Zeer goed geholpen om mijn nieuwe baan te realiseren.

Ik heb op een prettige manier contact gehad met Steven. Ik had ook het idee dat hij goed betrokken was bij het sollicitatieproces.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Er wordt open gecommuniceerd en je wordt goed voorbereid op een sollicitatie.

Hoi Paul, Zeker een prettige samenwerking. Fijn dat je mijn inzet waardeert! Groet Steven!

Mijn samenwerking met Kimberly was en is uitstekend. zij is capabel, behulpzaam en beschikt een hoge mate van inlevingsvermogen. mijn contact met andere collega binnen het organisatie had beter gekund met name de woordengebruik en wat het insinueerde. inclusion en probleemoplossende vermogen zijn niet aspecten die in me opkomen. ik had niet het gevoel dat er met mij werd gesproken maar eerder tegen mij gesproken. Vonder zou mijn belangen moeten behartigen. ik voel me jammer genoeg niet voldoende vertegenwoordigd door Vonders. Kimberly zelf zou ik zeer zeker een andere aanbevelen maar Vonders als geheel laat net iets te veel aan de wensen over.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Empathie

Hoi Abdi, Bedankt voor je review en fijn dat de samenwerking met Kimberly goed is. Over de andere punten nemen we contact met je op! Groet, Jeroen

Een bedrijf met jonge mensen die hun best doen.

het contact met Vonders heb ik prettig ervaren ze doen hun best voor je. ze denken ook aan je door af en toe een kaartje of een klein presentje te sturen. ze zijn reëel en down to earth, ze verwachten niet het onmogelijke van je maar het mogelijke. en ze denken graag met je mee.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? eerste contact

Hoi Guus, Bedankt voor de review en fijn dat je de samenwerking zo ervaart! Groet, Jay!

Leuk contact en relevante en passende opdracht.

Leuke opdracht gekregen en keurige afhandeling. Facturatie en betaling verloopt soepel en netjes op tijd. Afhandeling start opdracht richting opdrachtgever ook netjes geregeld ondanks de corona complicaties.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Indien nodig contact en altijd snelle reacties.

Hallo Henk, Bedankt voor je review en mooi dat je opdracht zo goed bevalt! Groet, Jeroen

Persoonlijk contact

Tot heden goede ervaring. Echter heb ik helaas bij een vorige opdrachtgever van Vonders een minder goede ervaring gehad. Contract werd voortijdig beeindigd. In principe kan Vonders daar als uitzend/detacherings organisatie niet direct iets aan doen maar misschien er kan mogelijk wel wat heldere voorlichting gegeven worden over uitzendcontracten zonder opzegtermijn. Opdrachtgevers mogen naar mijn mening ook aangesproken worden op hun handelen die direct ten nadele zijn van de inlener. worden ook al is het handelen juridisch gezien niet in strijd met de contractuele afspraken.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? persoonlijk contact

Hoi Frans, Bedankt voor je review. Gelukkig hebben we de contractvormen kunnen aanpassen zodat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen! Groet, Wouter!

Vonders levert toegevoegde waarde in het zoek proces naar een nieuwe opdracht

Vonders kent de eindklanten en weet wat ze nodig hebben zodat ze kandidaten goed kunnen voorbereiden.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Contact is goed en er wordt snel gereageerd.

Hoi Martien, Bedankt voor je review en je terugkoppeling! Groet, Jeroen

Prima, goeie gasten die doen wat ze zeggen !

Niet lullen maar poetsen Altijd hun afspraken nakomen Eerlijk en meedenken met kandidaat Humor en laagdrempelig Altijd op tijd betalen

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? zie boven

Hoi Jeroen, Leuk, bedankt voor je feedback! Groet, Jeroen

Vonders is proactief en komt zijn woord na.

