Super! Altijd perfect

Super tevreden, altijd netjes Medewerkers zijn netjes En communiceren duidelijke Auto ziet er weer geweldig auto care cleaners heeft mijn voorkeur voor de auto reiniging.

Houd aan de afspraken

Heel snel naar en schoon en voordeliger

En hele perfecte klantbeleving

Ik ben zeer tevreden met de service en klantbeleving! Alles verliep goed, de naam past perfect bij het concept en zie je terug in de praktijk! Dankjewel

Top kwaliteit

Car Cleaners BV is een bedrijf waar je niet meer weg gaat willen. In het verleden heb ik meerdere andere partijen gehad, maar die waren nooit naar tevredenheid. Sinds ik bij Car Cleaners BV ben is het alsof ik elke keer dat ik mijn auto heb laten schoonmaken door hun weer een nieuwe auto rij. Dat gevoel wil je toch niet missen? Ik ben in ieder geval verkocht voor het leven!

niet verwacht top service

auto is weer helemaal top gereinigd.

Perfect!

Vandaag auto laten reinigen die in 20 jaar nog nooit was schoongemaakt. Marvin had het niet beter kunnen doen! Super tevreden, heel klantvriendelijk en super service.

Ben weer helemaal blij met mijn auto

Vriendelijk maandag gebeld dinsdag auto gepoetst en zeer tevreden

Echt fantastisch! Ik had een start pakket en ben echt dik tevreden. Aardige meneer die echt goed Z’n best heeft gedaan. Echt een aanrader!

Van smerig naar shiny!

Ook al was het rond de 100 graden Celcius buiten, er werd stevig door geboend en gestoomd. Zeer aardige cleaner (ik dacht Fabian) Resultaat: Het ziet en ruikt er van binnen ietsjes anders uit dan hoe het was. Mijn vrouw, waarvan de auto is, dacht in eerste instantie niet dat het nodig was dat cleanen... maar toen ze zelf keek moest ze me toch gelijk geven.. Alleen daarom was het me het al waard!

Marvin is een toppertje! Dik tevreden. Keurig gewerkt.

Marvin is een toppertje! Dik tevreden. Hij ziet er weer pico Bello uit. Dank je wel.

Goede en vriendelijke service

Goede ervaring, kundig en klantvriendelijk

Top, aanrader!!!

Onze auto was echt een vuilnisbak en na de schoonmaak ziet de auto er weer uit als nieuw! Daarnaast ook erg vriendelijk. Ben enorm blij en heb ze meteen doorverwezen naar meerdere vrienden.

Keurige en correcte mensen...die ook even luisterde...ben super tevreden

Kan haast niet beter.

Top bedrijf! Auto ziet er weer strak uit na het heavy polijst pakket! 10 minuten voor aankomst werd ik gebeld. De heren waren zeer vriendelijk en vonden mijn auto heel dik! Al met al, betaalbaar, goede communicatie, komen afspraken na, en klantvriendelijk staat bij hun hoog in het vaandel. Voor herhaling vatbaar! Bedankt mannen!

Top resultaat en zeer goede communicatie!

Vandaag is mijn Kia behandeld (Heavy- Polijstpakket). Ik had niet verwacht dat mijn Kia er weer als nieuw uit zou zien (vooral mijn dak was aardig aangetast door o.a. het weer). Buiten het feit dat het resultaat ongelooflijk goed en mooi is, is ook de service top! Donevan informeerde mij ver van te voren over het exacte tijdstip van aankomst en vroeg bij aankomst of het geluid van de machine geen eventueel geluidshinder zou veroorzaken voor de buren (auto werd behandeld op privé parkeerterrein achter het appartementencomplex ). Het feit dat dit bedrijf zijn diensten aan huis biedt is tevens een dikke plus! Volgende keer zal ik weer gebruik maken van de diensten van dit bedrijf.

Zo schoon dat hij nieuw is

erg vriendelijke man, hij heeft hard gewerkt want mijn auto was een zwijnenstal met smoothievlekken erin. Alles heeft hij eruit gekregen. Hij ruikt lekker schoon en fris en de binnenkant is nog nooit zo schoon geweest.

Super service

maandag moet ik mijn lease wagen terug brengen naar het bedrijf waar deze vandaan komt. Aangezien de hond ook wel eens meeging en deze een keer gespuugd had was ik gaan zoeken naar een goed bedrijf om de auto voor een redelijke prijs schoon te maken. Zo kwam ik bij car cleaner terecht. Vandaag kwam er een hele vriendelijke meneer langs belde netjes van te voren dat hij onderweg was. Toen hij eenmaal klaar was en ik ging kijken was ik verbaasd, wat zag de auto er weer goed uit. Hij is zo schoongemaakt als toen ik hem ging ophalen hij lijkt weer heel nieuw. Super service en zeker het geld waard!!!

Klantvriendelijk en goede service

goede ervaring met de heren.....waren op tijd en hebben netjes gewerkt. Nemen hun werk serieus. Alle wensen zijn bespreekbaar..

Scheelt een hoop tijd. Auto was top gedaan !

Perfect werk!

Mijn klassieker van bouwjaar 1970 moest worden getaxeerd. Dag van te voren Car Cleaners de auto van buiten en van binnen laten reinigen. Perfect resultaat! De volgende dag een heel goede taxatie! Zeer tevreden. Een aanrader!

Mijn Audi laten reinigen door Car-cleaners

Mijn Audi laten reinigen door Carcleaners. Ik ben zeer tevreden. Echt een aanrader voor een ieder die zijn auto wilt laten reinigen. Groetjes, Michael Blom

Prima service, heerlijk schone auto!

Mijn doel van een schone auto is helemaal bereikt door heel vriendelijke auto cleaner. Ik ben heel tevreden met resultaat, ik ga in de herhaling!

Top resultaat

Dankje!! auto is weer als nieuw. Toppers zijn het.

Top service

Auto tweedehands gekocht met veel vlekken in de bekleding. Deze zijn nu bijna helemaal weg! Fabian is zeer vriendelijk en weet een realistische inschatting te maken van het eindresultaat. Dit geeft hij ook netjes vooraf aan. Ik ben tevreden!

Over Car Cleaners BV

Car-Cleaners.nl is toonaangevend in autoschoonmaak op locatie sinds 2010. Wij werken voor de particulieren, bedrijven en overheid.