Zeer goede, respectvolle en liefdevolle zorgverlening rondom de uitvaart

Dorien heeft een rustige uitstraling en weet jou ook te kalmeren. Ze regelt alles stap voor stap vanaf het overlijden tot na de uitvaart. Dorien denkt daarnaast ook mee in mogelijkheden, wanneer jij even niet meer weet hoe het zit. Naast de uitvaart, geeft zij ook goede informatie over hoe bepaalde zaken kunnen worden afgehandeld. Dorien heeft een paar jaar terug de uitvaart van ons mam geregeld en kort geleden die van ons pap en ik heb aan beide momenten die eigenlijk niet leuk zijn goede herinneringen over gehouden. Beide diensten waren zoals mijn ouders en wij het hadden gewild, zeer fijn.

Dankjewel lieve Dorien.

Dorien, wat heb jij de uitvaart voor Bart prachtig geregeld! Dankzij jou adviezen, o.a. Henkie, is het een mooi ontspannen afscheid geworden waar ik liefdevol op terug kijk! Je bent een “toppertje” en een “schatje”! Ik zou Dorien zeker aanbevelen.

Op alle gebied is de uitvaart en alles wat daaromheen komt kijken, heel erg goed geregeld. Veel empathie, geduld, meedenken, duidelijkheid en een enorm probleem oplossend vermogen, zijn ons ten deel gevallen. Dorien heeft het fantastisch gedaan en ons alles uit handen genomen. Ze kwam zelfs twee keer bij ons thuis met een mooi boeket, zo lief!

Persoonlijk, daadkrachtig en empathisch

Wij hebben hele fijne ervaringen met de diensten van Dorien. Ze is heel goed in het ontzorgen, meedenken en alles op een hele prettige manier in goede banen leiden. Alles gaat in overleg en ze neemt echt dingen uit handen en denkt steeds mee. Daarnaast is Dorien heel meelevend en persoonlijk, ze leeft zich zo goed in en biedt echt steun om de familie een zo goed mogelijk gevoel te geven tijdens zo'n lastige en trieste periode. In ons geval wisten we al dat er een uitvaart aan zat te komen. In de voorbereiding heeft Dorien ons heel professioneel meegenomen in alles wat er op ons af zou gaan komen. Dat was heel prettig, omdat we in de week na het overlijden en naar de uitvaart toe, al goed wisten wat we konden verwachten en alles al was voorbesproken en waar mogelijk voorbereid. Ik kan Dorien aan iedereen aanbevelen die zoekt naar een persoonlijke, professionele en proactieve uitvaartbegeleidster die ook veel respect en ruimte laat voor het verdriet. Kortom, een echte topper!

Heel erg blij met hulp en begeleiding van Dorien

Was heel erg blij met alle hulp en begeleiding van Dorien tijdens het moeilijkste moment uit mijn leven. Ontzettend behulpzaam en opmerkzaam in het regelen van de uitvaart. Enorm meedenkend in mijn wensen. Heel professioneel maar zeker ook heel liefdevol, precies goed afgestemd om deze moeilijke gebeurtenis zo fijn mogelijk te maken Mijn dank is groot

Perfecte begeleiding en verzorging

De gesprekken, de betrokkenheid, de dienstbaarheid en het meedenken van de uitvaart begeleidster is overweldigend goed.

Empatische lieve vakvrouw

Lieve Dorien, Wat ben jij geknipt voor deze baan, zo warm lief en meedenkend en altijd bereikbaar echt zo een enorme steun na het verlies van onze moeder, schoonmoeder en oma. Ondanks dat we de hele week tot de dag van de uitvaart alleen online contact hebben gehad voelden we geen afstand. Zelfs vrienden die online mee hebben gekeken gaven aan dat je zo een warme lieve uitstraling hebt. Ik hoop eerlijk gezegd binnenkort geen gebruik te hoeven maken van je diensten, maar ik raadt je zeker aan.

Zeer positief

Bij toeval kwamen we voor de crematie van onze moeder bij Dorien terecht. Wat een warme en hartelijke persoonlijkheid is zij. Ze leeft mee en denkt mee bij het regelen van alle zaken rondom de crematie, zonder op de voorgrond te treden. Je merkt aan alles dat ze liefde voor haar werk heeft en draagt dit ook uit. Een top vrouw met veel vakkennis en bovendien heel empathisch. We kunnen haar in ieder geval van harte aanbevelen! Dorien, hartelijk bedankt, ook nog voor het nasturen van de mooie foto's.

