Betrokken veel warme uitstraling

Veel warme uitstraling vertrouwen kennis van zaken

Oprecht en warm.

Al bij het eerste contact moment, voelde wij een ontzettende warmte. Veel respect op de manier waarop wij onze wensen kenbaar konden maken en uitvoeren. De paniek van het regelen, heeft Jolanda bij ons weggenomen door haar juiste open manier van praten en begeleiding. Het heeft ons kracht gegeven om onze moeder een waardig afscheid te geven.

Hulp en liefde vol

Heel fijn contact en alles perfect geregeld!

Monuta Weber maakt het Dragelijk en verlicht de zorgen

Wat is monuta Weber een super geweldig bedrijf. Monuta Weber (Jolanda) heeft het geweldig dragelijk voor ons gemaakt. Ze heeft zoveel werk uit onze handen gehaald en ons fantastisch voorzien van goede adviesen. Dat de crematie van mijn / onze vader van A tot Z perfect is gelopen. Daarom zijn wij Monuta Weber (Jolanda) zeer dankbaar. Het had niet beter kunnen lopen.

Goed geholpen , alles naar wens gegaan . Ondanks mijn moeder niet hoog verzekerd was , heeft ze mijn goed geholpen , ik ben haar ook heel dankbaar.

Burgemeester Kootlaan 22 1421 KN Uithoorn

Over Monuta Uitvaart