Fijn, warm, waardig afscheid.

Een mooi afscheid waar we met een warm gevoel.op terugkijken. Een kostbare herinnering

Uitvaart die alle wensen van overledene uitvoert. Tips geeft.

Warm respectvol en waardig

Monuta hebben wij uit eerdere ervaringen als zeer persoonlijk, warm en respectvol ervareb als familie. Goeie uitleg, alles rustig doorspreken geen haast en niks opdringen. Zoals wij alles hebben doorgenomen ook uitgevoerd. Kijken er heel mooi en waardevol op terug.

Zeer ervaren begeleiding.

Heeft alles voor ons geregeld en geadviseerd.

warm, medelevend, menselijk

Mede door Adrienne is de uitvaart van mijn schoonvader een fijne herinnering geworden.

Goed en op de juiste manier geregeld.

Er was een juiste mix van zakelijk en persoonlijk contact. Serieus, maar ook ruimte voor een persoonlijke, lichtere toets.

Uitstekende begeleiding en verzorging van de uitvaart

Wij hadden een uitstekende ervaring met Monuta Adrienne Klein. Vanaf de eerste melding tot en met het opsturen van alle post: alles was heel goed geregeld. Adrienne is rustig en ervaren, neemt veel zorgen uit handen en is altijd bereikbaar wanneer dat nodig is. Ze reageert snel op vragen en is zeer empathisch. Wij kijken als familie met een goed gevoel terug op de uitvaart en zijn Adrienne heel dankbaar. Deze uitvaartondernemer bevelen wij zeker aan!

Zeer lieve mensen

Geduld en een luisterend oor. En mee denken in alles opties. En tijd die ze nemen voor de mensen.

Goede begeleiding en uitleg.

Monuta is aan te bevelen bij een overlijden.

Was goed geregeld

Alles was goed geregeld er waren dag van uitvaart wel wat dingen waar de uitvaartverzorger niets aan kon doen, omdat ze natuurlijk niet alles alleen kon. Zo was de muziek die zo nauwkeurig was uitgekozen tenminste de eerste twee nummer slecht te horen, wat heel jammer is omdat deze zo zorgvuldig uitgekozen waren. En jammer dat de foto niet te zien was zoals afgesproken. Is jammer je kan dit niet overdoen.

Persoonlijke begeleiding bij de uitvaart

Prettige en goede ondersteuning in alle facetten bij het regelen van de uitvaart

Werd prima opweg geholpen en qlle wensen werden volbracht. Ik ben uiterst tevrede.

Rustig benaderd

Ondanks de bijzondere situatie is het naar alle tevredenheid gegaan. Dank hiervoor.

Ontzettend fijne meelevende en meedenkende begeleiding

Esther heeft ons in de periode na het overlijden van onze vader enorm ontzorgt, door het duidelijke en overzichtelijke contact en het helpen bij het maken van beslissingen en het samenstellen van de afscheidsdienst heeft ze steeds ontzettend goed onze situatie aangevoeld en hier op ingespeeld, waardoor er ook veel ruimte was om het afscheid naar wens te laten verlopen.

Een waardig en mooi afscheid goed verzorgt

Monuta in de persoon van Esther heeft ons goed geholpen en begeleid bij de uitvaart van mijn moeder. Het was mede dankzij haar een mooie dienst. Ook de kosten zijn netjes en duidelijk besproken.

Heel lieve mensen

Je word er zo goed geholpen heel goed top

zeer persoonlijk warm en de crematie is geheel volgens onze wensen gelopen

zeer persoonlijk warm en de crematie is geheel volgens onze wensen gegaan.

goeie service

een goeie service alles netjes geregeld en duidelijke antwoorden op vragen die je hebt over de uitvaart

Heel goed geholpen.

Heel netjes verzorgd. Geen moeite was te veel. Zeer vriendelijk.

Uitstekende begeleiding

De begeleiding was uitstekend. Er werd ons alle ruimte gegeven de afscheidsdienst te houden zoals wij dat wensten.

Gewoon goed!

Alles duidelijk en overzichtelijk! Attente medewerkers. Wij zijn wederom zeer tevreden.

Deskundig, warm .

Goed.

Heel prettig in deze verdrietige tijd Wordt meegedacht alles is bespreekbaar Wordt rekening gehouden met de wensen en gekeken naar wie de overledene is maar ook naar eventuele wensen van nabestaanden

Respectvol en volledig

Aan alles wordt gedacht. Tussentijdse wijzigingen worden flexibel verwerkt. Er wordt respectvol en met compassie gewerkt vanuit een professionele werkhouding.

Oprechte belangstelling en bejegening

Heb gekozen voor Monuta omdat een ruim 2 maandenvoor overlijden van mijn man de uitvaart van mijn moeder is verzorgd door Monuta. Professioneel, oprecht met waardigheid.

Industrieweg 4382 NA 20 Vlissingen

Over Monuta Uitvaart