Ontzorgen op n fijne persoonlijke manier!

Mijn ervaring met Dorien en Anna is buitengewoon goed! Transparant, ontzorgend, accuraat en alles op een persoonlijke, prettige en ‘warme’ manier!

Een warm en intiem afscheid

Als je vol van verdriet bent om het verlies van de dierbare waar je niet zonder kunt, als je hoofd tolt van emoties, als je het gevoel hebt dat de grond onder je voeten wegzakt, heb je iemand nodig die je met liefde en aandacht bij de hand neemt en meeneemt langs het pad waar je niet heen wilt. Wij mogen terugkijken op een bijzonder, intiem en warm afscheid. Dat is voor een heel groot deel te danken aan Dorien.

Lieve, warme en toegewijde uitvaartzorg

Monuta Veerman is adequaat, zakelijk en tegelijk kun je ook met haar lachen en huilen. Een warm mooi persoon die zaken goed regelt!

Zeer mensgericht, aangenaam en persoonlijk.

Zeer mensgericht, aangenaam en persoonlijk door duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Daarnaast staat ze open voor eigen wensen en worden deze tot in de perfectie uitgevoerd.

Dorien heeft met enorme lokale kennis en veel oog voor detail de uitvaart tot in de puntje verzorgd

Dorien heeft op voortreffelijke wijze de uitvaart van onze moeder verzorgd. Doordat ze Bergen door en door kent, heeft ze ons op velerlei gebied goede adviezen gegeven. Dorien heeft de uitvaart organisatorisch tot in de puntjes verzorgd met een enorm oog voor detail en veel empathie. We hebben de dag op een ontspannen manier kunnen beleven, doordat Dorien de dag van begin tot einde fantastisch geregisseerd heeft.

Geweldige begeleiding, en alle persoonlijke wensen werden ingewilligd.eilligd

De uutvaartverzorgster was een kanjer, we hebben heel veel aan haar gehad, zowel in de begeleiding als in het regelen.

Wederom prachtig

Dorien heeft de uitvaart van mijn beide ouders verzorgd. Dit is echt maatwerk geweest. Beide uitvaarten zijn zo passend, warm en zorgvuldig geweest. Het heeft het afscheid mooi en het rouwen zachter gemaakt.

Ik had me geen betere uitvaartverzorger kunnen wensen.

Persoonlijk maar met zoveel respect voor de ruimte die wij als familie nodig hadden. We hebben ons aan alle kanten ook verzorgt gevoeld.

Persoonlijk en competent.

Het contact met de uitvaartverzorger (Dorien van Monuta Veerman in Bergen) was zeer plezierig: zij luistert goed, begrijpt de geuite wensen en houdt daar rekening mee. In het voorgesprek heb ik met haar uitvoerig besproken wat mijn visie is op de rol van de uitvaartverzorger, met name tijdens de afscheidsdienst: zij was volledig bereid mij hierin tegemoet te komen. Haar optreden tijdens de plechtigheid was bescheiden, duidelijk en overtuigend: een uitstekende gastvrouw/ceremoniemeester. Zij weet heel goed een persoonlijke kleur aan het contact te geven, maar heeft gevoel voor distantie. Zij verdient een groot compliment, dat ik haar op deze plek dan ook graag geef!

Ontzettend fijne vakvrouw

Dorien was er als grote praktische steun voor en tijdens het overlijden van mijn vader. Rustig en empathisch, altijd bereikbaar.

Uitstekende begeleiding, neemt alle zorgen uit handen

Zeer tevreden over de begeleiding van Dorien Veerman bij het overlijden van mijn vader.

Een empathische en betrokken vakvrouw!

We hebben aan Dorien een fantastische uitvaartleidster gehad! Ze is representatief, empathisch, attent en uitstekend in haar vak! Dorien is goed in de communicatie, is punctueel en denkt goed met je mee. Ook de wijze waarop Dorien de afscheidsdienst leidde en aan elkaar sprak hebben wij als fijn en warm ervaren. Ze is ook heel persoonlijk en doortastend. Ik zou haar zeker aan anderen aanraden.

Zeer tevreden over de dienstverlening van Dorien Veerman.

Fijn persoonlijk contact, duidelijk in communicatie en wist de uitvaart zeer goed te begeleiden, zodat wij er als familie met een goed gevoel op kunnen terugkijken.

Zeer tevreden over de dienstverlening van Dorien Veerman.

In zo'n verdrietige wens ik iedereen een Dorien Veerman toe.

We hebben ons zo gehoord en gesteund gevoeld in de moeilijke tijd. Dorien heeft zo goed naar onze wensen geluisterd. We voelden ons gehoord en gerespecteerd. Ook het persoonlijke bezoek na de uitvaart heeft m ij goed gedaan. Dank daarvoor.

Heel fijn met Dorien erbij

Dorien is zeer professioneel maar tegelijk ook heel fijn als persoon. De snelheid waarop ze reageerde was heel fijn, na een online verzoek op zaterdag zaten we zondag al samen om te tafel. En daarna ging alles heel soepel. Ze luisterde goed naar onze wensen en dacht ook echt mee. Ik heb van meerdere van mijn familie leden te horen gekregen hoe goed ze haar vonden. Dat heeft ook iets te maken met wat je uitstraalt weer ik wel zeker. Een aanrader dus.

Fijn in de omgang, goede communicatie en respectvolle uitvaart

Dorien heeft ons op een hele fijne en vertrouwde manier door een naar proces heen geholpen. Dorien is voor mijn gevoel altijd bereikbaar geweest, denkt goed mee over een passende uitvaart en is betrokken met de nabestaanden. Ook de plechtigheid zelf was erg mooi en afgestemd op de overledene en nabestaanden. Na afloop complimenten van aanwezigen ontvangen. Ik kan Dorien van harte aanbevelen.

Wat een topper!

Wat een topvrouw is dit! In onverwachte situaties denkt ze mee ... Maakt wat voor een ander onmogelijk is, mogelijk! Zij heeft mijn vader een waardig en prachtig afscheid gegeven en dankzij haar hebben mijn moeder en ik een prachtige herinnering!

fijne mix van professionaliteit en betrokkenheid

Dorien Veerman doet haar naam eer aan. Zij heeft ons uitstekend geholpen bij het organiseren van de uitvaart van mijn vrouw/moeder. Vooral onze wens van een plechtig, waardig en informeel afscheid thuis heeft zij uitmuntend begeleid. Ontspannen, liefdevol en gepast zakelijk in een optimale mix van betrokkenheid en distantie.

Er is geen betere!

Ik zal de liefdevolle uitvaartverzorging door Dorien nóóit vergeten.

Betrokken, vakkundig, attent

Dorien was voor ons als familie een fantastische steun voor en na het overlijden van onze (schoon)moeder. Anticiperend, betrokken en empathisch en binnen de mogelijkheden de wensen volgend van de familie. Bescheiden en integer, maar duidelijk in haar optreden en de regie nemend als dat nodig was. Ze is een fijn persoon en geknipt voor haar vak.

Dorien heeft ons uitstekend geholpen!

Het overlijden van mijn moeder kwam als een grote klap, en op zo'n moment heb je zoveel verdriet, maar door alle hulp en steun en adviezen was de uitvaart en alles wat daarbij hoort een stuk dragelijker. Wat een ontzettende begripvolle en lieve, meedenkende vrouw is Dorien. Zij is ècht een enorme aanwinst voor Monuta naar onze mening. Nooit meer laten gaan is ons advies!

Geweldig om in een nare en droevige periode gesteund en begeleid te worden door Dorien Veerman . Ik had me geen betere kunnen wensen