Warm, professioneel, netjes en met eer afscheid van mijn ouders genomen.

Ik heb de uitvaart afgelopen januari 2022 van mijn beide ouders mogen ervaren. Ik kijk er met een goed gevoel op terug. Petra is zeer geschikt voor deze baan. Ze leeft met haar cliënten mee om er voor te zorgen dat alles in goede banen verloopt. Zodat ieder een mooie herinnering behoudt van het afscheid nemen van hem of haar geliefde. Ook wil ik Petra complimenten geven voor de nazorg.

Ik ben heel tevreden van hulp van Petra

Petra Timmers is aardig en behulpzaam mens. Zij heeft heel professioneel georganiseerd de uitvaart van mijn moeder. In die zwaar tijd ik was allen, maar van Petra kreeg ik een kracht en veel aandacht. Ik ben heel dankbaar live Petra

Super geregeld , persoonlijk en professioneel

Petra heeft bij ons alles geregeld , het eerste contact verliep meteen soepel en fijn. Alles snel en perfect geregeld , en veel steun aan Petra gehad. Vanaf het eerste moment alles duidelijk uitgelegd , en alles was bespreekbaar. Het is raar om te zeggen, met een gebeurtenis als dit , maar de volgende keer zullen we Petra zeker weer inschakelen.

Heel warm maar toch professioneel

Heel blij dat Petra ons zo heeft bij gestaan

Complete ontzorging

Fijn contact, snelle reactie, op zoek naar wat de familie wil en wenst

Lief en warmte

Onze ervaring met petra kan ik niks anders zeggen dan een warme deken.. Natuurlijk is een overlijden nooit leuk , en komt nooit op een goed moment. Zoals bij ons 1 dag voor de kerst. Maar het maakte petra niks uit.. ze stond echt dag en nacht voor ons klaar. En nam al onze zorgen en papieren rompslomp uit handen.. En zelfs nu 3 weken na de crematie hebben we nog contact. Het zijn de kleine dingen die het contact zo fijn en persoonlijk maken , je bent bij petra geen nummertje.

uitstekend

Van begin tot eind uistekend verzorgd

Geheel ontzorgt

Wij kwamen op de open dag van het crematorium Alkmaar Petra Timmers tegen. Het klikte gelijk al tussen ons en daarna hebben mijn partner en ik besloten dat zij onze uitvaart moest verzorgen. Mijn partner is overleden en Petra heeft op kalme wijze veel duidelijkheid gegeven over de mogelijkheden. Liepen we tegen een obstakel op, bijvoorbeeld een muziekbestand omzetten van mp4 naar mp3, dan werd dat door haar opgepakt. Haar advies en luisterend oor heeft de hele ervaring gemaakt, de uitvaart geheel zoals mijn partner had gewenst, niets was te gek.

Liefdevol en zeer meelevend.

Wij kunnen Petra niet anders omschrijven als een warme deken. Onwijs betrokken, liefdevol, meedenkend en meelevend. Ze luisterd naar je wensen en heeft respect voor wat je wil. Een vrouw gemaakt voor het werk wat ze doet. Wij kunnen met een goed gevoel terug kijken op het afscheid van mijn vrouw en onze moeder dankzij haar. Niks anders dan goede woorden dus.

Liefdevol, warm en zeer betrokken.

Ook wij hebben de steun en aanpak van Petra ervaren als zeer persoonlijk en daardoor bijzonder waardevol voor tijdens en ook na de uitvaart. Mede door Petra hebben we deze verdrietige periode om kunnen zetten naar een zeer warme herinnering waar zij alle zaken perfect heeft geregeld naar de persoonlijke wensen. Petra, nogmaals namens de familie onze zeer gewaardeerde dank voor jouw steun en medeleven.

Petra kwam binnen en het was direct vertrouwd. Empathisch, maar ook praktisch, heel fijn!

Petra heeft ons op een hele fijne, rustige manier door alle "rompslomp" geloosd die ons overkwam na het overlijden van onze tante-moeder. Je denkt direct "wat nu". Petra dacht op een empathisch manier mee over zaken die voor ons moeilijk lagen. Niet oordelen, maar meedenken, dat gaf ons vertrouwen. Alles rond het overlijden van tante en ook daarna is heel goed verlopen. Wij kijken daar met een goed gevoel op terug. Je kunt het maar 1x doen . . . Klinkt gek, maar als we weer voor een overlijden komen te staan, dan bellen we Petra! Bedankt!!

Zeer fijn en persoonlijk,meelevend en hartelijk bijgestaan door Petra Timmers.

Petra heeft ons zeer goed geholpen en bijgestaan in deze moeilijke periode tijdens en na het overlijden van onze vader. Zowel op het zakelijke vlak,als op het persoonlijke vlak hebben wij dit als zeer pettig ervaren. Fam.Breed. Alkmaar.

Warm, betrokken en ondersteunend

Petra heeft ons erg fijn begeleidt bij de uitvaart van onze moeder. Ze is zeer betrokken, geeft op een hele prettige manier gevraagd en ongevraagd advies. Zij denkt aan zaken waar jezelf niet aan denkt, neemt regelzaken van je over, wat gewoon super fijn is in een tijd waarin je toch al voor zoveel zaken staat. Reuze bedankt Petra dat we mede door jou terug kunnen kijken op een mooie uitvaart met alles er om heen.