Goede ervaring. Frisse jonge club mensen die hun afspraken na komen. Leuk om af en toe een berichtje of attentie te ontvangen. Mijn volgende opdracht zou ik zo weer via Vonders willen laten verlopen.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Directe communicatie

Hoi Mark, Bedankt voor je review! Groet, Jeroen

Adequaat en ondersteunend

Snel tot resultaat gekomen.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? ja

Hoi Coos, Bedankt voor je review en heel veel succes met je nieuwe baan! Groeten, Bas Team Vonders

Heel proactief en prettig van toon

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Rustig en doortastend

goede service en kwaliteit in contract

Ze komen hun afspraken tot in de puntjes na!

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? heldere afspraken

Hallo Eef, Een 10! Mooi dat je ons werk zo waardeert en bedankt voor je review! Fijne dag! Ricardo

Alles gaat zoals het hoort

Zowel het werk als met Vonders gaat alles zijn gangetje.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Openheid

Hallo Frank, Bedankt voor je feedback! Groet, Jeroen

Zij hielpen toen ik het ECHT nodig had TOP !!

Als 55+ kwam er plotseling een eind aan mijn carrière. Kennelijk was het aanpassen van LinkedIn voldoende om hen te triggeren, want in no-time kon ik via hen aan de slag in mijn eigen branche (openbare verlichting) Ze informeren regelmatig hoe het gaat en betalen keurig op tijd. Fijn om voor ze te werken.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Resultaat en betrokkenheid

Hoi Chris, Super om te lezen dat je onze toegevoegde waarde zo goed hebt ervaren. Bedankt voor de mooie review! Groet, Jeroen

goede en snelle communicatie

Ze zijn er als ik ze nodig heb.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? goede communicatie

Hoi Willy, Fijn dat je het zo ervaart! Dit is volledig wederzijds. Groet, Wouter!

Persoonlijk band met een drive om te presteren

Tijd voor je nemen, begrijpen wat je zou kunnen en dat mappen op wat er beschikbaar is en je laten zien dat je er geschikt voor bent.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Persoonlijke band

Hoi Aad, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent en dat je onze dienstverlening ervaart zoals wij hem proberen over te brengen! Groet, Team Vonders!

Ik ben erg tevredev en begin Vonders steeds beter te kennen

Ik ben gastvrij verwelkomd en goed is alles uitgelegd en de begeleiding was goed verzorgd en niet alleen door Jeroen ook Iman

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Het vriendelijke contact

Hoi Edwin, Bedankt voor je review en fijn dat je de begeleiding en gastvrijheid zo ervaart! Groet, Team Vonders!

Goede begeleiding bij selectie, daarna weinig contact met Vonders

Nadat ik gestart ben, heb ik inhoudelijk nagenoeg geen contact gehad. Het loopt verder goed dus ook niet zo nodig. Alleen is soms wel prettig eens contact te hebben.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Bij selectie duidelijk en helder overleg

Hoi Jeroen, Bedankt voor je review! Ricardo neemt contact met je op om te bespreken hoe we jou nog beter van dienst kunnen zijn. Groet, Team Vonders.

Snel en ditect contact omtrent potentiele opdrachten. En enkel opdrachten die een serieuze kans van slagen hebben.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? N.v.t.

Hoi Mark, Bedankt voor je review en mooi dat je het ook zo ervaart! Groet, Team Vonders

Prettig en persoonlijk

Werken met Vonders is rechttoe, rechtaan. Ik heb mijn vaste contactpersoon, maar spreek ook wel anderen in het team. Administratief gaat het allemaal soepel, de contacten zijn prettig.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Persoonlijk contact, per telefoon of samen lunchen

Hallo Huub, Bedankt voor je review. Ik neem contact met je op om te vragen wat we moeten doen om een 10 te scoren! Groet, Jeroen

Zeer prettig en kundig bureau.

Vonders is een zeer prettig en kundig bureau waarbij persoonlijk contact voorop staat. Ze hebben mij aan een hele leuke opdracht geholpen. Daarbij was de begeleiding zeer professioneel.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? De begeleiding en het contact.

Beste Boudewijn, Bedankt voor je review. Leuk dat je het zo ervaart en bedankt voor de prettige samenwerking! Groet, Team Vonders