Ik ben zeer tevreden, een zeer empatische begeleiding en alles in de puntjes verzorgd

Goed verzorgd

Alles keurig netjes geregeld

Fijn contact. Sluit goed aan bij wensen

Goede ervaring.

Zeer positief omdat er met al onze wensen rekening is gehouden!

De uitvaart was mede onvergetelijk omdat Monuta aan al onze wensen op het gebied van muziek, diavoorstelling en de catering na afloop, heeft voldaan. Ook de verbindende teksten tussen de verschillende onderdelen waren goed gekozen. Veel bezoekers hebben naderhand hun waardering uitgesproken over de wijze waarop de uitvaart gestalte heeft gekregen!

Alles heel fijn en goed geregeld

Professionele menselijke begeleiding

Betrokken, respectvol maar toch gemoedelijk, en met veeeeeeel verstand van zaken!

Keurig geregeld

We werden van begin af goed (be-)geleid en afspraken werden nagekomen en hiaten ingevuld

Goede zorg voor overledene en familie

Het was een fijne ervaring goed geholpen geen gehaast of druk bij het maken van beslissingen. Een hele mooie uitvaart gehad.

Al onze wensen konden worden vervuld

Hoe fijn is het om alles te kunnen delen qua wensen, ideeën en mogelijke uitvoeringen. Om vervolgens plannen te maken en de bevestiging te ontvangen, dat 'alles' dat je wenst als nabestaanden, kan worden uitgevoerd. Wilco Leukenhaus is gedreven, kan goed luisteren en invulling geven, leiding nemen maar ook zaken loslaten zonder de regie te verliezen. De vrijheid om zelf te 'ondernemen' v.w.b. onze wensen tijdens de uitvaart worden goed begrepen en ook zo uitgevoerd, zonder voorbehouden. Grote dosis mensenkennis van de uitvaartleider, je welkom voelen én mee kunnen gaan in ons DNA van humor en optimisme. Het was een hele fijne samenwerking.

heel erg tevreden

Wij zijn ontzettend fijn geholpen met alles. Ik zou ze zeker aanbevelen bij vrienden of familie

Goede en fijne hulp bij het afscheid

Wij hebben een goede en fijne ervaring, rondom het afscheid . Goed en heel fijn geholpen !

Heel fijn allemaal

Beste Sylvia, Bij deze wil ik je nog hartelijk danken voor alles wat je voor ons hebt gedaan. De uitvaart was loeizwaar voor me, maar….we kunnen er met een traan maar zeker ook met een lach op terug kijken… Het kleine brandje dat ik veroorzaakte met mijn geknutselde hart…het was goed bedoeld… En gelukkig was het goed gegaan. Ook hoe je ons verhaaltje voorlas…was erg fijn en mooi…complimenten over gehad. Mijn moeder zou er ook om gelachen hebben…haha.

Bij zoveel verdriet, alle warmte en liefdevolle aandacht.

Hierbij willen wij onze grote dank uitspreken aan het hele Monuta team. Na het overlijden van onze zoon Niek, zijn wij de hele periode door Sylvia begeleid. Ondanks het intense verdriet zijn wij zo ontzettend liefdevol en met respect door haar opgevangen. Ze heeft werkelijk aan alles gedacht, alle inbreng was bespreekbaar en kon deze voor ons in vervulling laten gaan. Ze heeft ons volledig ontzorgd. Ondanks het grote gemis en verdriet, heeft zij er met haar team voor gezorgd, dat het een afscheid is geworden waar wij nu met een ontzettend fijn en warm gevoel op terug kunnen kijken. Nogmaals onze grote dank. Lieve groet, Jan en Thea

Perfect geregeld!

Gewoon perfect geregeld! Hele prettige persoonlijke begeleiding. Complimenten!

Alles is goed verlopen

Ik ben tevreden met hoe alles is verlopen.

Een betrokken, professionele uitvaartverzorger.

Het overlijden van een naaste is altijd verdrietig. Je wilt een passend, liefdevol afscheid. Dit is meerdere malen door Monuta-Wilco Leukenhaus gegeven op een professionele, respectvolle wijze. Goed aanvoelend wat er nodig was en dat ook kunnen leveren. Dank hierboor.

Duidelijke en vlotte dienstverlening

Duidelijke en vlotte dienstverlening waarbij het menselijke niet vergeten wordt. Er wordt niet geprobeerd extra te verkopen, men houdt zich aan de wensen. Hoogstens wordt een extra optie belicht.

Fantastische zorg

Wat heeft Wilco ons een rust gegeven door alles goed te regelen. Hij voelde precies aan wat onze wensen waren en dacht in alles mee. Daardoor totaal geen stress tijdens de uitvaart. Een prachtig afscheid is het daardoor geworden. Tot in de puntjes geregeld.

Fantastische

Je leeft op dat moment in een roes. Met Monuta hoefde ik mij geen zorgen te maken of het allemaal wel goed zou gaan en kon met elke vraag bij ze terecht. De uitvaart is zo goed geregeld, precies hoe wij het wilde hebben. Het uitvaartcentrum is zo mooi.

Heel erg fijn

De hele begeleiding rondom het overlijden van mijn broer, de crematie en de nazorg heb ik als heel fijn en vertrouwd ervaren.

Een geweldige ondersteuning in alle opzichten.

Het contact was zeer persoonlijk met Wilco en zijn team. Als er van onze kant vragen waren konden we ze altijd bereiken en stonden ze klaar voor ons.

Hele fijne, betrokken begeleiding

Wij zijn heel erg tevreden met de persoonlijke, betrokken, warme en doortastende begeleiding door Sylvia. Ze heeft ons goed geadviseerd en hield steeds onze wensen voor ogen.

Persoonlijk, betrokken en warm

Wilco heeft ons na het overlijden van onze dochter op een heel persoonlijke, betrokken en warme manier begeleid. Hij luisterde goed naar ons verhaal en wensen en voelde ons goed aan. In een heel moeilijke en verdrietige periode zorgde hij voor rust. Elke keer als ons iets te binnenschoot, heeft hij onze zorgen weggenomen. Met Wilco weet je dat alles goed wordt geregeld. Ook viel zijn creativiteit op. Zo kwam hij met het idee dat wij onze dochter (die ernstig gehandicapt was) zelf naar het crematorium zouden brengen in onze rolstoelbus. Het heeft ons goed gedaan om deze laatste rit met onze dochter zelf te maken. Een idee waar we zelf niet waren opgekomen. Verder was het contact met de collega’s van Wilco ook erg warm en prettig. Wij kijken terug op een heel mooi afscheid.

Monuta ontzorgd je door mee te denken

Bibi heeft bij mijn moeder en mijn zus die 3 weken later overleed super geholpen en mee geleefd Wij konden haar altijd bereiken Ze dacht aan dingen waar wij nooit aan gedacht zouden hebben Nogmaals bedankt

Over Monuta Uitvaart