Warm, betrokken en aandacht

Petra heeft door haar ideeën en suggesties ervoor gezorgd dat mijn broer en ik toch een persoonlijk woord hebben kunnen doen door middel van een vooraf opgenomen filmpje. Wij vonden het allebei te moeilijk om dit tijdens de uitvaart te doen, maar hebben nu een heel mooi document dat voor altijd voor ons aanwezig is. Ook vonden wij het heel fijn om na afloop van Petra een paar foto's te ontvangen die zij in de aula heeft gemaakt van de bloemen en de kist van onze vader, hier hadden we zelf niet over nagedacht, maar het maakt de cirkel voor ons helemaal rond. Het contact met Petra is steeds heel open en warm geweest. Zij heeft echt aandacht voor de cliënten en voelt de situatie heel goed aan. Dit kwam voor ons naar voren in haar openingswoord, waarin zij onze vader en ons gezin op een hele goede manier beschreef, heel knap! Ook haar bezoekje aan onze moeder kort voor de feestdagen was heel waardevol om samen nog even terug te kijken op een bijzonder emotionele periode.

Warm en vertrouwd!

De begeleiding door Petra voelde voor ons als warm, vertrouwd en professioneel. Wij kregen naast onze wensen goede adviezen. Petra nam de tijd voor ons, voor de regelzaken, maar ook voor het emotionele gedeelte. Het voorbereiden van de uitvaart verliep vanaf het eerste contact heel goed en ook de uitvaart zelf was warm en goed geregeld.

Warm gevoel.

Petra Dank voor je ondersteuning Zeer professioneel ! Oog voor alle details Je stond 24/7 klaar We kijken terug met een goed gevoel Nogmaals dank hier voor. Luitzen bos

Topper

Petra is vanaf het begin tot het eind heel betrokken en meedenkend geweest. Wij hebben ons nergens zorgen over hoeven te maken. In een proces van rouwen is dit heel fijn als je op deze mooie manier begeleid wordt. Daar zijn wij Petra heel erg dankbaar voor.

Een warme herinnering aan aandacht en betrokkenheid

Petra Timmers is er voor ons geweest in een situatie waarvan je altijd hoopt dat deze nog lang niet komt. Helaas kregen ook wij met verlies te maken van een liefdevolle man, vader, opa en bisnonno. De start van onze samenwerking had een klein hobbeltje, maar dit hebben wij gelijk uitgesproken en daarbij gezegd dat wij hoopten dat het eindresultaat top zou zijn. En dat is het geweest! Petra heeft ons in alles waar we vragen over hadden of onzeker over waren, goede adviezen en een luisterend oor geboden. Haar idee om ons (broer en zus) persoonlijke afscheid van pap, vooraf op te nemen was een fantastisch idee. Hierdoor konden we ongedwongen herinneringen ophalen en hebben we nu een prachtig filmpje om terug te zien. Ook het lintenritueel was een hele mooie, emotionele en intieme manier om afscheid te nemen en de kist te sluiten. De uitvaart hebben wij en de overige genodigden als een warm samenzijn ervaren. Vrienden gaven achteraf aan dat zij voor het betreden van de aula door Petra waren toegesproken op een manier die zij nog nooit hadden meegemaakt en die zij als heel prettig hadden ervaren. Dus Petra, namens ons allemaal heel, heel hartelijk dank voor je hulp, aanwezigheid en warmte in deze voor ons zeer moeilijke periode. Veel liefs, Ria, Rosita, Mario, Monique en Mitch D'Ambrosio

Prettige begeleiding en ondersteuning

Petra heeft ons ontzettend fijn kunnen begeleiden in het afscheid van mijn oma. In iedere stap die gezet moest worden heeft zij ons ongedwongen de juiste keuzes laten maken. Er is duidelijk geluisterd naar onze wensen. Petra legt haar ziel en zaligheid in haar werk en voert het nauwkeurig met passie uit. Ontzettend dankbaar zijn wij voor de fijne ondersteuning en troost die zij ons heeft geboden.

Zeer toegewijd

Nadat ik al enige tijd voor het overlijden van mijn moeder een heel fijn voorgesprek had gehad om onze wensen te bespreken, was ook de begeleiding toen het moment daar was, helemaal naar wens. Petra Timmers is zeer toegewijd, ze heeft goede ideeën, adviseert maar dringt niets op en niets is haar teveel. Het contact was heel fijn, ze is empathisch en ze staat voor haar werk. Ze heeft onze wensen zeer goed begrepen waardoor het afscheid ook helemaal is verlopen zoals we hadden gewild en gehoopt. Ze is daadkrachtig en schept vertrouwen doordat ze alles zo goed mogelijk wil doen, iets dat ik belangrijk vind. Ze was er echt voor ons in die dagen maar ook daarna nog... Als je haar nodig hebt, reageert ze heel snel. Kortom: wij waren enorm blij met Petra!!

Een afscheid zoals 'n ieder zich dat zou wensen.

Een bijzonder mooi afscheid mogen nemen van mijn lieve echtgenote. Waardig, huiselijk en een intiem afscheid. Ik wist dat het ook zo kon. En dan is uiteraard de uitvaartverzorgster de bindende factor. In één woord geweldig. Mede namens m'n meiden, bedankt Petra.

