Matig

Snelle goede offerte. Slordige uitvoering van het werk, laatste loodjes duurde veel te lang. Uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. Jammer dat het zolang moest duren, geeft dan irritatie over en weer.

Goede werkers!

Jammer dat het wat lang duurde voordat ze de stormschade kwamen herstellen.

goede planning

Net bedrijf jongens weten van door werken en pakken aan. Alleen wachten we nu nog op de laatste afwerkingen ( lekkage lichtstraat )

vlot in het grote werk maar zeer slecht in afwerking

afspraak en werk verwijderen en nieuw te plaatsen dak vlot en voldoende communicatie slecht planning en werking triest af, geen communicatie wanneer hoe en wat, netten werden niet verwijdert schuur kon niet gebruikt worden alleen door zelf werkzaamheden uit te voeren

Alleen gezeur met vertegenwoordiger, niet klantvriendelijk, niet geschikt.

Monteurs zijn prima gasten, de rest is klote.

Niet tevreden over manier van werken en communicatie

Mijn dakpannen dak is vervangen door staalplaat op 11 oktober. Dat gebeurde in 2 dagen. Daarna moesten de voor en achter gevel en de windveren nog gedaan worden. Voordat dat klaar was zijn ze hier 4 a 5 keer geweest en zijn we een half jaar verder. Tijdens een van die keren parkeert een medewerker zijn kar met hoogwerker in het gazon zodat ik daar schade heb. De facturen zijn er altijd wel snel dat gaat wel goed. Tijdens de werkzaamheden laten de medewerkers vaak verpakkingen van etenswaren rond slingeren. Als ik de verkoper vraag om eens een keer te komen kijken om het over de werkzaamheden te hebben komt hij niet. Graag jullie reactie hier nog op.

Leveren slechte kwaliteit

Ben van te voren verkeerd ingelicht door de verkoper dat het dak niet uitgelijnd hoefde te worden helaas ligt het dak er nu golfend op!

alles keurig en vlgs afspraak gedaan. een opmerking aangaande de goten in kleur heel erg jammer dat de afvoerbuizen wit zijn en dus niet in de kleur. dit vinden wij een min punt.

werken netjes en snel

Dak in een dag open en dicht zoals afgesproken. communicatie kan wel beter het duurde lang met de afwerking en stonden op de stoep zonder iets te laten weten. jongens zijn erg kundig maar het opruimen kan zeker beter er lag rond de bouw nog van alles zoals rest materiaal en dak bouten. zou de volgende keer zeker weer met jullie willen werken.

asbestverwijdering en montage nieuwe dak super, afwerking slecht

Absoluut de goedkoopste in de markt. De planning en uitvoering was heel goed. Goede mensen, goed materieel en goed overleg. De afwerking (windveren) liet erg lang op zich wachten, wel 2 maanden. Bij de montage van het dak was afgesproken dat degene die het inmeten had gedaan ook de windveren zou monteren. Eerst zouden dan de gaten aan de zijkant dichtgestopt worden. Veel te laat kwamen er 2 andere monteurs die niets wisten van het dichtstoppen. Deze zijn weer vertrokken na gezeur met de planner. Nog een aantal weken later is het pas afgewerkt.

perfecte planning goed werk geleverd

Op de afgesproken datum werd er gestart met de werkzaamheden. Werk gebeurde ordelijk en volgens voorschriften. Oplevering project was goed wij zijn erg tevreden over het resultaat. Ik zal en kan zeker dit bedrijf aanbevelen aan anderen.

Werkzaamheden dik tevreden. Administratie laat te wensen over.

Na de storm zeer snel ter plaatsen geweest en het grootste gedeelte van de schade hersteld. Daar niet alle onderdelen voorradig waren is het hersteld later volledig afgerond. Hier zijn wij heel tevreden over. Op de offerte was vermeld : na de eerste werkzaamheden 90 % betalen. Dat hebben wij gedaan. En de laatste 10% betalen als het werk is afgerond. Dat hebben wij ook gedaan. Maar voordat de laatste werkzaamheden werden gedaan hebben wij 4 keer een betalingsherinnering gehad betreffende de laatste 10%. En daar steeds over gebeld dat dat niet volgens afspraak was. Vreemd!!

Niet slecht maar valt te verbeteren.

Als morgen echt de goot gemaakt word ben ik niet boos. Maar het duurt eeecht lang voor een bepating afgewerkt word.

prima dik tevreden

Middendorp heeft gedaan wat was afgesproken, binnen de geplande tijd en met een goed resultaat. Wat beter zou kunnen is vooraf een duidelijke uitleg over het wie en wat met name info over de verschillende partners die deel opdrachten uitvoeren. En ook dat het niet allen gaat om het daken. Ik ben bijzonder blij verrast over de levering/plaatsing van zonnepanelen ! En zoals gezegd dik tevreden.

Alles goed geregeld

Plezierige samenwerking

correk en volgens afspraak

snel en goed

Goed. En leuke en fijne mensen om mee te werken.

goed werk geleverd

netjes en plezierige werknemers die hun werk goed doen.

Is goed bevallen, kwamen de afspraak goed na,en netjes werk geleverd

Heb ik nog niet

Het is uitgesteld naar juli. Dus of ik het kan aanbevelen weet ik nog niet maar ik hoop van wel. Daarom klik ik op ja bij aanbevelen.

Alles is op schema verlopen.

De daken liggen er weer netjes op.

Keurig alles volgens afspraak gemaakt. Fijn bedrijf waar je makkelijk en goed contact mee hebt.

Prima werk geleverd.

Vlug vriendelijk en deskundige personeel.

Binnen 24 uur asbest eraf en nieuw dak er op.

Ploegen werken goed samen. Zijn goed op elkaar ingespeeld. Alleen wel heel snel met het sturen van de eind afrekening, tetwijl het werk nog niet af is. Enigste minpuntje.

fantastisch geregeld!

ondanks het slechte weer heeft t team van middeldorp tussen de storm (eunice) door ervoor gezorgd dat t asbest dak is verwijderd, en de volgende dag 95 % van t dak weer gesloten is met de nieuwe sandwichpanelen. Hulde, t regent en stormt en t grootste deel van de schuur is droog!! onwijs bedankt voor jullie doorzettingsvermogen en inzet!