Onverwachts goed. Ben heel blij!

Mijn auto is echt weer zo fris. Deze moest ik al geruime tijd schoonmaken. Ik was wat sceptisch (geen idee waarom eigenlijk). Maar ik wou dat ik dit eerder had geweten, gezien ik het altijd druk heb met werk en mijn kindjes. Ben alleen de poetser zijn naam vergeten, hele aardige jongeman ook.

Netjes schoon!

Netjes schoon gemaakt en goede service

Ghazi is de beste , hopelijk weet Car Cleaners wie ze in in huis hebben ! Topper

Niks te klagen

Brandschoon weer als nieuw

Zeer vriendelijke dame heeft het tot de puntjes de bekleding gereinigd,ben uiterts te vredej

Zeer tevreden!

Mijn auto is heel goed schoongemaakt en ruikt lekker fris

Top Service zeer tevreden

Ik had veel eerder van deze service gebruik moeten maken. Ben zeer tevreden. Heel klant vriendelijk gericht.

Had ik eerder moeten doen!

Makkelijk een afspraak maken online en duidelijke communicatie. Wij hadden blijkbaar het verkeerde pakket aangevinkt. Daar kwamen we achter toen de medewerker voor de auto stond. Ter plekke het pakket aankunnen passen. Scheelde ons ook nog een hoop geld. Super service. En de auto ziet er weer als nieuw uit. Wij gaan van deze service zeker vaker gebruik maken.

Mijn dank is groot

Mijn auto ziet er weer keurig uit. Met denk aan dit bedrijf. Super blij

Slecht

Er kwam een jongen mijn binnenkant cabine schoonmaken. Na 1,5 uur zei die t is klaar. Ik heb t nagekeken en kwam tot de conclusie dat t niet oke was. En heb toen aangegeven wat niet. Nou, op gegeven ogenblik was hij klaar en ik dacht dan zal t goed zijn. Moet ik iemand controleren dan als hij de binnenkant incl het hele pakket doet. Nou, het was dus niet in orde. Vervolgens contact opgenomen. Toen werd mij verteld dat ik 10% korting kreeg een volgende keer, of een correctie van het schoonmaken. Nou, wat denk jezelf. Ik koos voor t laatste natuurlijk. Ik had duidelijk gezegd dat ik niet dezelfde persoon wou. We hadden op een Vrijdagmiddag afgesproken rond 15.00. Om 15,20 ging ik maar s bellen en zou worden teruggebeld. Ik werd dus gebeld en het kon wel 17.00 worden. Nu vraag ik je, dit zijn toch geen afspraken. En wat schetste mijn verbazing, het was dezelfde persoon als de vorige keer, niet te geloven. Ik had het nog duidleijk gezegd. Dus dit werd m sowieso niet. Vervolgens heb ik weer een nieuwe afspraak gemaakt, maar ze zijn niet geweest, Dus ik ben genaaid

Beste Ron, Bedankt voor de recensie. De correctie beurt ging uitsluitend over de randen van de roosters die nog wat stof hadden. Hoewel dit niet onder een correctiebeurt valt, hebben wij desondanks daarvoor opnieuw een afspraak ingepland. Wij hebben u verschillende oplossingen geboden en u kosteloos bezocht om de randjes opnieuw schoon te maken. U heeft zelf de poetser onverrichter zake weer weggestuurd. Daarnaast heeft u er in verzuimd om te reageren op onze geboden oplossingen. Tevens is het niet correct dat we niet zijn geweest. De afspraak staat immers pas gepland voor 30 augustus; over een maand. Vriendelijke groet, Team Car-Cleaners.nl

Van mijn kant ook nog veel werk erin moeten steken

Meneer heeft zijn best gedaan en zeker wel moeite erin gestoken, maar de stoelen bleven zo lang nat dat ik uiteindelijk 8 uur later toch maar ben gaan föhnen. Zelfs rondjes gereden met alle ramen open. Matten en de achterbak waren echt nat en nog erg zeepig. Ik vind de gebruikte zeep ook niet lekker ruiken. Het zou een behandeling zijn om de rookgeur uit de auto te krijgen, maar het ruikt nu naar 'nat' en nog een vleug rook. Geen lekkere combinatie. Niets persoonlijk naar de meneer die mijn auto heeft gedaan toe. Ik had misschien een andere verwachting. Misschien als het warm was geweest vandaag dat de auto ook niet zo rook. Daarnaast zit er nog een grote koffievlek op mn stoel die er helaas niet uitgekomen is. Meneer was erg aardig.