Fantastische vakvrouw

Dorien Veerman. Alle complimenten voor jou Tot in de puntjes geregeld ! luisterd oor , betrokken , professioneel , denkt mee . Kan wel heel veel dingen benoemen, maar zij is perfect in haar vak. Ik raad mensen haar dan ook van harte aan. Tip voor alle mensen ,,,, leg vast wat je wil via monuta online (of waar je ook verzekerd bent .) Het was een verademing dat mijn partner veel had geregeld zodat ik met de persoonlijke kant van afscheid kon bezig zijn ipv regelen

Perfecte begeleiding en enorme betrokkenheid

Mandy, onze moeder, mijn vrouw, en jouw vriendin, was al langere tijd ziek. Ondanks haar enorme tijdslust was zij erg realistisch en heeft zij op een gegeven moment jou gevraagd om Mij, Bran en Jazz te helpen met advies m.b.t. de uitvaart als het zover is, met de kanttekening als jij dat wil en trekt. Jij zei meteen, “natuurlijk doe ik dat voor jou/ jullie”. Op 2 december 2021 overleed Mandy en heb ik direct contact met jou gezocht. Ik heb gevraagd aan jou of jij de ceremonie wilde verzorgen en ons bij te staan met alle zaken rondom de uitvaart. Even een twijfel van een seconde, maar meteen zei jij ja, "ik ga het proberen ondanks dit wel heel dichtbij staat”. Dit toont naar mijn mening veel kracht en professionalisme. Uitvaartcentrum Sterrenheuvel had jij al vastgelegd voordat wij het hadden gezien, want jij zei, dit had Mandy prachtig gevonden. Dit was een bijzonder goede inschatting, want de locatie was een prachtige weerspiegeling van hoe Mandy het graag had gewild. Door is vanaf het moment van overlijden tot na de uitvaart intens betrokken geweest, zowel persoonlijk als professioneel. Dagelijks hebben wij contact gehad voor zakelijke aspecten, maar ook de betrokkenheid en medeleven kwamen tijdens deze contactmomenten tot uiting. De dag van de uitvaart heb jij zo mooi vanuit je hart gesproken, richting jouw vriendin en ons als gezin. Alles was tot in detail doorgesproken m.b.t. de ceremonie en het is verlopen zoals gepland. Zo uniek dat jij zowel professioneel als privé dit voor ons hebt willen doen. Ondanks dit grote verdriet was het een prachtig en waardig afscheid die jij verzorgd hebt. Alles klopte en de adviezen die jij gegeven hebt rondom de uitvaart kwamen mooi tot hun recht. Het was voor ons erg prettig om iemand aan onze zijde te hebben tijdens deze moeilijke tijd die alle hulp kan bieden, meeleeft en ons in grote lijnen ontlast van zakelijke aspecten die erbij komen kijken.

Dorien laat het verdriet aan de familie en is alert op de achtergrond aanwezig.

Dorien is eigenlijk als een ideale butler: ze is alert op de achtergrond aanwezig en grijpt in als het nodig is. Dorien heeft een uitstekende empathie en laat het verdriet aan de familie over. Dorien is heel fijn in de omgang en een lief mens. Wij kunnen haar van harte aanbevelen!

Betrokken, deskundig en service

Dorien heeft de uitvaart van onze moeder heel goed geregeld. Ze heeft veel kennis van zaken, oog voor detail en is zeer servicegericht. Bovendien is ze een zeer fijn persoon, betrokken en inlevend. Je merkt aan alles dat ze het werk met liefde doet. Alles klopte tot in de puntjes.

Zeer betrokken en deskundig

De wijze waarop Dorien de condoleance en uitvaart heeft voorbereid en begeleid getuigt van vakbekwaamheid. Tijdens de condoleance heeft zij alle belangstellende persoonlijke ontvangenen uitleg gegeven, waardoor de spanning bij vele mensen verdween. Tijdens de uitvaart perfecte begeleiding en een mooi slotwoord gehouden. Dorien namens de familie dank.

Respectvol.

Een keurige behandeling .

Professioneel, betrokken en zeer goed bereikbaar

Ik moest de uitvaart organiseren, terwijl ik voor een operatie stond. Behoorlijke stress, maar ik voelde mij zeer gesteund door de uitvaartverzorgster, die er voor zorgde dat ik al mijn wensen betreffende de uitvaart kon uitvoeren.

Betrokken, liefdevol en waardig

Dank Dorien voor de begeleiding, de gesprekken met onze kinderen en de manier waarop je betrokken was. Het afscheid was zo mooi, zo vol liefde en emoties, maar ook zo met respect. Dank voor je betrokkenheid en inzet. Het verdriet is groot, dat kost tijd, maar de herinnering aan het mooie afscheid zal ons altijd bijblijven.

