alles zeer goed en naar verwachting pluim

alles heel goed geregeld bij uitvaart van mijn geliefde vrouw Richard had alles tot in de puntjes verzorgt mijn dank hier voor allen maar complimenten gehad van iedereen die aanwezig waren tijdens de uitvaart

Zeer vriendelijk en behulpzaam in alle opzichten!

Uiterst vriendelijk, en zeer voortvarend, contact. Zeer grote bereidheid om te helpen, zowel voor als na de crematie.

Warme persoonlijkheid

Ondanks de situatie erg goed opgepakt en uitgevoerd. Kortom, aanbevelings waardig.

Erg fijne geholpen in een moeilijke tijd

Ik was erg tevreden over de behulpzaamheid en vriendelijkheid van Richard Willemsen, hij heeft ons zo onwijs goed bijgestaan in één van de moeilijkste tijden van mijn leven. Dankzij Richard en het team van Monuta heb ik op een hele fijne manier afscheid kunnen nemen van mijn moeder, en heeft hij zoveel mogelijk uit mijn handen genomen zodat ik me nergens druk over hoefde te maken. Ik zou iedereen Monuta, maar vooral Richard aanraden. Een jongen met een hart van goud. Heel erg bedankt voor het waardige afscheid en de fijne afhandeling van alles. Alles was tot in de puntjes geregeld.

erg goed ik geef een elf !!!

alles was goed geregeld door de uitvaart verzorgster mijn complimenten naar haar dit werd erg gewaardeerd door ons groetjes van ons

mooie afsluiting voor mijn moeder

Monuta was erg begripvol voor mijn situatie en dacht overal aan mee zonder zich op te dringen op financieel gebied. Erg fijn om het op deze manier het af te sluiten voor mijn overleden moeder.

John Bres is enorm betrokken,kortom helemaal top !

Wij zijn blij dat John de uitvaart verzorgt heeft van onze vader die 3 febr.is overleden. Precies 2 jaar geleden heeft hij ook voor onze moeder alles geregeld.We zijn wederom super goed begeleidt, want er komt heel veel op je af, en dan heb je deze steun hard nodig . We kijken met een fijn gevoel hierop terug .John is een topper! Nogmaals hartelijk dank John .

Betrouwbaar

Ik vind monuta erg goed, de uitvaart verzorgster audry leeft en denk erg mee met de wensen van de familie. Ze is altijd te bereiken en regelt alles tot in de puntjes! Ze is een erg fijn mens!

Uitstekend verzorgde uitvaart.

Monuta heeft de uitvaart van onze moeder uitstekend verzorgd. Van het allereerste telefonische contact tot de dag van de uitvaart, het was in één woord "uitstekend". Speciale dank naar uitvaartverzorger Richard Willemsen die ons zo goed heeft begeleid met alles, deskundig en uitermate sympathiek. Een tien met een griffel!

Mijn ervaring is zeer positief

Mijn ervaring is zeer positief, alle medewerkers waren zeer behulpzaam

Zeer professioneel

Alles was perfect geregeld

Uitvaart op Sterrenheuvel

Afscheid van mijn partner was gewoon perfect geregeld. Locatie Sterrenheuvel in Haarlem is voor een afscheid echt een klasse apart

zeer tevreden

Perfecte ondersteuning van het personeel

Alles tot in de puntjes verzorgd!

Al vele uitvaarten meegemaakt maar deze was wel op en top goed verzorgd. Wij werden in alles bijgestaan door Mevr. Audrey Peper en dat is door ons als zeer prettig en respectvol ervaren. Zij doet dit werk met liefde, dat kan niet anders.

De dienstverlening was zeer zorgvuldig en respectvol

Vanaf het eerste contact met Monuta na het overlijden van mijn zus was de indruk zeer positief. Alles wat er moest gebeuren werd duidelijk uitgelegd. De praktische uitvoering van alle stappen naar de afscheidsbijeenkomst werden besproken en de heer John Bres nam overal waar mogelijk de uitvoering van taken op zich. De communicatie was heel open en prettig. Monuta was de hele tijd heel goed bereikbaar. Voor ons is Monuta een geweldige steun geweest in een moeilijke en hectische periode.

Mijn ervaringen met Monuta John Bres waren buitengewoon goed, in een woord top!

De begeleiding van John Bres was zeer professioneel en het contact was tegelijkertijd heel persoonlijk. Er wordt met je meegedacht en je wordt echt ontzorgd. We zijn heel blij met onze keuze voor Monuta John Bres.

Wij hadden geen betere keus kunnen maken.

Wij hadden geen betere keus kunnen maken.

geweldige zorg

Mijn bianca is 25 juni overleden de zorg die wij hebben gekregen van richard en maureen waren geweldig wat een team.

Zorgzaam, zorgvuldig, duidelijk

Zeer prettige begeleiding in een moeilijke tijd. Persoonlijk, duidelijk. De uitvaarverzorger neemt alle tijd, er is veel mogelijk. Alles resulteerde in een hele mooie uitvaart.

Zeer waardig afscheid

Alles was van het begin tot het einde uiterst zorgvuldig geregeld. De persoonlijke begeleiding door de uitvaartverzorger hebben wij als zeer warm ervaren. Overal wordt aan gedacht en er wordt heel veel zorg uit handen genomen. De begeleiding van het crematorium tot aan de kerk was zeer waardig en met heel veel respect. Wij willen Monuta dan ook bedanken voor een mooi afscheid.

Een man die zijn werk super doet

Al mijn wensen zijn volledig in vervulling gegaan

John gaf waardevolle tips, meedenker, betrokken.

Bedankt!

Wij kunnen alleen maar vol lof zijn over degene die ons in deze moeilijke tijd heeft bijgestaan en dat was Audrey(John Bres Haarlem). Vanaf het eerste contactmoment was er een klik en is zij er vanaf toen volledig voor ons geweest. Altijd beschikbaar, betrokken, kundig en snel handelen en empatisch. Zij luisterde naar onze wensen en we konden alles overleggen en bespreken. Dit is een bijzondere beroepstak waar ik veel bewondering voor heb, als je zelf zoveel verdriet hebt dan is het fijn dat je iemand treft die zo goed aanvoelt wat je nodig hebt. Audrey enorm bedankt!

Goed geregeld

Ik heb en top kontakt gehad met John bres heeft goed kontakt gehouden was altijd te bereiken

Heel fijn!

Empathische medewerkers, nemen je alles uit handen en zijn invoelend.

Vergierdeweg 458 2026 BJ Haarlem

Over Monuta Uitvaart