Net zoals de laatste keer dat Bas de uitvaartleider was geweest was het nu ook weer zeer goed en snel geregeld. Was een prettige ervaring dat mensen zoals Bas in toch aparte omstandigheden alles tot in de puntjes goed, vakkundig en snel dingen regelen.

Goede samen werking, alles goed geregeld zoals wij de uitvaart op een bijzonder manier wilde voor onze vader.

Professioneel en betrokken

Bas is betrokken en reageert snel op vragen om zo alles tijdig voor elkaar te krijgen. Hij heeft uitgebreid de tijd en de moeite genomen om ons te begeleiden in het proces. Hij bleef kalm toen er op de dag van de crematie een paar dingen anders liepen dan gepland. Hij kijkt naar wat er kan en niet naar wat er niet kan. Op Bas kan je vertrouwen. Bedankt Bas!

Professionele en persoonlijke begeleiding

Vanaf moment 1 dat wij Bas Poelstra bij ons thuis ontmoetten, hebben we een goed contact gehad. Oprechte interesse in mijn overleden man en duidelijke informatie over de mogelijkheden van een mooi afscheid (ook in coronatijd). Hij nam bij onze ontmoetingen de tijd en heeft ons goed begeleid en geadviseerd. We kijken met een goed gevoel terug op een mooie afscheidsbijeenkomst. Fijn ook dat Bas Poelstra een week na de crematie nog belde om te informeren of er nog vragen of andere zaken waren die besproken moesten worden.

Warm en goed meedenkend.

Bas een bevlogen uitvaartverzorger !

Wij als familie zijn zeer tevreden over Bas Poelstra , niets was hem teveel om de uitvaart van onze broer perfect te verzorgen en tot in de puntjes te regelen . Zelfs op zijn vrije zondag was hij er om de laatste details door te spreken . Onze familie beveelt Bas Poelstra warm aan in vervelende tijden . Gr Fam Freund Nieuwegein

Betrokken, rustige man

Betrokken, rustig, neemt alle tijd. En denkt mee. Bas wist nog details van onze oma die 6 jaar geleden is overleden. We voelde ons geen nummer. Alles perfect geregeld ondanks corona maatregelen.

Geweldig, zorgontlaster pur sang

Geweldig in de organisatie, meedenkend, superlatieven schieten te kort

Alles prima

Alles prima geregeld. Bas Poelstra is een absolute topper

Bas was top, hij heeft n goed inlevingsvermogen en niks was te veel om voor ons te doen

Bas heeft zichin dienst gesteld voor onze familie. Met respect en medeleven heeft hij ons in deze zware tijd begeleidt. Bas is zeer professioneel en heeft zich waar t moest zich op de achtergrond gehouden en waar t moest ook zakelijk zoals met t Covid verhaal. Fijn was t om een telefoontje van Bas te krijgen, vorige week, waar hij vroeg hoe t met ons ging na al die dagen en de verschrikkelijke feestdagen waar we doorheen moesten.En ik mag spreken namens onze moeder en ons, de kinderen. Bas is top.

Wij hadden het gevoel dat om ons draaide, dus heel persoonlijk.

De heel persoonlijke communicatie, zorgde ervoor dat wij ons, ondanks de situatie, op ons gemak voelde. De snelheid van het nakomen van afspraken e.d. verstevigde dit gevoel.