Mijn auto is weer als nieuw!!!

Uitstekend gedaan en zeer tevreden!

Een medium shampoo pakket gehad. Mijn auto is weer super schoon van binnen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Super vriendelijk en professioneel! Mijn dank is groot!

Ik heb mijn Audi A3 laten reinigen met een Elite pakket. Mijn auto is van binnen en buiten weer brandschoon. Heel klant vriendelijk. Had ik veel eerder moeten doen. Zeker een aanrader.

Super schone auto!!

Afspraak gemaakt voor woensdag (flexibel) en de poetsers waren lekker optijd ik was zelf 5 minuten te laat. Auto lekker gereinigd ik had een medium shamponeerpakket. Tot in de puntjes schoongemaakt zelfs mijn kofferbak is gestofzuigd top dus!!! Ik ben super tevreden mijn auto rook ook lekker fris!! Mijn velgen waren zo vies en dacht dat komt niet meer goed, maar zijn weer helemaal schoon. Zeker aan te bevelen netjes op tijd, schone auto en dat allemaal na 2 dagen eerder een afspraak online gemaakt te hebben.

Waardeloos

Woensdag 11-05-2022 zijn ze geweest om mijn auto van binnen, en van buiten te poetsen, en de bekleding te reinigen. Bekleding was schoon, en de auto gepoetst. Eindresultaat was niet naar mijn zin. Binnenkant van de deuren, stijlen, en kofferbak ( plaatwerk ) niet gedaan, zelfs niet schoongemaakt. Velgen, en banden ook niet gedaan. Buitenkant van auto allemaal nog witte strepen van poetsmiddel, dus niet goed uitgepoetst. Hier foto’s van gemaakt, en een klacht ingediend. Woensdag 18-05-2022 was meneer van CAR Cleaners terug, heb aan hem aangegeven wat de klachten waren, ook dat de velgen niet schoon waren. Velgen kon hij niet schoon maken zei hij, omdat dan het hele wiel eraf moest. Borsteltje had hij niet. Meneer heeft even met een hogedrukreiniger rond de plekken gelopen die hij moest doen, deze later ingespoten met een of ander spul, en afgeveegd met een doekje. Meneer was nog geen half uurtje bezig. Hij gaf aan klaar te zijn, weer geen banden en velgen gedaan. Deze heeft hij later na aangeven van mij toch gedaan. De plekken die hij gedaan heeft van de deuren, etcetera, waren schoon, met strepen, en glommen niet. Voor mij dus NOOIT GEEN CAR CLEANERS MEER, had het Heavy Duty pakket, met extra braak reiniging, wat in totaal €245,00 euro heeft gekost. Dit was het allemaal niet waard, had hem net zo goed door de wasstraat kunnen halen, en zelf met een lapje kunnen poetsen.

Uitstekend gedaan, het resultaat is het 100% waard!

2 weken geleden mijn 2e hands auto aangeschaft die van binnen stonk doordat hij waarschijnlijk als bezorg auto was gebruikt. veel vlekken in de bekleding en een geur die met meerdere denneboompjes (je kent ze wel die je ophangt aan je binnenspiegel) niet te maskeren was. Na grondig online onderzoek en een aantal belletjes naar locale autoschoonmaker bedrijven kwam ik online bij CarCleaners terrecht. Ze waren veruit de goedkoopste en kwamen nog thuis bij mij langs ook! Vanochtend is de auto grondig aangepakt en schoongemaakt en ik ben echt zo erg tevreden met het resultaat dat ik met plezier deze review schrijf. Bedankt Appie voor je deskundige toelichting en hoe je het hebt aangepakt! Super klantvriendelijk geholpen en elke cent waard geweest.

Keurig!!!

Ziet er weer keurig uit. Dankje voor deze goeie service

Ontzettend bedankt voor het reinigen van onze Tesla vandaag. Hij ruikt weer heerlijk fris van binnen en glimt weer!

Keurig!

Communicatie verloopt prima. Netjes bellen omdat ze er eerder zijn. De auto zowel aan de binnen als buitenzijde keurig schoon na het saharazanddrama :) Ik vind het de €117,= echt waard!

Hele goede service, super personeel helemaal geweldig. Tot de volgende x

Wat een ervaring

Wist niet dat dit bestond geweldige service/ concept. Mijn auto straalt weer helemaal.

Perfect!!

Top service en super vriendelijk personeel. Auto is weer terug in geweldige staat! Bedankt heren en tot een volgende keer :)!

Auto super schoon en fris

Auto weer als nieuw

Auto was behoorlijk vuil, van de landweggetjes, en veel haren want als kapster neem je haren mee Hier en daar een kras, veel insectenlijken aan de voorkant, en zelfs teer spetters . Alles is weg. Stoelen zaten vol vlekken. Weer heerlijk schoon. Geen geurtjes meer echt als nieuw

Car Cleaners, ik ben blij met jullie!

Mijn auto had heel lang niet gereden en vocht had schimmel veroorzaakt. De eerste gedachte is, dat komt niet meer goed. Door mijn slechte mobiliteit heb je toch een stuk vrijheid, maar gelukkig jullie website gevonden! 2 uiterst vriendelijke hardwerkende medewerkers hebben mijn auto weer spik en span gemaakt en mij daarmee heel blij gemaakt, dank nogmaals! Ik weet jullie weer te vinden, volgende keer poetsen! De prijzen zíjn echt heel schappelijk.

Heel blij!!!

Auto zat vol met schimmel. Auto is weer helemaal schimmel vrij. Helemaal blij!!!! O ja en ruikt superrrr fris

Vandaag mijn autootje laten schoonmaken. Bekleding was erg vies maar nu weer heerlijk frus en schoon. Topservice.

Mijn auto laten reinigen door dit bedrijf. Wat een uitstekende service. Ik rij weer met plezier in mijn autootje!!!

Wat een resultaat ben er super blij mee

Magic

Ik heb een compleet andere auto terug gekregen, ontzettend verrast. De binnenkant was monsterlijk waardoor ik deze zsm wilde verkopen voor een andere. Nu hou ik de auto want ben dubbel blij, geweldig schoon en geweldige auto. Appie thanks wat heb je gedaan :) so happy. M’n buurvrouw stopte niet met praten over je, alleen maar liefde. Hoop je volgende keer zelf te zien topper! Thanks guys amazing job!

Mijn auto is goed schoongemaakt door een aardig en vriendelijke medewerker Julian. Ik zou hem zeker aanbevelen.

Kei goed!

Ben super tevreden!! Net als nieuw

Super gedaan erg blij mee

Super gedaan blij met een schone auto

Altijd een geweldige service

Ik heb mijn auto al drie keer laten wassen door Car Cleaners. De service is altijd geweldig en mijn auto lijkt weer nieuw. Bedankt voor de goede service Car cleaners. - Lakisha

Bloemendalerweg 39 1382 KB Weesp

Over Car Cleaners BV

Car-Cleaners.nl is toonaangevend in autoschoonmaak op locatie sinds 2010. Wij werken voor de particulieren, bedrijven en overheid.