Een heel erg betrokken persoon

Petra was zeer betrokken bij de uitvaart. Ze heeft met ons meegedacht. Wij hebben haar hulp en steun als zeer prettig ervaren en kijken terug op een mooie uitvaart.

Heel erg betrokken

Petra neemt de tijd voor je ,erg betrokken, wil het zo goed mogelijk doen voor je om een waardig afscheid te regelen. En ook nog daarna. Heb hier een goed gevoel bij. Hartelijk dank Petra,vr.gr.Cocky

Zeer warm en betrokken persoon

Onze ervaring met petra is heel fijn. in deze droevige tijd heeft ze alles geregeld. We zien haar als een betrokken en liefdevol mens. We hebben een heel mooi en liefdevol afscheid kunnen nemen van mijn lieve schat en papa. Ook achteraf is ze nog langs geweest om met mij en mijn 2 zonen te praten. Dat hebben we heel fijn gevonden.

Lieve vrouw

Ik heb Petra ervaren als een ervaren dame. Prettig om mee te communiceren. Duidelijk en geduldig. Ik ben blij dat ik, wij, met haar de uitvaart van mijn vader hebben kunnen organiseren zoals wij deze voor ogen hadden. Bedankt daarvoor Petra!

Hele fijne ervaring!

Petra staat direct voor je klaar en neemt je op een hele prettige manier mee in alles wat er moet en kan gebeuren. Ze straalt rust en warmte uit en dat hebben we als zeer positief ervaren. Samen hebben we ervoor gezorgd dat we met een goed gevoel kunnen terugkijken op het afscheid. Bedankt dat je ons hebt bijgestaan. We zullen je zeker aanbevelen!

In deze lastige periode, zijn wij erg blij met de steun en het medeleven van Petra. Wij vinden haar eerlijk, zorgzaam, meedenkend, meegaand, begripvol en neemt goed de tijd om het afscheid zo passend/mooi mogelijk te maken. We hadden het niet beter kunnen wensen.

Warm en liefdevol

Petra haalt in de moeilijke periode van rouw veel vragen en zorgen uit je handen op een zeer liefdevolle manier. Ze adviseert op een fijne manier en niet dwingend en zorgt er voor dat de hele uitvaart prima geregeld is. We hadden ons geen lievere dame kunnen wensen, zoveel met de voorbereiding als tijdens de uitvaart. Ook geeft ze nog nazorg...even vragen hoe het gaat. Zo fijn om haar als uitvaartverzorgster te hebben gehad.

Hele fijne ervaring gehad!

Ze leeft heel erg mer je mee. En wilt het zo goed mogelijk voor je regelen! Ookal is het een moeilijk tijd voor iedereen. Probeert zij er wel een licht puntje in te maken. En dat is heel fijn werken. En het geeft je een vertrouwd gevoel!

zeer goed en zorgzaam, begripvol, luisterendoor

Ze was vooral direct bezig je op je gemak te stellen. Was daarna duidelijk in de uitleg wat er en hoe het zou gaan. Heeft dingen direct aangepast als wij daarom vroegen. Ik kan alleen maar zeggen in deze droevige tijd niet anders dan lof voor haar en het geduld wat ze voor mij kon opbrengen.

Warm en integer

Petra was zeer betrokken bij de uitvaart van onze man/vader. Professioneel en warm tegelijk. Zij stond altijd voor ons klaar, was oprecht en kwam haar afspraken na. Op een respectvolle manier heeft zij met ons meegedacht, niets was teveel. Een vrouw met passie voor het vak. Wij hebben haar hulp en steun in deze verdrietige tijd als zeer prettig ervaren en kijken terug op een hele mooie uitvaart. Petra je bent een mooi mens.

Optimaal "genieten" van (de voorbereiding) een uitvaart.

Vanaf het allereerste contact was er meteen een klik. "Geen woorden maar daden": een lijfspreuk die ik hoog in het vaandel heb staan, werd door Petra tot in de perfectie tot uitvoer gebracht. Ik ben inmiddels 55 jaar, maar had nog geen enkele ervaring in het 'werken' aan een uitvaart. Nog nooit eerder had ik te maken gehad met een verdrietige situatie, als deze. Petra regelde alles op een hele natuurlijke en menselijke manier, zodat ik en mijn familie het verlies konden verwerken en aandacht aan elkaar konden geven. Het is inmiddels alweer 3 maanden terug dat ik in deze situatie zat en heb de tijd genomen om deze review zo objectief mogelijk te schrijven. Petra is een warm mens, dringt zich niet op en heeft begrip voor de situatie waar jij op dat moment in zit. Zij is integer, professioneel en zeer goed georganiseerd. Het klinkt misschien heel raar, maar ik heb genoten van haar werk!! Groet van Eric

Fijn om zo ondersteund te worden in een moeilijke tijd!

Petra Timmers is secuur, respectvol en invoelend. Het organiseren en uitvoeren van de uitvaart van onze dochter verliep foutloos. Ook daarna was het contact warm en had je zorg voor ons. Petra fijn dat je ons hebt bijgestaan!

Houtmanstraat 14 1817 EL Alkmaar

Over Monuta Uitvaart