Meelevend en ook zakelijk

Prettige oraganisatie die de uitvaart van mijn moeder netjes heeft verzorgd. De muziek heeft de uitvaart begeleider opgezocht. Muziek en fotoreportage en sprekers waren goed op elkaar afgestemd. De faktuur kwam na 10 weken.

Hebben al meerdere uitvaarten meegemaakt, maar deze steekt er duidelijk bovenuit.

Positief en een waardig afscheid

Gerrit Klein voelde snel aan wat voor een soort afscheid wij wensten. Er werd meegedacht en er werd geregeld. Een goed luisterend oor; Het gaf ons rust!

GOED ADVIES EN BEGELEIDING

betrouwbaar,behulpzaam

Prima geregeld

Mijn dank

Vriendelijk en behulpzaam

uitstekende service, met aandacht voor de nabestaande

Ik kom zelf uit de uitvaartzorg, maar mijn uitvaart mag geregeld worden door Monuta en dan voornamelijk door Adrienne, Toffe gast, met een goed inschatting vermogen, en een luisterend oor voor de wensen

Goed en subtiel aanvoelen hoe belangrijk de laatste wensen zijn...

Als eerste aanspreekpunt namens familie en vrienden kijken we terug op een gedenkwaardige uitvaart. Alle lof voor Gerrit Klein en z'n team. Met een subtiele luisterhouding worden wensen opgepakt. Met gevoel voor stijl, maar vooral in de lijn van de laatste wensen van onze oom. Respect!

Organisation der Beerdigung von Deutschland aus

Der Mitarbeiter von Monuta hat mit mir sämtliche Beerdigungs Formalitäten in Englisch geklärt. Ich war sehr froh, da ich holländisch spreche. Als einzige Familienangehörige musste ich die Beerdigung meiner Tante in einem Land organisieren, dass 1000 km von mir entfernt ist. Ich wurde sehr gut unterstützt und jederzeit über alles detailliert informiert. Vielen Dank.

Klantgericht, effectief en vriendelijk

Ik voelde me goed opgevangen als klant en als mens. Gemakkelijk om op elk moment van de dag of nacht in contact te komen met eventuele vragen.

Betrokken en meelevend

Vorig jaar op 10 augustus vond het afscheid plaats van mijn lieve Aafke die volledig onverwacht was overleden tijdens een vakantie met het hele gezin in de Ardeche. Vanaf het eerste contact direct naar haar overlijden op 29 juli tot en met de crematie was de begeleiding door Gerrit en Adrienne uitzonderlijk goed. Fantastisch als je in handen bent van zulke lieve mensen op de moeilijkste momenten van je leven. Nogmaals , heel hartelijk dank!

Alles heel fijn en netjes geregeld

5 jaar geleden mijn moeder nu mijn man en steeds prima geregeld en goed verzorgd.

Goed , degelijk en correct

Alles in de puntjes verzorgd

Alles was perfect

Jullie hebben alles heel goed en vriendelijk afgerond een dikke 10

Wij zijn op een hele fijne/plezierige manier geholpen door Monuta. De uitvaartverzorger die ons begeleide voelde heel goed aan wat wij wel of niet wilde. Wij kijken met een zeer goed gevoel terug op de voor ons bijzondere uitvaart. (petje af voor monuta) Zonder Monuta was het niet zo mooi geworden. Alles klopte.

uitstekende dienstverlening

In een woord: uitstekend.

Uitvaart Netjes en verzorgd en zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben afscheid genomen van onze moeder en de uitvaart is verzorgd door Monuta. Alles was echt heel erg mooi en netjes verzorgd. Van het begin tot eind. Ook de behulpzaamheid, rust en de ongelooflijke vriendelijkheid van Gerrit Klein, die de uitvaart en alles eromheen heeft besproken met ons als familie, en zorgvuldig de uitvaart fijn heeft geregeld. Zeer prettig geholpen met alles! En daarvoor heel veel dank!! En natuurlijk ook dank aan de andere medewerkers die hun zorg hebben bijgedragen.

Prima uitvaartverzorging!

Wij hebben op een fijne manier afscheid kunnen nemen van onze oom. Ook anderen die het afscheid meebeleefd hebben waren zeer te spreken over de manier waarop dit gebeurd is. Het is gedaan in een stijl die echt bij hem paste, ook in de kerk.

Keurig verzorgde uitvaart van het begin tot het eind.

De uitvaart verzorger heeft ons veel werk uit handen genomen en was vriendelijk. Het mortuarium sfeervol en opbaring goed verzorgd. Begrafenis vanaf vertrek mortuarium tot het einde op de begraafplaats zeer stijlvol en goed georganiseerd. Alle medewerkers van Monuta representatief en keurig gestyled. De meeste mensen gaven een hoge waardering voor deze uitvaart. Zelfs de video vd uitvaart was mooi.

Het was precies zoals wij dit wilden

Het voorgesprek was goed en de uitvaart was heel goed geregeld.

Jammer dat de rekening zo snel binnen kwam

Soepel en respectvol

Alles ging soepel van begin tot eind, en alle medewerkers waren zeer respectvol

goede begeleiding en adviezen:

Dit resulgeerde in een mooie respectvolle uitvaart

Goede persoonlijke behandeling.

Goede en menselijke afhandeling van de zaken, je word zeer goed door de mensen ondersteund en het zijn gewoon om in een woord te zeggen, toppers!

Over Monuta Uitvaart