wij zijn super tevreden.

Het vernieuwen van het dak en saneren van de asbest uitbesteedt aan middendorp is heel goed verlopen bij ons zat er een hele tijd tussen voor het laatste stukje afgewerkt kon worden maar is helemaal uitgevoerd zoals afgesproken wij zijn dan helemaal tevreden

3 nieuwe staldaken,

Goede service en vriendelijk

correct en professioneel

afgezien van het bovenstaande vind ik het niet meer van deze tijd om touwen van valbeveiliging kapot te snijden i.p.v. losmaken en hergebruiken. Ook het achterlaten van alle afval vind ik niet netjes

Lekker no nonsens, doen wat afgesproken is.

Komen afspraken na, werken snel en effectief. Staan open voor overleg en aanpassingen in het werkplan.

Correcte adequate afhandeling van ons project

De directe communicatie zou beter mogen alhoewel ik mij realiseer dat dit veel tijd kost. Duidelijkheid tot op het laatste moment van handelen vind ik wel cruciaal. In die zin is communicatie voor klanten belangrijk! M vr gr Bert Rijk

Beste Bert Rijk, Bedankt voor uw reactie. Goede communicatie vinden wij ook erg belangrijk. We streven ernaar om dit steeds weer te verbeteren. Vriendelijke groet, Middendorp Montage

goed geregeld

Alle zorg en regelwerk wordt door Middendorp uit handen genomen.

niet afgewerkt

Ik heb al 3 keer met dennis gebeld voor de goot die er nog steeds niet aan hangt maar geen gotenman alleen beloven dat ze hem zullen bellen. Dat heb ik al genoeg gehoord maar wil nu voor de winter wel eens dat de goot er aan komt. Dan zijn er nog 2 golfplaten die lekken weer zeggen we komen binnenkort jullie kant op maar nog niemand gezien. U begrijp toch wel dat ik dit niet leuk vindt het is al vanaf juni dit jaar geleden dat het dak erop ging.

Beste gebrs van Sikkelerus, Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat uw opdracht niet naar tevredenheid is verlopen. Helaas moeten we concluderen dat er in samenwerking met de partner voor de goten miscommunicaties zijn geweest. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze oprechte excuses. Middendorp Montage.

Keurig werk geleverd binnen afgesproken tijdspad

Aangezien we een kalverbedrijf hebben waar we werken op basis van all-in all-out zaten we relatief krap qua planning. Middendorp Montage heeft met haar personeel hier goed op ingespeeld en keurig werk afgeleverd. Ook werkt het bedrijf met prima mensen die met je meedenken om een goed eindresultaat af te leveren. Zeker aanbevelingswaardig!

Goeie afspraken gemaakt

Prima werk geleverd

Goed verlopen!

Ons asbest daknetjes gerenoveerd.

Goede afspraken die het bedrijf erg goed na komt.

Alle contacten zijn heel goed verlopen , waardoor het vertrouwen in de Fa Middendorp erg goed was en nog steeds is.

Afspraken keurig nagekomen net werk

Zeer positief 1 opmerking wel restanten asbest in de schuur achtergelaten

Plezierig we hebben goede afspraken kunnen maken en het werk is naar tevredenheid uitgevoerd. Stipt en correct met plezierige vakmensen mensen

Er is snel en deskundig gewerkt en het resultaat is perfekt.

De gebouwen waren niet gemakkelijk te bereiken. Aanpak en werkwijze werden aangepast aan de omstandigheden. Met de wensen wat de daken betreft is goed rekening gehouden en vlot en netjes werden de daken vervangen. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Prettig zaken doen

Korte, heldere en gerichte communicatie. Je weet meteen waar je aan toe bent en dat werkt lekker ..

Geweldig, wat een sterk dynamisch bedrijf

Fijne werklui, en een geweldig resultaat. Wij zijn erg blij met ons nieuwe dak.