een prima begeleiding gehad

we konden altijd terecht met onze vragen.

perfect

bijzonder aardige man, goede kijk op de situatie. blij dat hij de uitvaart van mijn moeder geregeld heeft.

Alles prima gereld.

Vanaf het eerste telefonische contact na het overlijden van mijn dierbare is alles duidelijk uitgelegd en goed geregeld. Dat was tijdens storm Poly meteen al een uitdaging. Heel toevallig overleed 3 dagen na mijn dierbare een andere dierbare van een deel van de familieleden. En heel toevallig werd deze uitvaart geleid door dezelfde uitvaartleider. Alle zaken liepen op de één of andere manier door elkaar. Beide uitvaarten waren tot op zekere hoogte een uitdaging voor onze uitvaartleidster. Zij heeft alles zeer professioneel en met respect kunnen regelen. Al tijdens het regelen van de uitvaarten vertelde zij dat zij ons nooit zou vergeten. Dat is wederzijds. Bij een volgend overlijden nemen wij zeker weer contact met Monuta op.

Hele goede begeleiding tijdens de hele periode van de crematie

Vanaf het overlijden tot nu is er goed contact geweest met Monuta en met de medewerkers .

Uitstekende begeleiding

Bij het overlijden van onze moeder zijn wij als nabestaanden uitstekend begeleid door Monuta. Van begin tot na de crematie. Alles werd uitstekend uitgelegd en geregeld. Dankjulliewel hiervoor. Met name Richard en Maureen.

alles was prima en liefdevol verzorgd

alles was prima en liefdevol verzorgd

Een zeer persoonlijke benadering!

De uitvaartverzorger heeft zich snel verdiept in de relatie familie en vader. Op een bijna onzichtbare wijze.

Prima verzorgd.

We zijn van begin tot einde heel vriendelijk, snel en netjes geholpen. Alles was in orde en overal is aan gedacht. Het is fijn dat je in zo'n hectische tijd zoveel mogelijk uit handen wordt genomen.

geweldig!

audrey heeft mij voor de 3e keer in 1 jaar zo geholpen er wederom een prachtige uitvaart van te maken. volledig gedacht aan mijn schoonvaders wensen en die van ons. de combinatie was weer prachtig. alles tot in de puntjes geregeld. dank voor alles

Het verlies is groot, de betrokkenheid van Monuta ook.

Fijn warm contact, openheid en duidelijkheid. Liefdevolle uitvaart, en vooral een veilig gevoel. Je weet dat het proffesioneel is, maar ook zeer persoonlijk. Je kunt alles kwijt, en alle wensen worden gehoord. Daar waar nodig was ons contactpersoon assertief, op een moment waarop je dat zelf moeilijk kunt. Bedankt.

Sympathiek, kundig, vleugje humor, voelt goed aan wat de sfeer van de familie is

Eerste telefonische contact was al heel prettig. Ontmoeting daar op volgend meteen heel fijn. Op alle vragen antwoord , goede suggesties en tips. Heeft een heel mooi passend gedicht voorgedragen en de hele uitvaart geruisloos geregeld maar ons veel steun gegeven

Meteen een vertrouwensband gekregen met de uitvaart verzorgende

Erg fijne ervaring met geduld, begrip. En een hele fijne samenwerking

Uitstekende begeleiding van begin tot het einde.

Prettig contact, goede informatie, de begeleiding geeft het gevoel van ontzorgen, dat geeft rust tijdens hectische dagen.

In deze moeilijke tijd: TOP

Onze uitvaartbegeleider dhr Richard Willemse heeft ons top begeleid, alles kon en mocht! Wij hebben na het plotselinge verlies van onze zoon(27 jaar) echt het idee gehad dat wij nog echt afscheid hebben kunnen nemen, iedereen was welkom ondanks dat wij niet een afscheid in de grote aula hadden. Dit was juist veel persoonlijker!!! Onze zoon was formule 1 fan en wij hebben dan ook samen met hem de wedstrijd gekeken, kon niet mooier!!!! Mocht je Richard krijgen als uitvaart begeleider mag je jezelf een gelukkig mens prijzen❤️

zou dit met niemand anders doen

een nare herinnering, maar met dank aan Audrey wel een met een gouden randje. door ons zo goed aan te voelen heeft ze ons weer begeleid om zo de laatste wensen van mijn schoonmoeder waar te maken.

de begeleiding van Audrey kon niet beter.

Audrey was bescheiden, meedenkend, respectvol, belangstellend, to the point, flexibel en zij stelde op het juiste moment de juiste vragen. doordat zij zo goed meedacht over onze specifieke situatie, is het afscheid op een heel mooie, bij mijn 95-jarige vader passende, manier verlopen waar iedereen, jong en oud, zeer tevreden over was. tevens was zij bereid om in te spelen op onze wensen die ter plekke wijzigden.

Onbeschrijfelijk hartverwarmend

Onze uitvaartverzorger Richard wss een topper! Niks was hem te gek en nam goed de tijd voor ons. Met alles konden we bij hem terecht. Zou monuta 100% aanbevelen.

Prima adviezen en begeleiding voor een mooi afscheid.

We hebben op een mooie manier teruggekeken op het leven van mijn moeder. Het afscheid was prachtig. Sterrenheuvel en de mensen van Monuta hebben dit mede mogelijk gemaakt. Wij zijn hier dankbaar voor. Mooie herinnering.

De uitvaartverzorger maakte ons verlies draaglijker door zijn inlevingsvermogen.

Alles werd goed en duidelijk besproken. Een zeer professionele en liefdevolle begeleider. Beter kan eigenlijk niet. Onze dank is groot.

Zeer tevreden.

Mijn ervaring heb ik al aangegeven.

Goed verzorgd

Ik kwam in contact met Monuta namens mijn vrienden wie haar man verliest. Na het melden kregen wij al snel contact met een uitvartvetzorger. Alles was duidelijk uitgelegd. Mijn vriendin is heel tevreden hoe zij geholpen is door de uitvaartverzorger.

Niets op aan te merken

Keurig verzorgd. Fijne samenwerking met Richard Willemsen. Erg tevreden over alles....

geweldige service, aardige oprechte mensen en speciale hulde voor John Bres!

Repectvol.

Ik vind munuta een zeer goede uitvaart verzorgen. Ik ben blij dat ik mij heb aangemeld nadat mijn man was overleden Ik raad munuta xeker aan.

Heel erg tevreden

Audry Peper is een prettige vrouw die de situatie goed inschat. En denkt goed mee in de wensen. Duidelijke afspraken maakt. Wij waren erg tevreden over haar.

Over Monuta Uitvaart