absoluut tevreden

Ik ben vaak sceptisch als het om particuliere dienstverlening gaat. mijn ervaring is dat commerciële organisaties uitsluitend gaan voor winstbejag. Hier ben ik dus aangenaam verrast. Against all odds! Bedankt!! Let niet op het cijfer dat ik heb gegeven. Geen 10 omdat je altijd ruimte moet geven voor innovatie.

Meneer Brian heeft de auto keurig gereinigd! Super bedankt voor jullie vlotte manier van werken, en ik ga dit zeker in m’n achterhoofd houden!

Super service

Fijne mensen die aan huis komen en de auto weer spik en span maken. Alsof mijn auto zo uit de showroom komt.

Fantastisch!

Geweldige ervaring! Zeer vriendelijke medewerker, snel en grondig! Zeker voor herhaling vatbaar!

Schone auto bij aflevering

Het is goed dat ze aangeven dat ze iets eerder of later kunnen zijn. Dit was namelijk bij mij het geval. Ik had het schimmel pakket en alles is netjes schoon. Het enige waar ze nog wel wat op moeten vinden is het drogen van de stoelen. De volgende dag had ik nog een natte stoel.

Mijn auto is niet meer zo schoon geweest sinds de aankoop!

Hoewel de afspraak bijna niet doorging wegens onverwachte omstandigheden van de cleaner, was er snel vervanging geregeld voor een nieuwe afspraak op nog dezelfde dag. Enige wat deze nodig had was de autosleutels en stroom. In korte tijd een schone auto terug, blinkend als nooit tevoren. Heel erg tevreden! Topservice.

Meer dan top

Ik had kotsvlekken op de achterbank dankzij mijn kleine neefje, deze zijn nu helemaal weg. Mijn auto is nu zelfs schoner dan toen ik hem gekocht had, daarnaast was het supersnel klaar. Ik ben meer dan tevreden.

Wat een top service

Auto zat vol schimmel wist me geen raad tot dat ik ging Google. Kwam toen terecht bij jullie. Auto ziet er weer fris en fruitig uit. Top bedrijf ben heel blij

1.was op tijd op de locatie 2.vriendelijk 3.goede communicatie 4.korte uitleg over wat er zou gebeuren 5.bekleding ziet er weer schitterend uit. Kortom super tevreden en zeker een aanbeveling.

Heerlijke service!

Mijn auto is weer fris en fruitig. Jaren niets aan gedaan. Fijn hoe alles geregeld is bij jullie!

Fantastisch bedrijf

Last minute alsnog even snel me auto kennen laten cleanen van binnen werd netjes optijd gebeld vriendelijk man alles spik en span achter gelaten showroom kwaliteit top gedaan ben blij met schone auto het nieuwe jaar in dustin dank je wel

Antischimmel

Beste service! my car looked like new from the inside

Top service

Dit is de 2de keer in een paar maanden tijd dat ik van Car-cleaners gebruik van heb gemaakt.Ik heb 3 kleine kinderen die alleen maar troep in de auto maken en achter laten. Ik werk fulltime dus zelf kom ik er niet aan toe. Ik ben zo ontzettend blij dat ik Car-cleaners weer opnieuw heb ingeschakeld met een heavy shampoo pakket om mijn Audi A3 station weer helemaal brandschoon te maken. Dit is keer op keer weer zeker een aanrader. Groetjes Mark

Super goed schoongemaakt

Zeer tevreden over de schoonmaak. Ik ben heel blij met het feit dat ik dit gedaan heb. Mijn auto is nog nooit zo schoongeweest alle plekjes en dingetjes zijn brandschoon geworden. Helemaal geweldig!

Snel, correct en super resultaat

Interieur auto en 3-zitsbank laten reinigen. Goede communicatie, prettige medewerkers en heel mooi resultaat, zowel auto als bank. Erg blij met het resultaat en de dienstverlening.

Zeer tevreden!

Met 2 kleine kinderen blijft mijn auto helaas niet altijd schoon. Nooit gedacht dat zij de vlekken uit mijn achterbank zouden krijgen, ik was ook totaal verrast!! Mijn auto ruikt weer schoon en het interieur ziet er weer als nieuw uit. Ben heel erg blij!!!

Geweldige service en super schone auto

De service was uitstekend. Hele vriendelijke poetsers, die keurig werk hebben gedaan. Mijn auto zag er tiptop uit na de beurt.

Heerlijke en schoon ruikende auto

Mijn auto was vies en zat onder de Bambix die in mijn auto was gevallen. Vandaag schoon gemaakt door een medewerker Jurïen als ik het goed schrijf. Auto ruikt heerlijk fris en blinkt weer. Ik kan weer lekker rond rijden met mijn zoontje in een frisse schone auto.

Uitstekende service top bedrijf

Vandaag mijn auto schoon laten maken. Auto ziet er weer perfect uit!!!! Zeker een aanrader. Tot de volgende x

Super ervaring mijn auto is helemaal schoon!

Ik had het braakpakket besteld en mijn auto is nog nooit zo schoon geweest na de behandeling. Echt heel erg blij mee!

Super Service!

Snelle en prettige communicatie. De vriendelijke medewerker van Car Cleaners was keuring op afgesproken tijdstip. Heel erg tevreden met het resultaat! Een heerlijke schone auto!

Goedgemutste schoonmaker geeft glans en geur aan mijn autointerieur.

Na telefonische boodschap 15 minuten van te voren kwam de vriendelijke medewerker klokslag 8u aan mijn deur. Nadat hij de autosleutel ontving, startte hij direct zijn werk. Hij had niets nodig en werkte vanuit de bus zeer schoon en accuraat. Hij leverde goed werk. Zeer naar mijn tevredenheid. Hartelijk dank!

Vriendelijk en netjes geholpen

Vriendelijk en netjes geholpen.

Mijn auto en ik zijn beiden blij !

Woensdag jl. volgens afspraak Car Cleaners aan huis. Korte kennismaking en vervolgens, na inspektie van de auto, uitleg en advies gekregen over de schoonmaak. Na uitvoering van de schoonmaakbeurt werd ik erbijgeroepen. Mijn auto straalde van binnen en buiten weer als vanouds; Gewoon super!!! Dankjewel Car Cleaners, Professioneel , klantgericht en vakbekwaam

Auto weer als nieuw!

Helemaal netjes weer, dit zou ik zelf niet kunnen! De auto ruikt zelfs weer nieuw! Wel aangegeven te pinnen op locatie, maar de medewerker had geen pinautomaat bij zich. Toch keurig opgelost door een betaalverzoek te sturen. Verder nette service, niks op aan te merken.

Over Car Cleaners BV

Car-Cleaners.nl is toonaangevend in autoschoonmaak op locatie sinds 2010. Wij werken voor de particulieren, bedrijven en overheid.