Dank lieve vakvrouw Dorien

Dorien is vanaf het eerste telefoontje dat we met haar hadden tot en met het kaartje dat ze ons stuurde op de dag dat mijn vader 85 zou zijn geworden goud geweest. Een betere begeleiding in alles kunnen we ons niet voorstellen. Wat een lieve topuitvaartbegeleidster. Myrthe, Wil en Peter Heiloo

Liefdevol geholpen niks was te veel of te gek zelfs tot laat in de avond bereikbaar heel mee denkend en wat was het een prachtige lokatie de uitvaart ruimte

Ontzettend veel lof voor de werkwijze van Dorien

Ontzettend veel lof voor de werkwijze van Dorien. In een moeilijke en onrustige periode bracht zij vertrouwen, steun en duidelijkheid. Altijd met grote betrokkenheid, maar waar nodig op gepaste afstand helpt Dorien je bij het maken van lastige beslissingen in een emotionele tijd. Dat doet ze met veel professionaliteit en een pragmatische aanpak. In zo’n verdrietige periode moet er vaak veel geregeld worden en ze helpt je daar doorheen. Ze voelt goed aan op welke manier ze kan helpen en doet daarbij vaak een stapje extra. Een bijzonder detail vond ik de transparantie die Dorien bood. De keuzes die tijdens het bespreken van de uitvaart aan bod kwamen, werden na overeenstemming direct door haar aan tafel opgevolgd met een telefoontje naar de betrokken partijen. Dit deed ze op een zeer prettige wijze waarin ze ons veel inzicht en inspraak gaf in de afspraak. Die transparantie zie je ook terug wanneer het over het financiële plaatje gaat. Dorien is duidelijk over de kosten en ze is goed op de hoogte van wat voor jouw situatie verzekerd wordt. Het is natuurlijk in een periode van rouw niet prettig om hier over na te hoeven denken, maar met de duidelijke kostenindicaties die ze gaandeweg voor je op maakt weet je waar je later aan toe bent. Om in haar eigen woorden af te sluiten: ze staat helemaal tot je dienst.

Fijne begeleiding door Dorien

Wij zijn heel blij geweest met de begeleiding door Dorien. Warm en betrokken, meegedacht met onze wensen en gedachten.

Betrokken

Ik heb dorien als een heel prettig en lief persoon ervaren. Kan zich goed inleven in de nabestaanden en heeft alle tijd voor dezen, denkt goed mee en komt met oplossingen. In onze situatie was niets normaal maar zijn heeft alle tijd en de neutrale positie ingenomen, dit heeft ons erg gesteund. Ik zou haar zeker bij een ander aanbevelen.

Beter had niet gekund

Dorien heeft ons zo warm en professioneel geholpen. Zonder dat je het eigenlijk doorhad heeft ze ons, betrokken, warm, persoonlijk en kundig bijgestaan. Doordat alles zo werd verzorgd, hebben we een prachtig afscheid van mijn vader gehad en daar ben ik heel erg dankbaar voor.

Zeer prettig en professioneel

In een moeilijke periode van verlies is het bijzonder belangrijk dat iemand helpt om alles goed te regelen, de nabestaanden coacht bij het maken van keuzes en adviseert als dat nodig is. Dorien doet dit uitstekend. Ze is vriendelijk, reageert snel, is zeer professioneel. Wij hebben haar begeleiding als zeer prettig ervaren.

Dorien is fantastisch.

Bij Dorien haar had ik meteen het gevoel dat ze geen vreemde was. Je voelt je meteen op je gemak. Dat is zo belangrijk bij zo’n emotioneel moment. Dorien neemt de tijd voor alles. Ze leeft helemaal mee en kan daardoor de juiste adviezen geven die bij ons paste. We wilde iets speciaals en Dorien wist alle wegen: de zoektocht naar de juiste auto, de juiste kist en de juiste ruimte om het afscheid te nemen. Tot in de kleinste details waren alle handelingen de juiste. Het was allemaal zo prachtig mooi. Voor de hele familie een onvergetelijk mooi moment. Zelfs geen enkel belemmerend gevoel “ van dat kan nu niet” wegens de corona waar wij best bang voor waren. Dorien is fantastisch!

Dorien regelt alles tot in de puntjes en is zeer betrokken en meedenkend

Gemaakte afspraken worden nagekomen en Dorien reageert heel snel op vragen en/of wijzigingen. Ook zijn haar ideeen zeer welkom en dragen bij aan een waardig afscheid. Het is fijn om te merken dat iemand zich zo inzet om de afscheidsplechtigheid zo goed mogelijk naar onze wensen te laten verlopen.