Monuta verzekering top, uitvaart begeleidster slecht

De uitvaart verzorgster die ik als nabestaande trof vond ik niet ok. Ik ben wel zeer tevreden over Monuta. Begripvolle en oplossende aardige mensen.

Professioneel en menselijk

Zeer professionele begeleiding, let op elk detail, niets is haar te veel!

Petra heeft ons met raad én daad bij gestaan en was een grote steun!

Wij wilden de uitvaart zoveel mogelijk in de lijn van ons moeders leven regelen en dat is gelukt. Petra was er steeds op de achtergrond bij, heel bescheiden, maar oprecht steunend. Natuurlijk hopen wij haar niet snel weer nodig te hebben, maar zij is zeker de persoon die ik iedereen kan aanraden in deze moeilijke tijd!

Uitmuntend

Petra is een warme persoon,die helemaal met je meeleeft. Alles is tot in de puntjes geregeld. Ben blij dat zij alles op zich heeft genomen. Alle dank.

De beste hulp in een moeilijke tijd!

Petra heeft ons geweldig bijgestaan. Het vertrouwen was er meteen. Zij is empatisch maar ook praktisch. Luistert goed naar de klant, geeft mogelijkheden aan zonder druk, ze liet de beslissing over aan mij en de kinderen. De uitvaart is geheel naar de wensen van mijn overleden man verlopen.

Perfectie in een moeilijke tijd

Wat kan ik zeggen als de uitvaart van mijn grote liefde perfect is verlopen? Het enige wat ik nog kan toevoegen is: Dankjewel Petra

Het woord ontzorgen is voor mij gekoppeld aan Petra Timmers.

Juist in een periode van rouw en verdriet is een begripvol persoon die zaken uitlegt en regelt zo ontzettend belangrijk. Petra is een fantastische vrouw die ons in deze periode geweldig bijgestaan heeft gedurende het hele proces. Mijn moeder, die overleden is, zou trots geweest zijn op de wijze waarop Petra het afscheid heeft geregeld en heeft begeleid. En mijn man en ik ook. Petra, nogmaals dank!

Had niet beter gekund

Petra hebben we leren kennen als een vakvrouw; deskundig en enthousiast met oprechte aandacht en interesse voor de mensen waar ze mee werkt. Uit de informatie die ze van ons kreeg bij het overlijden van onze moeder/schoonmoeder heeft ze een ontroerend, treffend beeld neergezet van de vrouw die wij verloren. Zaken worden door haar voortvarend aangepakt. Ze bracht eenvoud in een voor ons moeilijke tijd. We konden met een gerust hart alles aan haar overlaten. Halve zinnen van ons vertaalde ze naar 100% in balans met onze wensen. Als persoon is ze warm, vriendelijk, authentiek en bevlogen. Petra we willen je bedanken voor de prachtige manier waarop je ons hebt bijgestaan tijdens het hele proces van afscheid nemen van onze moeder/schoonmoeder.

Dank voor je steun Petra

Vanaf het begin heb ik vertrouwen gehad in Petra, gedurende het hele proces tot en met het afscheid in het crematorium. Petra is daadkrachtig, houdt de regie in overleg, en weet afstand en nabijheid goed te doseren. Een vriend zei naderhand over Petra: er stond iemand! Dankjewel Petra. Marijke, Uitgeest

Petra is warm, professioneel en heeft een prachtig afscheid verzorgd.

Petra stelt zich professioneel op, maar is ook persoonlijk en warm. Ze denkt mee, neemt het over waar nodig en geeft ruimte waar dat fijn is. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. We kijken terug op een mooi, intiem en persoonlijk afscheid.

Prettige ervaring bij een treurige gebeurtenis.

Vanaf het eerste contact viel er een last van mijn schouders, er werd meteen van alles voor mj geregeld door Petra Timmers en aangegeven wat er door mij zelf beslist moest worden. De 24 uurs rouwkamer was zeer welkom en heeft mij geholpen.

Het eerste contact met Petra voelde meteen goed

Zij komt heel rustig over naar de mensen toe. Haar aanpak is heel professioneel zij is zeer geschikt voor dit beroep en vooral goeie ideeën Voor de verzorging van de uitvaart . Ik zal haar zeker aanbevelen naar andere mensen .

Hele fijne ervaring super lieve mensen

Warm,ontzorgend en professioneel

Vanaf het eerste contact hadden we al een goed gevoel bij Petra. Ze gaf ons goede adviezen over alle onderwerpen en ontzorgde ons zodat wij ons rustig op het afscheid konden voorbereiden. Zelfs na afloop onderhoudt Petra contact wat heel fijn is. We konden Petra wanneer maar, waarover maar altijd bereiken om vragen te stellen, ze ging daar ook altijd meteen mee aan de slag.

Ontzorging

Betrokken, toegewijd, aandacht, nazorg

Een luisterend oor en warm persoonlijk

Petra stond voor ons dag en nacht klaar , ook tijdens ons geval de kerstdagen . Ze geeft het juiste advies , ook het voor na en tijdens contact was erg fijn . Ik zou petra iedereen aanraden .

Rustig netjes mooi.

Wij hadden al ervaring met andere uitvaartverzorger maar Petra was van het begin netjes en rustig maar wel duidelijk en kwam met zo goede informatie en tips dat maakte het verlies verdraagzaam. Dank je wel Petra.

Over Monuta Uitvaart