Uitstekende begeleiding

Liane en collega’s hebben ons geweldig geholpen de afgelopen week. Ze waren er erg snel. Overal werd aan gedacht. Goed bereikbaar en snel antwoord op vragen. Veel aandacht voor iedereen en extra aandacht voor de begeleiding van de jongere kinderen zodat zij wisten wat er ging gebeuren. Alles was perfect geregeld. Liane, namens ons allemaal, heel erg bedankt voor het onvergetelijke afscheid!

Wij zijn tevreden over hoe de uitvaart is verlopen

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Ondanks covid. Wij hebben dat als zeer fijn ervaren.

Keurig verzorgt

Alles was keurig en respectvol. Elke afspraak/tijdstip en nazorg tot in puntjes verzorgt. De betrokkenheid was groot.

zeer goed verzorgd

zeer goede zorg en begeleiding, Top.

zeer prettig

Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken. Onze uitvaart begeleidster Liane smit was naast correct ook zeer vriendelijk en dacht heel goed mee. Zo wel met het budget als onze persoonlijke situatie en niet te vergeten de situatie in de wereld( corona) die ook zo zijn weerslag heeft op dit stuk van het leven. Dit heeft er uiteindelijk toe geleid dat wij dit allemaal als een mooi afscheid hebben ervaren. Wij zijn Monuta Wilco Leukenhaus maar vooral Liane erg dankbaar.

Netjes, persoonlijk en meelevend

Wilco Leukenhaus van Monuta in Deventer nam de tijd voor ons. Hij gaf goede uitleg en was eerlijk. Er kon ondanks het verdriet ook weleens gelachen worden. Ik kon met vragen altijd bellen of whatsappen. Elke dag was er contact of kwam er iemand langs. Wilco Leukenhaus nam de zorgen van mij weg. Hij regelde alles en zei ook dat hij er daarvoor was. Wilco Leukenhaus heeft voor een mooi afscheid gezorgd voor mijn man. Ook de nazorg is goed. Er word contact met je opgenomen en gevraagd hoe het met je gaat. Ook na de uitvaart kan je met vragen bij Monuta terecht. Ik heb alles als zeer prettig ervaren.

Iedereen heeft een heel positief gevoel overgehouden aan de uitvaart.

De uitvaart was zo geregeld dat het voor iedereen een soort thuisgevoel gaf. Het was indrukwekkend, prettig en soepel. Elk familielid en de aanwezig kennisen hebben op waardige wijze afscheid kunnen nemen van de overledene. Ook in de gesprekken later met de aanwezigen werd louter positief gereageerd over de uitvaart en de uitvaartverzorger. Maar behalve de uitvaart en de begeleiding daarvan is er ook een fijn gevoel bij de naaste familie over de totale gang van zaken.

Professioneel en betrokken maatwerk

De begeleiding van Liane Smit was prettig en helpend bij het doorlopen van alle stappen in de hectische eerste paar dagen na het overlijden van mijn moeder. Op een professionele en betrokken manier heeft ze ons geholpen het afscheid op een bij ons passende manier vorm te geven, waardoor we er met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

Wordt als zeer goed ervaren

Alles waar wij mee zijn geholpen is waardig en respectvol gedaan. Niets was teveel van hun kant, Tot het einde en ook nog daarna staan ze voor je klaar.

Liefdevol

Rob was ongeneeslijk ziek, hij wist dat hij dit voorjaar zou komen te overlijden. Voor zijn overlijden wilde Rob zelf al veel dingen regelen en Silvia is op bezoek gekomen. De hele middag is Silvia geweest om werkelijk alles te bespreken, ze luisterde naar ons verhaal en niets was onmogelijk, zelf ďroeg ze ook punten aan. In de weken voor het overlijden hebben we regelmatig contact gehad, het voelde vertrouwd. Op 11 april is Rob overleden op 59 jarige leeftijd. Silvia was er weer, als steun en begeleiding. Ze heeft de puntjes nog op de I gezet en heeft alles tot in de puntjes geregeld, van de kleur van de auto, de dienst, de kleur (Rob hield van roze) de boemen en de rust. Ze was er voor mij, de kinderen en kleinkinderen. Na de begrafenis is er zelfs ion Indisch buffet geregeld, eten verbindt, dat wilde Rob graag. Silvia en medewerkers, het is eeneen Rob-waardige dag geworden . Dank jullie wel voor voor de dag met een gouden randje Nanda Kramer-Verheijen

Mijn moeder overleed op 2 april na 9 dagen Hospice totaal toch onverwacht want de artsen hadden gezegd 3 maand . Anderhalve maand na haar diagnose moest ik ineens haar uitvaart regelen , Sylvia heeft me geweldig geholpen . Tijdens de uitvaart las ik uit naam van mn moeder een brief voor en bepaalde mensen kregen uit haar naam een roos .Sylvia had schijnbaar in de gaten dat ik als laatste benoemde geen roos had en had ergens een roos vandaan gehaald en die gaf ze aan mij Uiteraard regel ik liever dit soort zaken niet maar net als bij mijn vader 20 jr geleden heeft monuta nu ook een prima service geleverd

Volledige ontzorging waardoor je je kunt concentreren op de belangrijke zaken.