Meneer ghazi heeft zijn uiterste best gedaan om onze auto er spik en span te laten zien.

Super netjes

Ghazi was ruim op tijd en heeft mijn Dodge Ram van binnen weer laten blinken. Mijn zoon zei “ hij is net zo schoon als toen je hem kocht (nieuw( “. Dus ik ben dik tevreden

heel professioneel en behulpzaam

Dik tevreden

Geweldige service

Dikke 10 alle vlekken zijn eruit!!!

Snel en goed!

Online een afspraak gemaakt en de eerstvolgende dag al aan de beurt. Ik had een aantal vocht/weerplekken in de bekleding en zwarte vegen op het hemeltje. Keurig schoon gekregen tegen het afgesproken tarief. Geen extra kosten.

Prima service!

Duidelijk iets wat ik eigenlijk elk jaar vanaf moet gaan doen!

Vriendelijk en levert goed resultaat

Auto is vanbinnen weer fris en schoon

Me auto ziet er weer als nieuw uit, had dit zelf niet voor elkaar kunnen krijgen. En zeer betaalbaar

Auto helemaal schoon

Marshiano werkt hard, is vriendelijk en heeft een top inzet. Bij hem is je auto in goede handen.

Fantastische service

Mijn auto is weer als nieuw!!

Matig werk. Te duur

Mijn auto zou van de binnenkant volledig gereinigd worden inclusief hemel. Laten we beginnen dat hij de hemel volledig is vergeten. Simpele vlekken in de stoel zijn niet schoon gemaakt, dit heb ik zelf na de hand wel schoon kunnen krijgen. De buitenkant zouden de koplampen gepolijst worden, de schoonmaker was de polijstborstel vergeten. Dus ook niet uitgevoerd. Zeer matig prutswerk en dan €90 voor vragen. Noooit meer

Beste Siamak, Het polijsten van de koplampen is niet uitgevoerd en dus ook niet in rekening gebracht. Onlangs is er opnieuw een poetser geweest die een correctiebeurt voor u heeft uitgevoerd om de vlekken te verwijderen. Het shamponeren is gelukkig verholpen. Jammer dat wij u niet van dienst hebben kunnen zijn met de koplampen. Groet, Team Car-Cleaners.nl

grandioos

ruim 2 uur is Ghazi bezig geweest en helemaal als nieuw..! complimenten aan deze man…!

Car-cleaners bied altijd de juiste en de beste service waar naar gevraagd wordt! Ze doen hard hun best om je de beste kwaliteiten aan te bieden! Laatste keer dat ik mijn auto liet schoonmaken was hij echt tot in de puntjes schoon! Gauw weer een afspraak maken! Ik wens jullie heel veel succes verder. Ga zo door!

Top service !!

Tweede keer dat ik CarCleaners gebruikt heb. De eerste keer was al een succes ( vandaar de tweede keer ook) maar de tweede keer overtrof alsnog mn verwachtingen. Niet alleen ziet de auto er weer perfect uit ( wat voor een auto uit 1993 niet vanzelfsprekend is ) maar de CarCleaners medewerjer die de auto heeft gedaan was ook nog eens super. Vriendelijk, behulpzaam en zorgvuldig. Niets op aan te merken dus, echte aanrader!!

Bloemendalerweg 39 A

1382 KB Weesp

Over Car Cleaners BV

Car-Cleaners.nl is toonaangevend in autoschoonmaak op locatie sinds 2010. Wij werken voor de particulieren, bedrijven en overheid.