Heel erg tevreden

Audry Peper is een prettige vrouw die de situatie goed inschat. En denkt goed mee in de wensen. Duidelijke afspraken maakt. Wij waren erg tevreden over haar.

Heel goed en behulpzaam. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Alleen het gebouw al, dat gaf ons hel

Fijn en een goed gevoel. Heel veel rust in het gebouw.

Heel erg goed van begin tot het einde.

Er staat iemand naast je!

In verdrietige tijden is het belangrijk dat er iemand naast je staat die helpt met alles wat op je afkomt. Wij hebben dit ervaren en het voelde heel erg goed! Meelevend, vriendelijk en met kennis van zaken. We zijn heel blij dat we gekozen hebben voor Monuta: verdrietige tijden met een klein gouden randje, dank zij Monuta.

Alles naar wens, communicatie top.

Het afscheid van onze moeder was dankzij Monuta, Sterrenheuvel en de persoonlijke en duidelijke communicatie met onze contactpersoon Richard Willemsen een warm en mooi afscheid. Alles top verzorgd!! Dank hiervoor.

Empatisch, flexibel, liefdevol, respectvol en met gevoel voor de situatie.

Suggesties en wensen van nabestaanden werden naadloos opgepakt en perfect uitgevoerd. Begeleiding daar waar we het nodig hadden. We hadden het gevoel dat alles mogelijk was, terwijl we gesteund werden bij zaken waar we nog geen beslissing over hadden genomen. Er werd snel geschakeld en op een hele fijne manier meegedacht.

zeer integer, meelevend

Zie boven

Vriendelijk en meedenkend

De uitvaart van mijn moeder heeft John tot in de puntjes goed geregeld. Hij heeft alles gedaan om de uitvaart van mijn moeder te laten verlopen zoals door ons gevraagd. Wij zijn zeer tevreden op de manier waarop hij dat heeft gedaan. John is vriendelijk en meedenkend. Een vakman ! Ik beveel hem bij iedereen aan!

Wij hebben John ervaren als een betrouwbare, betrokken en zeer kundige professional

Er komt veel op je af na het overlijden van een dierbare en wij hadden geen enkele ervaring met hoe dit te organiseren. Blij dat wij John via een aanbeveling hebben gevonden want hij heeft ons op professionele wijze ontzorgt. In persoonlijk contact hielp hij ons geduldig om onze wensen en ideeën vorm te geven. Daar waar we geen enkel idee hadden, deed John waardevolle suggesties voor het afscheid. Het resultaat was een mooie, waardige en liefdevolle dienst waar mijn vrouw/onze moeder trots op zou zijn geweest. Dat is een troostrijke gedachte. Dank je John.

Heel veel aandacht en alles tot in de puntjes geregeld

Er komt een moment dat je er mee te maken krijgt vanaf het eerste telefoontje tot de nazorg is alles met veel respect en aandacht geregeld alles klopte zodat wij geen zorgen hadden om de uitvaart en daardoor konden wij ons concentreren op het verlies vooral Audrey Peper die alles regelde is daarbij een hele goede steun geweest daarom een dikke tien

Respectvolle uitvaart en begeleiding

Ondanks ons grote verdriet hebben wij door de respectvolle wijze en begeleiding van de uitvaartverzorger Richard, de goed verzorgde afscheidskamer en aula van Sterrenheuvel met een goed gevoel afscheid kunnen nemen van mama.

Een waardige, integere uitvaart, met veel dank aan Audrey, die ons hierbij begeleidde

Audrey kwam binnen en begon met luisteren. Ze luisterde om te weten wat de wensen waren. Dit alles om een zo mooi mogelijk beeld te krijgen hoe de uitvaart er voor ons zou komen uit te zien. Ze toonde oprechte belangstelling en voelde ons verdriet. Wij voelden gelijk dat we bij de juiste persoon waren. oprechte belangstelling, integer , en troosten , waar mogelijk. Wij hebben het heel erg gewaardeerd, en zijn U heel erkentelijk hier voor. Nogmaals heel veel dank Audrey, dat je er was voor ons. DANK

perfect geregeld en begeleid

Complimenten hoe de uitvaart is begeleid en 100% tevredeb op de manier waarop de uitvaaart medewerker Richard alles regelde en communiceerde

Waardig en zonder zorgen

De rollercoaster waarin je terechtkomt als iemand overlijd is enorm Maar als iemand de zorgen wegneemt en alles gaat organiseren en regelen maakt het het overlijden dragelijk Audrey Peper van Monuta is zo’n iemand een fantastisch persoon met heel veel waardigheid en de juiste kennis heeft ons enorm geholpen in deze zware tijd daarom ook een dikke tien en zeker aan te bevelen

Inleven in de nabestaanden met oog voor detail.

Vanwege een zeer menselijke en toch professionele ervaring.

Uit stekt

Rots in de branding

Met John voelde het gelijk goed. Wat een prettige, rustige, empathische en aimabele man. Hij was voor ons een rots in de branding tijdens alles wat kwam kijken bij de uitvaart van mijn vader. Een betere dan John is er in onze ogen niet.

Liefdevol, bekwaam, meelevend, rustig. Gewoon een geweldige man

Geweldig en zeer professioneel

Vanaf het moment van overlijden zijn wij als familie zeer goed bij gestaan door John Bres. Geen vraag was teveel. Dit heeft geleid tot een fijn en waardig afscheid waar wij, als nabestaanden, met een goed gevoel op terug kijken .

Professioneel en warm

Onze ervaring met Audrey Peper is zeer goed geweest. Zij heeft zich aan ons heel inlevend getoond met oog voor details. Mede dankzij haar is de uitvaart van mijn vader mooi verlopen. Ze heeft zich een uitstekende regisseuse getoond in een emotionele periode.

Een licht in de duisternis

De uitvaartverzorgster wist precies wat wij wilden terwijl we zelf geen idee hadden. Alles is ons uit handen genomen, de uitvaart was prachtig en we hebben alle tijd gekregen die we wilden. Alles was top geregeld.

Alles prima geregeld

Duidelijke afspraken die correct werden nagekomen. Met als resultaat een mooie uitvaart.

Wat een warme en vriendelijke service.

Top service en wat een warme service

zou niemand anders het willen laten regelen dan Audrey

wat een geweldige lieve behulpzame en vakbekwame vrouw. audrey kwam in een huis vol mensen en verdriet en heeft ons stapje voor stapje meegenomen in het proces van afscheid nemen. zij heeft alle stappen rustig met ins doorgenomen en daar alle tijd voor uitgetrokken. zij heeft samen met ons er een hele mooie dienst van gemaakt waar wij met hele warme gevoelens aan terug denken.

Vooral de rustige, vriendelijke en open manier waarop John ons heeft bijgestaan was erg fijn

Vanaf het eerste gesprek hadden we al een positieve indruk. De communicatie met John verliep altijd erg prettig, helder en ongedwongen. Tijdens het hele proces tussen het overlijden en de uitvaart hadden we nogal wat specifieke wensen maar dit was geen probleem. John stelt zich open op en denkt graag mee. Mede hierdoor kijken we terug op een prachtig afscheid van mijn lieve moeder. Heel veel dank daarvoor!

Vergierdeweg 458 2026 BJ Haarlem

Over Monuta Uitvaart