Alles strak geregeld van A tot Z!

Fijn bedrijf om mee samen te werken, veel korte lijnen onderling met elkaar. Het bedrijf ontzorgt je totaal met jouw dakrenovatie!

Goede service en vakmanschap.

Goede service en vakmanschap.

Alles volgens afspraak, geen verrassingen

Projekt netjes en op tijd afgehandeld

Goed werk, belabberde planning

Nette schuur renovatie, maar wat een beroerde planning, vooraf alles betaald, maar na 1 week werk, 1 week niemand gezien, daarna paar dagen weer wel en nu al 2 weken niemand gezien. 7 weken geleden begonnen. Nog geen goten en afwerking nog niet klaar, dus zelf maar begonnen met dichtmaken schuur. En de schuld aan ons geven dat het uitloopt. Hele schuur is opgenomen om te vernieuwen, alles is zichtbaar , dus ook rotte balken, dat kun je dan niet bij mij neerleggen. Gewoon beter plannen en niet na 1 week naar andere klant gaan.

Super hard werkende mensen.

Een hard werkend team. Die ik echt heb gewaardeerd. Alleen 1 groot nadeel ze ruimen niks maar ook helemaal niks op. Maar dat heb ik er voor over gehad. Groetjes Remi Smeets

Matig

Het begon zo mooi. Kwamen snel en op tijd tot de dakgoten en daar is het fout gegaan. 1 afvoerpijp niet geplaatst zodat bij elke regenbui de goot overloopt. Gevolg is dat het water onder de deur naar binnen loopt en mijn straatwerk los komt te liggen en verzakt door de waterval. Zeer teleurgesteld omdat ik al diverse keren gebeld en gehaald heb maar nog steeds geen oplossing.

Nadat ik een goed gevoel had bij de offerte was de uitvoering en afhandeling uiterst teleurstellend

De communicatie binnen dit bedrijf en richting de klant zijn slecht waardoor er mijns inziens veel fout gaat wat niet nodig is. Daarnaast worden de afspraken in de offerte niet tijdig uitgevoerd.

Snel werk en net werk.

Prima bedrijf werkt netjes en laat een net dak achter.

Middendorp Montage heeft prima werkgeleverd

Montage ploeg werkte netjes en efficiënt goede voorman we zijn zeer tevreden met het nieuwe dak en inmiddels zijn ook de windveren gemonteerd. de schade aan het gazon achter het huis is ook inmiddels hersteld en vergoed al met al we kijken terug op een prima verlopen project. Vr Gr Pieter Petermeijer

Vette pluim

Alles ging volgens afspraak Prima werk geleverd, zeer tevreden.

met wat hindernissen i.v.m het weer\ storm is ons laatste dak geplaatst vriendelijke jongens harde werkers

Zeer goed werk afgeleverd . 10

Zeer harde werkers ondanks sneeuw en hagelbuien gingen ze onverstoorbaar door De mannen die de windveren plaatsten hebben ook nog mooie foto,s gemaakt

Asbestsanering en nieuw dak vlot en netjes gerealiseerd

Voor een relatief oude schuur is er net werk geleverd. Uitvoerder en montageploeg zijn ter zake kundig en vriendelijk

Naar tevredenheid gewerkt

We zijn erg tevreden met het werk dat is geleverd. Afspraken zijn nagekomen en de kwaliteit was goed. Alleen jammer dat bij de laatste klus mijn silo kapot gereden werd. Dit is overigens goed opgelost.

Goede kwaliteit en service

Zowel de voorbereiding van het project als de uitvoering is naar wens verlopen. Ook de planning van het project is in goed overleg vast gezet. Al met al

Geweldig !!

Zowel asbest verwijderen als nieuw dak monteren liep als een speer,fijne mensen zeer flexibel!

Dik tevreden

Goed geregeld in korte tijd. Beste jongens. Goed materiaal.

Zeer zeer teleurgesteld!

Je betaald behoorlijk wat geld maar na betaling zie of hoor je ze niet meer! Meermaals contact opgenomen maar desbetreffende verkoper doet net alsof zijn neus bloedt!! En als klap op de vuurpijl, sturen ze nóg een rekening!! Terwijl het één en ander nog moet gebeuren!! We moeten zelfs nog een creditnota krijgen maar ook daar wordt niet op gereageerd!! En nu wordt het zelf uit handen gegeven aan een dame van de afdeling facturatie die helemaal niet weet waar ze over praat!! Als ik dit had geweten dan had ik liever nog 2 x zoveel betaald aan iemand anders die het wel netjes had afgewikkeld en afgeleverd!! Zeer teleurgesteld!

Beste mevrouw Schenk, Erg vervelend dat uw project niet naar tevredenheid is verlopen. Naar ons weten is er goed werk geleverd, volgens de gemaakte afspraken. Betreft bovenstaande hebben wij contact met u opgenomen. Vriendelijke groet, Middendorp Montage

perfect werk geleverd

Net werk geleverd. Meedenken van medewerkers bij kleine wijziging. Factuur meerwerk viel alles mee. Volgende schuur weer MM vragen.

concurerend en betrouwbaar vlotte afhandeling

Betrouwbaar bedrijf gaan niet liggen te mekkeren over eventueel wat meerwerk en leveren goed werk. Afspraken worden goed nagekomen en het werk wordt vlot afgewerkt met gemotiveerd personeel. Mijn complimenten.

Super strak georganiseerd!

Ze hebben bij ons het dak gesaneerd en nieuwe golfplaten geplaatst. De organisatie is super strak georganiseerd. Niemand die duimen staat te draaien en niet weet wat te doen. In 4 dagen tijd van oud naar nieuw dak. Echt top!

In Oostrum een nieuwe loods beplaat. Wat hebben de mannen oog voor detail! Fantaschisch, bedankt

Keurig werk

Keurig werk geleverd. Paar kleine puntjes tijdens de uitvoering maar al met al zijn we dik tevreden!

Top bedrijf

Personeel werkt vlug en laat alles keurig achter. Alles volgens de planning.

Prima gedaan mannen!

Dit was de 4e keer dat Middendorp montage een deel van ons bedrijfsdak heeft gerenoveerd. Dit geeft wel aan hoeveel vertrouwen we in Middendorp montage hebben. Weer top gedaan mannen!