Heel fijn en zeer professioneel

Vanaf het eerste contact wordt er alles aan gedaan om de gehele situatie zo draaglijk mogelijk te maken. Erg bedankt

Goede begeleiding

Goede begeleiding en vriendelijke personeel perfect

Hulpzaam, Kundig en inlevingsvermogen! Top!

Zie hierboven

Zeker tevreden, mooi en keurig geregeld afscheid.

De samenwerking met Wilco tijdens deze emotionele week hebben de kinderen en ik als zeer prettig ervaren. Zeer duidelijk over zaken die gedaan moesten worden en wanneer. Het voorstel dat mensen in de erehaag allemaal een bloem aan Thea konden meegeven was werkelijk geweldig. Óók de organisatie hiervan inclusief de bloemendames was top.

prima ondersteuning en begeleiding

Wilco heeft voor ons een mooi en waardig afscheid verzorgd. ook de nazorg was erg fijn had altijd een luisterend oor en kon hem altijd bellen.

Er wordt goed geluisterd en daarop geanticipeerd.

Een uitvaart zoals wij het voor ogen hadden. Met weinig informatie die wij gegeven hebben, wel de uitvaart verzorgd gekregen zoals wij het graag wouden. In 1 woord: klasse.

Was een goede en waardige uitvaart.

Ongedwongen en toch respect vol, onze dank voor de begeleiding van ons allemaal. Vooral de omgang met mijn kleinkinderen heeft mij geholpen met mijn verlies. Nogmaals mijn hartelijk dank. Geert Kuiper.

Zeer klantgericht en empatisch.

Van het moment na het overlijden tot het moment na de plechtigheid was alles zeer goed, met veel respect geregeld. De uitvaartbegeleidster was zeer empatisch en klantgericht met veel respect voor nabestaanden.

Mr HF de Boerlaan 63 63 7417 DD Deventer

Over Monuta Uitvaart