Wilco en zijn team hebben ons alle zorgen ontnomen waardoor wij ons hebben kunnen concentreren op de dingen die er echt toe doen zoals contact met familie, voorbereiden van de inhoud van de uitvaart en niet in de laatste plaats; rouwen. Het uitvaartcentrum biedt een mooie lokatie met alle vrijheid om in en uit te lopen. Er wordt uitstekend meegedacht en alles wordt tot in de puntjes geregeld. Bedankt!

Ik kijk met een warm gevoel terug aan de uitvaart van mijn ouders,omdat ik mij geen nummertje voelde

Het had niet anders gemoeten. Alles klopte gewoon. Vooral het persoonlijke aanpak waardeer ik zeer.

uitstekende dienstverlening

Wij hebben heel goede ervaringen gehad met Monuta Wilco Leukenhaus. Ondanks het verlies kijken we met tevredenheid terug naar de manier waarop alles geregeld werd. De service was uitstekend en de uitvaartverzorger was invoelend en uiterst behulpzaam om onze wensen te vervullen.

Zeer professioneel en betrokken

Ik ben zeer tevreden over Liane Smit. Ik vond haar heel erg betrokken en professioneel. Gert had haar zelf benaderd voordat hij stierf. Hoe bijzonder is dat. Ze heeft het prima opgepakt en was er echt voor ons allemaal. Vooral op de momenten waarop de emoties hoog op liepen. Vond het ook heel prettig dat ze mij regelmatig belde om te vragen hoe het ging. Al met al een zeer prettige ervaring.

Begripvol en efficient handelen in een omgeving van leed en verdriet.

Als uitvaartleider/ster moet je initiatief en correct handelen om de uitvaart te laten zijn zoals de opdrachtgever wenst.

Fijne man die werkt vanuit zijn hart..

Hij denkt mee en in mogelijk heden...niet in de beperkingen Die in deze tijd gelden..

We zijn ontzettend goed begeleid

Wij zijn zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden maar dat hadden wij al uitgesproken aan wilco en collega's wij zouden zeker iedereen aanbevelen om na monuta na wilco te gaan we hebben niks anders als hele goede ervaringen nogmaals dankjewel wilco

Een geweldige team die echt weet waar het om gaat.

Deze mensen met name Wilco, hebben ons zoveel uit handen genomen. We hebben nu echt tijd voor onszelf en het verwerken van dit verlies.

Een zeer betrokken, vriendelijke en doen wat ze zeggen!

Na telefonisch een afspraak te hebben gemaakt konden wij de volgende ochtend terecht. We werden geholpen door Wilco zelf. Wilco hebben wij leren kennen als een zeer vriendelijke en vaardige man welke alles doet om elke vraag/wens te laten uitkomen. Wij hebben op het laatste moment nog wijzigingen doorgevoerd en dat is ook gelukt namens het team van Wilco. Ook de communicatie verliep zeer prettig zowel per mail als telefoon. Tevens brengt hij dit ook over op zijn collega's. Hoe raar het ook klinkt in deze context we werden elke keer warm ontvangen. De locatie is door Wilco aanzienlijk aangepakt, dit resulteert in een nette strakke ruimte met daarin een aantal kamers waarvan je als familie een sleutel krijgt zodat je ten alle tijde (24h) naar binnen kunt. Kortom: wij hebben Monuta Wilco Leukenhaus leren kennen als een prettige, open en transparante organisatie die wij zeker zullen aanraden.

Zeer respectvolle en goed begeleide uitvoering van de uitvaart

In een week, die toch al erg droevig was, zijn ons veel werkzaamheden uit handen genomen. De uitvaartbedeleidster had een zeer goed inlevingsvermogen en wist de mogelijkheden met betrekking tot de uitvaart prima uit te leggen. Ze kon ons goed adviseren en waar mogelijk ondersteunen over de uitvaart en daardoor verliep alles op rolletjes. Ik ben werkelijk vol lof. Ook over de nazorg.

Mijn complimenten voor jullie

Een warmer en mooier afscheid van mijn vrouw had ik mij niet wensen

Voldoet aan alle mogelijke wensen.

Mijn ervaringen met Monuta Wilco Leukenhaus zijn meer dan positief. De situatie van een overledene en drie achterblijvende mantelzorgers met corona waarvan er een in het ziekenhuis belandde is niet prettig te noemen. Wilco Leukenhaus had overal een oplossing voor. Met mij in het ziekenhuis was er om de dag contact. De toestemming om de crematie op te schorten werd door hem geregeld. En hij zorgde uitstekend voor mijn opgebaarde man. Stuurde me zelfs foto's in het ziekenhuis. Na twee en een halve week waren we weer zover dat we de crematie konden regelen. Tot onze verbazing konden wij mijn man nog zien voordat de kist gesloten werd. Vakwerk! De crematie zelf is prima verlopen met inachtneming van de coronamaatregelen. Wij kijken hier met voldoening op terug met heel veel dank aan Wilco Leukenhaus.regelen

Wilco en Silvia, hebben uren voor mij uitgetrokken, om alles in goede banen te leiden.Ondanks corona.En alles binnen mijn budget, het was een heel gepuzzel. Ben zeer tevreden,over de afhandeling,had niet beter gekund. Ook voor de overige medewerkers, zeg ik dank.Op de dag van het afscheid, alles naar wens.Wilco, Silvia en team,mijn dank is groot.

Over Monuta Uitvaart