verzorging van mijn moeder na het overlijden, de condoleance of bij het afscheid zelf waar John prachtig gesproken heeft. De dienst op ‘’Sterrenheuvel’’ was zo liefdevol, indrukwekkend en mooi verzorgd. John heeft dan ook alles gedaan wat er mogelijk was om ons te ontzorgen in deze voor ons zo verdrietige periode na het overlijden van mijn moeder/schoonmoeder en onze oma. We zijn John dankbaar dat hij onze steun en toeverlaat is geweest tijdens deze moeilijke dagen na het overlijden -

Monuta heeft ons enorm geholpen om onze oom een warm afscheid te geven.

In de moeilijke tijd die volgt na het overlijden van een dierbare is het voor een ieder ontzettend moeilijk om gelijk van alles te regelen. Wij zijn enorm blij met hoe wij hierin zijn begeleid. Van het eerste telefonische contact, de gesprekken met de uitvaartverzorger die in alles met ons mee dacht tot de uitvaart zelf. Ook het gesprek na de uitvaart als nazorg hebben wij als zeer prettig en steunend ervaren.

Een hele fijne dienst

John Bres, is een hele fijne empathische uitvaartverzorger die het hele traject heel goed begeleid en je volledig ontzorgd zodat je zelf kunt focussen op hoe jij de uitvaart wilt regelen.

John is een betrokken , warm en liefdevol persoon.

Onze moeder overleed 16 febr. Er komt zoveel op je af. Wij zaten in een rollercoaster, je weet t allemaal even niet meer . John heeft ons er super in begeleidt, ons erdoorheen geloodst zeg maar. Hij was altijd bereikbaar, ook op zondag toen hij vrij was… Het was een prachtige uitvaart op Sterreheuvel,mooie woorden ook van John voor onze moeder. Alles was tot in de detail geregeld. Chapeau ! Namens ons gezin nogmaals hartelijk dank voor alles John, was een goede keuze om met jou in zee te gaan Hartelijke groet Ria Hoenderdos en familie

Helemaal top

Er werdt goed naar mij geluisterd en er werdt mij niets opgedrongen en waar nodig was kreeg ik tips en trucs voelde mij erg op mij gemak bij Audrey.Er moet ook een klik zijn en die was er.Heel erg bedankt Groetjes Olga van der Linden

Zeer kundige uitvaart adviseur met veel respect voor onze eigen inbreng

In deze verdrietige periode is het fijn om een uitvaart adviseur te hebben die luistert en goed adviseert. Het regelmatige contact was erg prettig.

Audrey is een topper!

De uitvaart van mijn moeder heeft Audrey tot in de puntjes goed geregeld. Zij heeft alles gedaan om de uitvaart van mijn moeder te laten verlopen zoals door ons gevraagd. Wij zijn zeer tevreden op de manier waarop zíj dat heeft gedaan. Dank je wel !

uitstekend in alle facetten

Zeer betrokken en gedreven begeleiding van Richard Willemsen, met flexibiliteit wanneer dat nodig was. Daardoor liep alles 100% gesmeerd.

Super goed geholpen door Audrey

Vanaf dag een na het overlijden van mijn broer,super goed bijgestaan. Eerst telefonisch contact gehad met John en daarna Audrey bij ons op bezoek om de uitvaart te bespreken. Ik vond het lastig om bepaalde beslissingen te nemen ivm de uitvaart,maar door Audrey super goed bijgestaan om de juiste beslissing te nemen. Mijn broer is gecremeerd en gisteren hebben wij de urn in het familiegraf begraven. Ook hier was Audrey bij aanwezig en heeft zij ons bijgestaan en mooie,liefdevolle woorden gesproken. Super veel contact met haar gehad de afgelopen 2 maanden e niks was teveel. Ik zal het contact missen

Mijn ervaring is dat ik zeer content ben met de afhandeling

Mijn ervaring is vanaf het eerste contact dat deze liefdevol begripvol en menselijk was. Er werd door de uitvaartleidster rustig geluisterd zonder een ogenblik de indruk te geven om iets op te willen dringen. Ik ervaarden dat als in alle rust naar een mooi afscheid toe te werken. Vooral de rust die uitvaartleidster Audrey uitstraalde was weldadig op de verschillende momenten niet alleen voor en tijdens de crematie maar ook ver daarna. Ik kan dan ook geen enkel min puntje noemen en kan dan ook een Monuta uitvaart een ieder aanraden. Tot slot wil ik nog opmerken dat de attente en liefdevolle manier voor mij veel troost bracht

John en Audrey zijn erg betrokken en denken erg met je mee.

Anderhalf jaar geleden is de uitvaart van mijn broer door Monuta John Bres geregeld. Wat een fijne mensen en wat denken ze met je mee. Mijn moeder is deze maand overleden en wij hebben gevraagd of ze ook deze uitvaart wilden regelen. Wij kijken er met een heel goed gevoel op terug. Heel bijzonder!

Vergierdeweg 458

2026 BJ Haarlem